This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n19http://localhost/temp/predkladatel/
n16http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n18https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F62690094%3A18440%2F13%3A50001632%21RIV14-MSM-18440___/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n13http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F62690094%3A18440%2F13%3A50001632%21RIV14-MSM-18440___
rdf:type
n5:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Marketingové aktivity jsou nedílnou součástí každého podnikání. Každý spotřebitel (zákazník) potřebuje o produktu, o který má zájem, přesné a podrobné informace. Stejně tak každý výrobce konkrétního produktu potřebuje vědět, zda je o jeho produkt zájem, jak ho hodnotí spotřebitelé, jak lze účinně a pozitivně ovlivnit životní cyklus produktu, jak získat a udržet zákazníky apod. Monografie přináší popis základních aspektů a pravidel a zabývá se popisem všech základních souvislostí marketingových komunikací. Přínos proti jiným podobným publikacím lze spatřovat ve snaze o důslednější využívání základních pedagogicko-didaktických aspektů v teorii marketingové komunikace. Na provedeném průzkumu ukazuje možnosti studia oboru marketingové komunikace na českých vysokých školách v bakalářském i magisterském studiu. Marketingové aktivity jsou nedílnou součástí každého podnikání. Každý spotřebitel (zákazník) potřebuje o produktu, o který má zájem, přesné a podrobné informace. Stejně tak každý výrobce konkrétního produktu potřebuje vědět, zda je o jeho produkt zájem, jak ho hodnotí spotřebitelé, jak lze účinně a pozitivně ovlivnit životní cyklus produktu, jak získat a udržet zákazníky apod. Monografie přináší popis základních aspektů a pravidel a zabývá se popisem všech základních souvislostí marketingových komunikací. Přínos proti jiným podobným publikacím lze spatřovat ve snaze o důslednější využívání základních pedagogicko-didaktických aspektů v teorii marketingové komunikace. Na provedeném průzkumu ukazuje možnosti studia oboru marketingové komunikace na českých vysokých školách v bakalářském i magisterském studiu. This monograph provides an outline of the whole field of communications in marketing. It attempts to render new views upon certain areas, to show new possibilities resulting from the application of new means of communications, and to illustrate the advantage of using knowledge of other fields, such as pedagogy. There is not much information published regarding the application of didactic methodology within marketing communications; this book sketches its basics. The most significant contribution of this book can be seen in its description of the basic aspects, rules and all fundamental relations of marketing communications. Unlike other publications, this book brings in a wide range of more consistent applications of pedagogical and didactic aspects in the theory of marketing communications. Conducted survey shows the importance of this field and consequently significance of bachelor and master programs in this discipline at Czech universities.
dcterms:title
Marketing, média a jejich studium v zrcadle webových stránek Marketing, média a jejich studium v zrcadle webových stránek Marketing, Media and study them in the mirror websites
skos:prefLabel
Marketing, Media and study them in the mirror websites Marketing, média a jejich studium v zrcadle webových stránek Marketing, média a jejich studium v zrcadle webových stránek
skos:notation
RIV/62690094:18440/13:50001632!RIV14-MSM-18440___
n5:predkladatel
n17:orjk%3A18440
n3:aktivita
n14:S
n3:aktivity
S
n3:dodaniDat
n13:2014
n3:domaciTvurceVysledku
n12:5298873
n3:druhVysledku
n20:B
n3:duvernostUdaju
n11:S
n3:entitaPredkladatele
n7:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
86412
n3:idVysledku
RIV/62690094:18440/13:50001632
n3:jazykVysledku
n10:cze
n3:klicovaSlova
Marketing, media, study, website, communication
n3:klicoveSlovo
n8:study n8:website n8:communication n8:Marketing n8:media
n3:kontrolniKodProRIV
[953A54996D60]
n3:mistoVydani
Praha
n3:nazevEdiceCisloSvazku
Komunikace, média; 1
n3:nazevZdroje
Marketing, média a jejich studium v zrcadle webových stránek
n3:obor
n15:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetStranKnihy
161
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:rokUplatneniVysledku
n13:2013
n3:tvurceVysledku
Chromý, Jan Ryashko, Liubov
s:numberOfPages
161
n16:hasPublisher
ExtraSystem Praha
n18:isbn
978-80-87570-12-8
n19:organizacniJednotka
18440