This HTML5 document contains 46 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n13http://localhost/temp/predkladatel/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F62690094%3A18440%2F12%3A50000165%21RIV13-MSM-18440___/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n10http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F62690094%3A18440%2F12%3A50000165%21RIV13-MSM-18440___
rdf:type
n8:Vysledek skos:Concept
rdfs:seeAlso
http://www.media4u.cz/mm022012.pdf
dcterms:description
Příspěvek se zabývá stanovením základních možností dalšího výzkumu využívání prvků marketingu ve vzdělávání. Vychází z tzv. marketingového mixu, který rozpracovává s ohledem na charakteristické podmínky vzdělávacích institucí a současně respektuje cílový segment trhu - potenciální studenty jako zákazníky. This paper deals with defining the basic approaches to further research of marketing elements in education. It is based on the marketing mix, which is developed regarding to characteristic conditions of educational institutions while respecting the target market segment, i.e. students as potential customers. Příspěvek se zabývá stanovením základních možností dalšího výzkumu využívání prvků marketingu ve vzdělávání. Vychází z tzv. marketingového mixu, který rozpracovává s ohledem na charakteristické podmínky vzdělávacích institucí a současně respektuje cílový segment trhu - potenciální studenty jako zákazníky.
dcterms:title
Využití marketingového mixu v oblasti vzdělávání Využití marketingového mixu v oblasti vzdělávání Application of the marketing mix in the field of education
skos:prefLabel
Využití marketingového mixu v oblasti vzdělávání Application of the marketing mix in the field of education Využití marketingového mixu v oblasti vzdělávání
skos:notation
RIV/62690094:18440/12:50000165!RIV13-MSM-18440___
n8:predkladatel
n16:orjk%3A18440
n3:aktivita
n18:S
n3:aktivity
S
n3:cisloPeriodika
2
n3:dodaniDat
n10:2013
n3:domaciTvurceVysledku
n9:6849717 n9:5298873 n9:2544490
n3:druhVysledku
n19:J
n3:duvernostUdaju
n11:S
n3:entitaPredkladatele
n14:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
179556
n3:idVysledku
RIV/62690094:18440/12:50000165
n3:jazykVysledku
n6:cze
n3:klicovaSlova
education.; communications; marketing mix; Marketing
n3:klicoveSlovo
n7:marketing%20mix n7:communications n7:Marketing n7:education.
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[9EB4B2987C80]
n3:nazevZdroje
Media4u magazine
n3:obor
n5:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
3
n3:pocetTvurcuVysledku
3
n3:rokUplatneniVysledku
n10:2012
n3:svazekPeriodika
9
n3:tvurceVysledku
Chromý, Jan Němeček, Radek Polgár, Radek
s:issn
1214-9187
s:numberOfPages
4
n13:organizacniJednotka
18440