This HTML5 document contains 42 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n13http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n4http://localhost/temp/predkladatel/
n20http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n7https://schema.org/
shttp://schema.org/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F62690094%3A18450%2F05%3A00001781%21RIV06-GA0-18450___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n10http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F62690094%3A18450%2F05%3A00001781%21RIV06-GA0-18450___
rdf:type
skos:Concept n11:Vysledek
dcterms:description
The article focuses on the experience in using the WebCT virtual study environment, acquired at the Faculty of Informatics and management at the University of Hradec Králové by authors of courses, as well as teacvhers using courses prepared by other authors, students´exprerince being also reflected. The issue is looked at from the pioint of view of phemnomenlogical philosophy, which deals with intentions, their fulfilment and responses. The objective is to summarise ideas which have been collected so far, thus allowing to avoid unnecessary mistakes and to increase the potential of a virtual study environment by using positive experience of both teachers and students. The article focuses on the experience in using the WebCT virtual study environment, acquired at the Faculty of Informatics and management at the University of Hradec Králové by authors of courses, as well as teacvhers using courses prepared by other authors, students´exprerince being also reflected. The issue is looked at from the pioint of view of phemnomenlogical philosophy, which deals with intentions, their fulfilment and responses. The objective is to summarise ideas which have been collected so far, thus allowing to avoid unnecessary mistakes and to increase the potential of a virtual study environment by using positive experience of both teachers and students. Příspěvek se zaměřuje na zkušenosti Fakulty informatiky a managementu s využíváním virtuálního studijního prostředí WebCT, které byly získány autory kursů, dále pedagogy, kteří využívají kursů jiných autorů a samozřejmě jsou reflektovány zkušenosti studentů. Zohledněny jsou podněty fenomenologické filosofie, která zkoumá intence, jejich naplňování a odezvy. Cílem sdělení je sumarizovat podněty, umožňující vystříhat se zbytečných chyb a potencovat možnosti virtuálního studijního prostředí díky využití kladných zkušeností učitelů i studentů.
dcterms:title
Reflection and Self-Reflection in the Use of Virtual Study Environment Reflexe a sebereflexe při využívání virtuálního studijního prostředí Reflection and Self-Reflection in the Use of Virtual Study Environment
skos:prefLabel
Reflection and Self-Reflection in the Use of Virtual Study Environment Reflection and Self-Reflection in the Use of Virtual Study Environment Reflexe a sebereflexe při využívání virtuálního studijního prostředí
skos:notation
RIV/62690094:18450/05:00001781!RIV06-GA0-18450___
n5:strany
224-228
n5:aktivita
n19:P
n5:aktivity
P(GA406/04/2140)
n5:dodaniDat
n10:2006
n5:domaciTvurceVysledku
n20:7738595
n5:druhVysledku
n15:D
n5:duvernostUdaju
n6:S
n5:entitaPredkladatele
n18:predkladatel
n5:idSjednocenehoVysledku
540431
n5:idVysledku
RIV/62690094:18450/05:00001781
n5:jazykVysledku
n16:eng
n5:klicovaSlova
experience; virtual study environment; phenomenlogical philosophy; education technology; creation
n5:klicoveSlovo
n9:education%20technology n9:creation n9:virtual%20study%20environment n9:phenomenlogical%20philosophy n9:experience
n5:kontrolniKodProRIV
[0B86284B9FCC]
n5:mistoVydani
Bratislava
n5:nazevZdroje
Virtual University. Sborník 6th Internationa Conference. Bratislava.
n5:obor
n12:AM
n5:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n5:pocetTvurcuVysledku
1
n5:projekt
n14:GA406%2F04%2F2140
n5:rokUplatneniVysledku
n10:2005
n5:tvurceVysledku
Semrádová, Ilona
s:numberOfPages
5
n13:hasPublisher
E-academia Slovaca
n7:isbn
80-227-2336-3
n4:organizacniJednotka
18450