This HTML5 document contains 42 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n19http://localhost/temp/predkladatel/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F62690094%3A18440%2F13%3A50001707%21RIV14-MSM-18440___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n4http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F62690094%3A18440%2F13%3A50001707%21RIV14-MSM-18440___
rdf:type
n13:Vysledek skos:Concept
rdfs:seeAlso
http://www.media4u.cz/mm012013.pdf
dcterms:description
The article is based upon specific marketing areas and describes the potential of the marketing communications studies in the Czech Republic. Marketing communications are understood as an autonomous branch of marketing encompassing many other subject-areas. The aim of this article is to compare possibilities of potential applicants for the study of the specific program. The presented data are based on data published on the website of Czech universities. They are therefore part of the marketing communications respective universities. Příspěvek vychází ze specifických oblastí marketingu a popisuje možnosti studia marketingových komunikací v České republice. Marketingové komunikace jsou zde pojímány jako samostatná oblast marketingu, která vychází z mnoha dalších oborů. Cílem je porovnat možnosti potenciálních zájemců o studium vyhraněného oboru. Údaje prezentované v tomto příspěvku vycházejí z údajů, uveřejněných na webových stránkách českých vysokých škol. Jsou tedy součástí marketingové komunikace příslušných vysokých škol. Příspěvek vychází ze specifických oblastí marketingu a popisuje možnosti studia marketingových komunikací v České republice. Marketingové komunikace jsou zde pojímány jako samostatná oblast marketingu, která vychází z mnoha dalších oborů. Cílem je porovnat možnosti potenciálních zájemců o studium vyhraněného oboru. Údaje prezentované v tomto příspěvku vycházejí z údajů, uveřejněných na webových stránkách českých vysokých škol. Jsou tedy součástí marketingové komunikace příslušných vysokých škol.
dcterms:title
Trendy magisterského studia marketingových komunikací Study of marketing communications trends, magister degree Trendy magisterského studia marketingových komunikací
skos:prefLabel
Trendy magisterského studia marketingových komunikací Trendy magisterského studia marketingových komunikací Study of marketing communications trends, magister degree
skos:notation
RIV/62690094:18440/13:50001707!RIV14-MSM-18440___
n13:predkladatel
n14:orjk%3A18440
n3:aktivita
n18:S
n3:aktivity
S
n3:cisloPeriodika
1
n3:dodaniDat
n4:2014
n3:domaciTvurceVysledku
n8:5298873
n3:druhVysledku
n17:J
n3:duvernostUdaju
n6:S
n3:entitaPredkladatele
n15:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
111793
n3:idVysledku
RIV/62690094:18440/13:50001707
n3:jazykVysledku
n12:cze
n3:klicovaSlova
subject, study; graduate profile; marketing communications
n3:klicoveSlovo
n5:study n5:marketing%20communications n5:subject n5:graduate%20profile
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[5D27B2657D49]
n3:nazevZdroje
Media4u magazine
n3:obor
n7:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n4:2013
n3:svazekPeriodika
10
n3:tvurceVysledku
Chromý, Jan
s:issn
1214-9187
s:numberOfPages
5
n19:organizacniJednotka
18440