This HTML5 document contains 42 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n16http://localhost/temp/predkladatel/
n12http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n20http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n8https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F62690094%3A18440%2F12%3A50000591%21RIV13-MSM-18440___/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n6http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F62690094%3A18440%2F12%3A50000591%21RIV13-MSM-18440___
rdf:type
n13:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Marketing vysokých škol je nepochybně složitým procesem, jehož řízení musí vycházet z mnoha faktorů. Na jejich základě vzniká sdělení, které konkrétní vysoká škola předává různými cestami předpokládaným zájemcům o studium. V monografii jsme se soustředili na elektronickou komunikaci prostřednictvím webových stránek vysokých škol a hodnotili jsme jejich obsah z pohledu zájemců o studium (potenciálních studentů). Role technických výukových prostředků je dobře známa z oblasti, ve které jsou pojímány jako součást materiálních didaktických prostředků, a jsou jedním ze základních činitelů výuky. Jejich využívání nelze vyučujícím nařídit, ale důležitá je ta skutečnost, že je mají k dispozici a mohou s nimi při přípravě optimálního průběhu výuky počítat. Pro kvalitu provozu technických výukových prostředků je důležitá znalost auditoriologie, vědního oboru, ve kterém jsou skloubeny znalosti řady jiných oborů. Pro velký obsah oboru auditoriologie lze předpokládat, že významnou roli z hlediska kvality provozu technických výukových prostředků mají dodavatelé. Znají parametry jimi prodávaných prostředků a měli by znát i determinanty jejich provozu. Jsou schopni vybavit učebnu tzv. „na klíč“, případně poskytují nejdůležitější informace pro konkrétní volby při nákupu dílčích prostředků. V podstatě lze říci, že vysoká škola je na nich závislá. Proto jsme se v rámci provedeného výzkumu zaměřili na kvalitu služeb, které dodavatelé technických výukových prostředků poskytují. Marketing vysokých škol je nepochybně složitým procesem, jehož řízení musí vycházet z mnoha faktorů. Na jejich základě vzniká sdělení, které konkrétní vysoká škola předává různými cestami předpokládaným zájemcům o studium. V monografii jsme se soustředili na elektronickou komunikaci prostřednictvím webových stránek vysokých škol a hodnotili jsme jejich obsah z pohledu zájemců o studium (potenciálních studentů). Role technických výukových prostředků je dobře známa z oblasti, ve které jsou pojímány jako součást materiálních didaktických prostředků, a jsou jedním ze základních činitelů výuky. Jejich využívání nelze vyučujícím nařídit, ale důležitá je ta skutečnost, že je mají k dispozici a mohou s nimi při přípravě optimálního průběhu výuky počítat. Pro kvalitu provozu technických výukových prostředků je důležitá znalost auditoriologie, vědního oboru, ve kterém jsou skloubeny znalosti řady jiných oborů. Pro velký obsah oboru auditoriologie lze předpokládat, že významnou roli z hlediska kvality provozu technických výukových prostředků mají dodavatelé. Znají parametry jimi prodávaných prostředků a měli by znát i determinanty jejich provozu. Jsou schopni vybavit učebnu tzv. „na klíč“, případně poskytují nejdůležitější informace pro konkrétní volby při nákupu dílčích prostředků. V podstatě lze říci, že vysoká škola je na nich závislá. Proto jsme se v rámci provedeného výzkumu zaměřili na kvalitu služeb, které dodavatelé technických výukových prostředků poskytují. The monograph introduces with the role of technical teaching means in electronic marketing colleges. Its benefit is the combination at first glance two different areas - electronic marketing and technical teaching means that fall within the didactic material means. Simultaneously monograph introduces new perspectives on the evaluation of both of these areas. This monograph is a complex material that based on the research of the component parts shows importance of not only the region, but also her interest. It also shows an unexpected context technical teaching means and marketing colleges, who have not devoted sufficient attention. This monograph covers a relatively a wide area and we can expect interest professionals in the field of education, but also professionals en-gaged in the marketing of universities about it. Continuity between the quality of operation of technical teaching means in classrooms, and me-ans in conference and congress halls makes this monograph exploitable in the field of conference and congress tourism and hotel industry.
dcterms:title
Role technických výukových prostředků v elektronickém marketingu vysokých škol Significance of Technical Teaching Resources in the Electronic Marketing of Universities Role technických výukových prostředků v elektronickém marketingu vysokých škol
skos:prefLabel
Significance of Technical Teaching Resources in the Electronic Marketing of Universities Role technických výukových prostředků v elektronickém marketingu vysokých škol Role technických výukových prostředků v elektronickém marketingu vysokých škol
skos:notation
RIV/62690094:18440/12:50000591!RIV13-MSM-18440___
n13:predkladatel
n14:orjk%3A18440
n4:aktivita
n10:I
n4:aktivity
I
n4:dodaniDat
n6:2013
n4:domaciTvurceVysledku
n20:5298873
n4:druhVysledku
n9:B
n4:duvernostUdaju
n17:S
n4:entitaPredkladatele
n19:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
166113
n4:idVysledku
RIV/62690094:18440/12:50000591
n4:jazykVysledku
n5:cze
n4:klicovaSlova
information; university; marketing; Technical teaching resource
n4:klicoveSlovo
n11:marketing n11:university n11:information n11:Technical%20teaching%20resource
n4:kontrolniKodProRIV
[2A4D73AC50ED]
n4:mistoVydani
Praha
n4:nazevEdiceCisloSvazku
Komunikace a média; sv. 7
n4:nazevZdroje
Role technických výukových prostředků v elektronickém marketingu vysokých škol
n4:obor
n18:AM
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetStranKnihy
174
n4:pocetTvurcuVysledku
1
n4:rokUplatneniVysledku
n6:2012
n4:tvurceVysledku
Chromý, Jan
s:numberOfPages
174
n12:hasPublisher
Verbum
n8:isbn
978-80-905177-5-2
n16:organizacniJednotka
18440