This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n19http://localhost/temp/predkladatel/
n8http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F62690094%3A18440%2F13%3A50000549%21RIV14-MSM-18440___/
n13https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n6http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F62690094%3A18440%2F13%3A50000549%21RIV14-MSM-18440___
rdf:type
skos:Concept n11:Vysledek
dcterms:description
Kapitola %22Osoby s kombinovaným postižením%22, jež je součástí monografie s názvem Speciální pedagogika nejen pro sociální pedagogy autorského kolektivu: Potměšilová, P., Bendová, P., Hanáková, A., Potměšil, M. a Růžičková, V. definičně vymezuje pojem kombinovaná vada (dále pouze KV), specifikuje etiologii KV, uvádí základní symptomatologii KV, klasifikaci osob s KV a blíže charakterizuje vybrané KV (DMO, Downův syndrom, Turnerův syndrom, Patauův syndrom, syndrom demence, hluchospepotu aj.). Dále se zabývá možnostmi podpory osob s KV v oblasti zdravotní, pedagogické, sociální a technické. Důraz je kladen zejména na oblast (sociálně) pedagogickou, kde jsou popsány možnosti a náměty pro práci s jedinci s KV (pozn. např. možnosti využití prvků canisterapie, hipoterapie, arteterapie, muzikoterapie, biblioterapie atp.). V textu jsou dále popsány metody a zásady speciálně pedagogické intervence realizované u osob s KV. Definovány možnosti institucionální podpory osob s KV v ČR a popsány možnosti komunikace s touto cílovou skupinou. The chapter %22Persons with multiple disabilities%22, which is the part of monograph %22Special Pedagogy not only for the social pedagogy teachers%22 (authors: Potměšilová, P., Bendová, P., Hanáková, A., Potměšil, M. and Růžičková,V.) defines multihandicap (hereinafter MH), specifies the etiology of MH, explains the basic symptomatology of MH, classification of persons with MH and further characterizes the selected MH (for example: cerebral palsy, Down syndrome, Turner syndrome, Patau syndrome, syndrome of dementia, deafblidness etc.). Also examines the possibilities of supporting people with MH in the health, educational, social and technical parts of comprehensive rehabilitation. Emphasis is placed on the area (socially) teaching, which describes the options and suggestions for working with individuals with MH (note the use of elements such as the possibility of animal assisted therapy, hippotherapy, art therapy, music therapy, bibliotherapy, etc..). The text also describes the methods and principles of special education interventions implemented in persons with MH. There are defined options of institutional support for people with MH in the Czech Republic and described specifics of communication with this target group. Kapitola %22Osoby s kombinovaným postižením%22, jež je součástí monografie s názvem Speciální pedagogika nejen pro sociální pedagogy autorského kolektivu: Potměšilová, P., Bendová, P., Hanáková, A., Potměšil, M. a Růžičková, V. definičně vymezuje pojem kombinovaná vada (dále pouze KV), specifikuje etiologii KV, uvádí základní symptomatologii KV, klasifikaci osob s KV a blíže charakterizuje vybrané KV (DMO, Downův syndrom, Turnerův syndrom, Patauův syndrom, syndrom demence, hluchospepotu aj.). Dále se zabývá možnostmi podpory osob s KV v oblasti zdravotní, pedagogické, sociální a technické. Důraz je kladen zejména na oblast (sociálně) pedagogickou, kde jsou popsány možnosti a náměty pro práci s jedinci s KV (pozn. např. možnosti využití prvků canisterapie, hipoterapie, arteterapie, muzikoterapie, biblioterapie atp.). V textu jsou dále popsány metody a zásady speciálně pedagogické intervence realizované u osob s KV. Definovány možnosti institucionální podpory osob s KV v ČR a popsány možnosti komunikace s touto cílovou skupinou.
dcterms:title
Osoby s kombinovaným postižením Osoby s kombinovaným postižením Persons with Multihandicap
skos:prefLabel
Osoby s kombinovaným postižením Persons with Multihandicap Osoby s kombinovaným postižením
skos:notation
RIV/62690094:18440/13:50000549!RIV14-MSM-18440___
n11:predkladatel
n12:orjk%3A18440
n4:aktivita
n14:S
n4:aktivity
S
n4:dodaniDat
n6:2014
n4:domaciTvurceVysledku
n15:3184145
n4:druhVysledku
n9:C
n4:duvernostUdaju
n20:S
n4:entitaPredkladatele
n17:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
94747
n4:idVysledku
RIV/62690094:18440/13:50000549
n4:jazykVysledku
n7:cze
n4:klicovaSlova
communication; intervention; educational support; person with multihandicap; multihancicap
n4:klicoveSlovo
n5:educational%20support n5:communication n5:intervention n5:multihancicap n5:person%20with%20multihandicap
n4:kontrolniKodProRIV
[AFA8F496C6A3]
n4:mistoVydani
Praha
n4:nazevEdiceCisloSvazku
Neuveden
n4:nazevZdroje
Speciální pedagogika nejen pro sociální pedagogy
n4:obor
n16:AM
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetStranKnihy
186
n4:pocetTvurcuVysledku
1
n4:rokUplatneniVysledku
n6:2013
n4:tvurceVysledku
Bendová, Petra
s:numberOfPages
38
n8:hasPublisher
Parta
n13:isbn
978-80-7320-179-1
n19:organizacniJednotka
18440