This HTML5 document contains 45 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n22http://localhost/temp/predkladatel/
n21http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F62690094%3A18440%2F12%3A50000930%21RIV13-GA0-18440___/
n5https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n9http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F62690094%3A18440%2F12%3A50000930%21RIV13-GA0-18440___
rdf:type
skos:Concept n17:Vysledek
dcterms:description
Contemporary society is usually called information society. Its main feature is characterized by prevailing (predominating) work with information, interactivity, integration and global tendency. The article, which comes from the research investigation of the project of the Grant agency of the Czech Republic, at the beginning defines discussed problem on the theoretical level. In the second part on the example of educational area Man and his world (subjects National history and geography and Natural science (Natural study ?) it answers the question, where the pupils at the 1st level of primary school search information out of the lessons, which they are interested in and which they need at school. Then follows an effort to identify how the school supports work of the pupils with pieces of information. The results are of descriptive nature and come out from quantitative analysis of questionnaire investigation. Současná společnost je obvykle nazývána informační společností. Jejími hlavními rysy jsou převaha práce s informacemi, interaktivita, integrace a globalizační tendence. Příspěvek, který vychází z výzkumného šetření projektu Grantové agentury České republiky, nejprve v teoretické rovině vymezuje diskutovaný problém. Ve druhé části na příkladu vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět (předměty Vlastivěda a Přírodověda) odpovídá na otázku, kde žáci na 1. stupni ZŠ vyhledávají mimo vyučování informace, které je zajímají a které potřebují do školy. Následně se snaží identifikovat, jak podporuje práci žáků s informacemi škola. Výsledky jsou deskriptivního charakteru a vychází z kvantitativní analýzy dotazníkového šetření. Současná společnost je obvykle nazývána informační společností. Jejími hlavními rysy jsou převaha práce s informacemi, interaktivita, integrace a globalizační tendence. Příspěvek, který vychází z výzkumného šetření projektu Grantové agentury České republiky, nejprve v teoretické rovině vymezuje diskutovaný problém. Ve druhé části na příkladu vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět (předměty Vlastivěda a Přírodověda) odpovídá na otázku, kde žáci na 1. stupni ZŠ vyhledávají mimo vyučování informace, které je zajímají a které potřebují do školy. Následně se snaží identifikovat, jak podporuje práci žáků s informacemi škola. Výsledky jsou deskriptivního charakteru a vychází z kvantitativní analýzy dotazníkového šetření.
dcterms:title
Nejčastější zdroje informací žáků 1. stupně ZŠ pro vzdělávací oblast Člověk a jeho svět Nejčastější zdroje informací žáků 1. stupně ZŠ pro vzdělávací oblast Člověk a jeho svět The most frequent sources of information used (exploited) by pupils at the 1st level of primary school in the educational area humans and their world
skos:prefLabel
Nejčastější zdroje informací žáků 1. stupně ZŠ pro vzdělávací oblast Člověk a jeho svět The most frequent sources of information used (exploited) by pupils at the 1st level of primary school in the educational area humans and their world Nejčastější zdroje informací žáků 1. stupně ZŠ pro vzdělávací oblast Člověk a jeho svět
skos:notation
RIV/62690094:18440/12:50000930!RIV13-GA0-18440___
n17:predkladatel
n18:orjk%3A18440
n3:aktivita
n20:P
n3:aktivity
P(GAP407/11/0426)
n3:dodaniDat
n9:2013
n3:domaciTvurceVysledku
n19:1748688
n3:druhVysledku
n7:D
n3:duvernostUdaju
n12:S
n3:entitaPredkladatele
n15:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
153574
n3:idVysledku
RIV/62690094:18440/12:50000930
n3:jazykVysledku
n11:cze
n3:klicovaSlova
primary education; sources of information; information literacy; information behaviour; information society
n3:klicoveSlovo
n8:sources%20of%20information n8:information%20behaviour n8:information%20literacy n8:information%20society n8:primary%20education
n3:kontrolniKodProRIV
[486B1E8C8CB4]
n3:mistoKonaniAkce
Prešov
n3:mistoVydani
Prešov
n3:nazevZdroje
Komplexnosť a integrita v predprimárnej, primárnej a špeciálnej edukácii
n3:obor
n13:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:projekt
n16:GAP407%2F11%2F0426
n3:rokUplatneniVysledku
n9:2012
n3:tvurceVysledku
Skutil, Martin
n3:typAkce
n14:EUR
n3:zahajeniAkce
2012-09-20+02:00
s:numberOfPages
7
n21:hasPublisher
Prešovská univerzita
n5:isbn
978-80-555-0664-7
n22:organizacniJednotka
18440