This HTML5 document contains 40 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n18http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n9http://localhost/temp/predkladatel/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n14https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n5http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F62690094%3A18440%2F14%3A50002696%21RIV15-MSM-18440___/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n13http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F62690094%3A18440%2F14%3A50002696%21RIV15-MSM-18440___
rdf:type
skos:Concept n16:Vysledek
dcterms:description
Nowadays, it is important for every company and a product to have its own presentation on the website. Most companies make up their web pages from their perspective as sellers. Such websites have only that information which companies want to provide their clients with. Companies try to convince clients to buy their products by such way. But it is necessary for customer to have a detailed knowledge of any offer. The customer can get a large amount of similar offers, but he will consider only those that appeal to him in some right way. Customer will be interested only in such offer that will have easy, but detailed description of the service, price and allow him easily orienting in this offer. While investigating the four star hotels in Prague both extremes have been noticed by the author of this research - web presentations of hotel conference facilities with maximum information value and websites without even mention of the conference rooms and related services, though such information is placed on the website of the government agency CCB or in the Czech Convention Catalogue (2013). This publication provides readers with the results of investigating websites of Prague conference hotels. The methodology used in this publication can help hotel managers to analyze web presentation of their hotel conference facilities and to improve the quality of its content for getting better informative value for the customer. Such methodology can be simply used in the case of all websites focused on providing services. This publication contains also a research of conference room parameters based on the rules of auditoriologie. From this research responsible hotel personnel can find out what parameters of conference room for organizing high quality conferences are really important. Based on this knowledge hotel personnel can determine whether conference rooms of its hotel meet these parameters. Většina firem tvoří webové stránky pouze ze svého pohledu jako prodejce. Poskytuje pouze informace, které chce sama předat zákazníkům. Přitom předpokládá, že tím přesvědčí zákazníka k nákupu svých produktů. K tomu je ale nutný zájem zákazníka a jeho znalost detailů nabídky. Zákazník může získat velké množství nabídek, ale bude se zabývat pouze těmi, které ho určitým způsobem osloví. Zákazníka osloví kompletní nabídka, která bude jednoduše, ale detailně popisovat dané služby, ceny a umožňovat jednoduchou orientaci. Na zkoumaném segmentu čtyřhvězdičkových hotelů v Praze byly v průběhu výzkumu spatřeny oba extrémy - webové prezentace konferenčních služeb hotelů s maximální informační hodnotou, ale naopak také ty, které na svých stránkách neměly ani zmínku o konferenčních místnostech a souvisejících službách, přestože tyto údaje jsou umístěny na webových stránkách státní agentury CCB, resp. v Czech Convention Catalogue (2013). Účel zkoumaných údajů a výsledky výzkumu webových stránek pražských hotelů poskytujících konferenční služby přináší tato monografie. Metodika použitá v monografii může pomoci vedoucím pracovníkům hotelů v tom, aby na základě jednotlivých kritérií, zaručujících objektivitu a opakovatelnost, analyzovali prezentaci nabídky konferenčních služeb svého hotelu a zamysleli se nad zvýšením kvality obsahu, ale i formy prezentace nabídky konferenčních služeb na svých webových stránkách tak, aby měla větší informační hodnotu pro zákazníka. Metodiku lze jednoduše s použitím analogie použít i v případě jiných webových stránek orientovaných na poskytování služeb. Součástí monografie je také ukázka připravovaného širšího výzkumu parametrů konferenčních sálů na základě auditoriologie. Z této ukázky mohou všichni odpovědní pracovníci hotelů zjistit, jaké parametry konferenčních sálů jsou pro uspořádání skutečně kvalitní konference důležité. Podle těchto znalostí mohou sami ověřit, zda jejich konferenční sály příslušné parametry splňují. Většina firem tvoří webové stránky pouze ze svého pohledu jako prodejce. Poskytuje pouze informace, které chce sama předat zákazníkům. Přitom předpokládá, že tím přesvědčí zákazníka k nákupu svých produktů. K tomu je ale nutný zájem zákazníka a jeho znalost detailů nabídky. Zákazník může získat velké množství nabídek, ale bude se zabývat pouze těmi, které ho určitým způsobem osloví. Zákazníka osloví kompletní nabídka, která bude jednoduše, ale detailně popisovat dané služby, ceny a umožňovat jednoduchou orientaci. Na zkoumaném segmentu čtyřhvězdičkových hotelů v Praze byly v průběhu výzkumu spatřeny oba extrémy - webové prezentace konferenčních služeb hotelů s maximální informační hodnotou, ale naopak také ty, které na svých stránkách neměly ani zmínku o konferenčních místnostech a souvisejících službách, přestože tyto údaje jsou umístěny na webových stránkách státní agentury CCB, resp. v Czech Convention Catalogue (2013). Účel zkoumaných údajů a výsledky výzkumu webových stránek pražských hotelů poskytujících konferenční služby přináší tato monografie. Metodika použitá v monografii může pomoci vedoucím pracovníkům hotelů v tom, aby na základě jednotlivých kritérií, zaručujících objektivitu a opakovatelnost, analyzovali prezentaci nabídky konferenčních služeb svého hotelu a zamysleli se nad zvýšením kvality obsahu, ale i formy prezentace nabídky konferenčních služeb na svých webových stránkách tak, aby měla větší informační hodnotu pro zákazníka. Metodiku lze jednoduše s použitím analogie použít i v případě jiných webových stránek orientovaných na poskytování služeb. Součástí monografie je také ukázka připravovaného širšího výzkumu parametrů konferenčních sálů na základě auditoriologie. Z této ukázky mohou všichni odpovědní pracovníci hotelů zjistit, jaké parametry konferenčních sálů jsou pro uspořádání skutečně kvalitní konference důležité. Podle těchto znalostí mohou sami ověřit, zda jejich konferenční sály příslušné parametry splňují.
dcterms:title
Konferenční sály a jejich vybavení pro didaktické účely : pražské hotely Conference halls and their equipment for didactic purposes Konferenční sály a jejich vybavení pro didaktické účely : pražské hotely
skos:prefLabel
Conference halls and their equipment for didactic purposes Konferenční sály a jejich vybavení pro didaktické účely : pražské hotely Konferenční sály a jejich vybavení pro didaktické účely : pražské hotely
skos:notation
RIV/62690094:18440/14:50002696!RIV15-MSM-18440___
n3:aktivita
n8:I
n3:aktivity
I
n3:dodaniDat
n13:2015
n3:domaciTvurceVysledku
n11:5298873
n3:druhVysledku
n12:B
n3:duvernostUdaju
n19:S
n3:entitaPredkladatele
n5:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
24838
n3:idVysledku
RIV/62690094:18440/14:50002696
n3:jazykVysledku
n15:cze
n3:klicovaSlova
websites; auditoriology; conference halls
n3:klicoveSlovo
n10:websites n10:conference%20halls n10:auditoriology
n3:kontrolniKodProRIV
[785B2842CA8B]
n3:mistoVydani
Praha
n3:nazevEdiceCisloSvazku
Didaktika, pedagogika, 13
n3:nazevZdroje
Konferenční sály a jejich vybavení pro didaktické účely : pražské hotely
n3:obor
n4:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetStranKnihy
136
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n13:2014
n3:tvurceVysledku
Chromý, Jan
s:numberOfPages
136
n18:hasPublisher
ExtraSystem Praha
n14:isbn
978-80-87570-18-0
n9:organizacniJednotka
18440