This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n17http://localhost/temp/predkladatel/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F62690094%3A18440%2F10%3A00002859%21RIV10-GA0-18440___/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n11http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F62690094%3A18440%2F10%3A00002859%21RIV10-GA0-18440___
rdf:type
skos:Concept n13:Vysledek
dcterms:description
This study presents information on the results of research into implicit theories of normality developed by techers. This research was carried out within the project of implicit theory of normality among helping professions, which was supported by GAČR agency under Ref. No. GA406/07/1397. The paper presents findings on implicit concepts of normality obtained from the analyses of repertory grid method and the focus group. We found and analysed both the structure and content of implicit theories developed by teachers and compared them with a group of IT specialists. Tento příspěvek popisuje dílčí výsledky výzkumného projektu Implicitní teorie normality u pomáhajících profesí. Je zaměřen na specifickou skupinu pomáhajících profesí, totiž skupinu studentů a pracovníků pedagogických oborů a porovnáván je s kontrolní skupinou studentů a pracovníků v oboru informačních technologií. Jsou uvedeny poznatky o implicitních konceptech normality získané na základě analýz metody repertoárových mřížek, volné výpovědi a fokusních skupin, a to jak z pohledu obsahu, tak z pohledu struktury. Identifikovány byly čtyři typy implicitního pojetí normality, které byly označeny jako typ neporušený, typ zakotvený, typ nevybočující a typ na budoucnost orientovaný. První dva jsou specifické pro muže a IT pracovníky, druhé dva pro ženy a pedagogické pracovníky. Specifikum v pojetí normality u skupiny studentů a pracovníků pedagogických oborů je důraz na vzdělání (normální člověk má alespoň maturitu a vzdělává se po celý život). Tento příspěvek popisuje dílčí výsledky výzkumného projektu Implicitní teorie normality u pomáhajících profesí. Je zaměřen na specifickou skupinu pomáhajících profesí, totiž skupinu studentů a pracovníků pedagogických oborů a porovnáván je s kontrolní skupinou studentů a pracovníků v oboru informačních technologií. Jsou uvedeny poznatky o implicitních konceptech normality získané na základě analýz metody repertoárových mřížek, volné výpovědi a fokusních skupin, a to jak z pohledu obsahu, tak z pohledu struktury. Identifikovány byly čtyři typy implicitního pojetí normality, které byly označeny jako typ neporušený, typ zakotvený, typ nevybočující a typ na budoucnost orientovaný. První dva jsou specifické pro muže a IT pracovníky, druhé dva pro ženy a pedagogické pracovníky. Specifikum v pojetí normality u skupiny studentů a pracovníků pedagogických oborů je důraz na vzdělání (normální člověk má alespoň maturitu a vzdělává se po celý život).
dcterms:title
Pedagogové, informatici a implicitní deskriptory normality Pedagogové, informatici a implicitní deskriptory normality Educators, IT specialists and the implicit descriptors for normality
skos:prefLabel
Pedagogové, informatici a implicitní deskriptory normality Pedagogové, informatici a implicitní deskriptory normality Educators, IT specialists and the implicit descriptors for normality
skos:notation
RIV/62690094:18440/10:00002859!RIV10-GA0-18440___
n3:aktivita
n14:P
n3:aktivity
P(GA406/07/1397)
n3:cisloPeriodika
1
n3:dodaniDat
n11:2010
n3:domaciTvurceVysledku
n9:8634432 n9:1926071
n3:druhVysledku
n12:J
n3:duvernostUdaju
n10:S
n3:entitaPredkladatele
n8:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
278392
n3:idVysledku
RIV/62690094:18440/10:00002859
n3:jazykVysledku
n18:cze
n3:klicovaSlova
normality; implicit theory; educator; focus groups; REP test
n3:klicoveSlovo
n5:normality n5:REP%20test n5:educator n5:focus%20groups n5:implicit%20theory
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[F6FB7A44A5AB]
n3:nazevZdroje
Pedagogická orientace
n3:obor
n4:AN
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:projekt
n15:GA406%2F07%2F1397
n3:rokUplatneniVysledku
n11:2010
n3:svazekPeriodika
20
n3:tvurceVysledku
Havigerová, Jana Marie Haviger, Jiří
s:issn
1211-4669
s:numberOfPages
23
n17:organizacniJednotka
18440