This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n16http://localhost/temp/predkladatel/
n15http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n12https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F62690094%3A18440%2F09%3A00002794%21RIV10-MSM-18440___/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n5http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F62690094%3A18440%2F09%3A00002794%21RIV10-MSM-18440___
rdf:type
n8:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Východiska pro tvorbu e-learningových aplikací nalézáme v psychologických teoriích učení a v myšlenkovém odkazu V. Kuliče a D. Tollingerové. Vlastnosti e-learningových aplikací důsledně odvozujeme od příslušného druhu a teorie učení, při dodržování pedagogických zásad. Metodiku tvorby aplikací obohacujeme o modifikované metodické postupy systému dokonalého osvojení učiva (mastery learning) a vypracování specifických vzdělávacích cílů, rozložení učiva na moduly, stanovení hranic dokonalého osvojení učiva, vypracování didaktických testů, zjišťování postojů žáků k výukovým postupům. V příspěvku popisujeme způsob odvození i produkt, procvičovací e-aplikaci %22Vyjmenovaná slova%22 pro 1.st. ZŠ. Vzhledem ke specifiku učiva uplatňujeme při její konstrukci poznatky o pamětném,slovně názorném učení. Při programování aplikace vycházíme z teorie programovaného učení. Učení pojímáme jako činnost regulovanou vzdělávacím cílem a zpětnou vazbou, proto se zaměřujeme na rozbor těchto kategorií. Resources for creation e-learningovych applications we find in psychological theories of teaching and in intellectual legacy V. Kulic and D. Tollingerova. Characteristics of e-learning applications we inherit from pertinent kind and theory teaching at observance pedagogic fundamentals. At programming application we go from theory of programmed teaching. Teaching we embrace like activity controlled by educational purposes and feedback. Východiska pro tvorbu e-learningových aplikací nalézáme v psychologických teoriích učení a v myšlenkovém odkazu V. Kuliče a D. Tollingerové. Vlastnosti e-learningových aplikací důsledně odvozujeme od příslušného druhu a teorie učení, při dodržování pedagogických zásad. Metodiku tvorby aplikací obohacujeme o modifikované metodické postupy systému dokonalého osvojení učiva (mastery learning) a vypracování specifických vzdělávacích cílů, rozložení učiva na moduly, stanovení hranic dokonalého osvojení učiva, vypracování didaktických testů, zjišťování postojů žáků k výukovým postupům. V příspěvku popisujeme způsob odvození i produkt, procvičovací e-aplikaci %22Vyjmenovaná slova%22 pro 1.st. ZŠ. Vzhledem ke specifiku učiva uplatňujeme při její konstrukci poznatky o pamětném,slovně názorném učení. Při programování aplikace vycházíme z teorie programovaného učení. Učení pojímáme jako činnost regulovanou vzdělávacím cílem a zpětnou vazbou, proto se zaměřujeme na rozbor těchto kategorií.
dcterms:title
Odvozování e-learningových aplikací z druhu a teorie učení DERIVATION OF E-LEARNING APPLICATIONS FROM STYLES AND THEORIES OF EDUCATION Odvozování e-learningových aplikací z druhu a teorie učení
skos:prefLabel
DERIVATION OF E-LEARNING APPLICATIONS FROM STYLES AND THEORIES OF EDUCATION Odvozování e-learningových aplikací z druhu a teorie učení Odvozování e-learningových aplikací z druhu a teorie učení
skos:notation
RIV/62690094:18440/09:00002794!RIV10-MSM-18440___
n3:aktivita
n17:S
n3:aktivity
S
n3:dodaniDat
n5:2010
n3:domaciTvurceVysledku
n18:2054221
n3:druhVysledku
n19:D
n3:duvernostUdaju
n13:S
n3:entitaPredkladatele
n14:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
331201
n3:idVysledku
RIV/62690094:18440/09:00002794
n3:jazykVysledku
n10:cze
n3:klicovaSlova
Resources of e-learning applications; memorial teaching serial type; programmed teaching; educational purposes; feedback
n3:klicoveSlovo
n4:Resources%20of%20e-learning%20applications n4:educational%20purposes n4:feedback n4:programmed%20teaching n4:memorial%20teaching%20serial%20type
n3:kontrolniKodProRIV
[57555875418E]
n3:mistoKonaniAkce
Univerzita Hradec Králové
n3:mistoVydani
Hradec Králové
n3:nazevZdroje
eLearning 2009 : sborník příspěvků z konference a soutěže
n3:obor
n7:IN
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n5:2009
n3:tvurceVysledku
Nikl, Jiří
n3:typAkce
n11:EUR
n3:zahajeniAkce
2009-01-01+01:00
s:numberOfPages
5
n15:hasPublisher
Gaudeamus
n12:isbn
978-80-7041-971-7
n16:organizacniJednotka
18440