This HTML5 document contains 52 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n21http://localhost/temp/predkladatel/
n20http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n18https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F62690094%3A18440%2F09%3A00002460%21RIV10-GA0-18440___/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n12http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F62690094%3A18440%2F09%3A00002460%21RIV10-GA0-18440___
rdf:type
n19:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Studie se zaměřuje na význam metodologických aspektů chemického vzdělávání v období informační společnosti. V úvodu se zamýšlíme nad významem využití informačních a komunikačních technologií při podpoře základních metod přírodovědného a zejména chemického poznávání a jejich průmětem do školního kurikula. Popsány a příklady doloženy jsou vybrané přístupy k využití kombinace reálného a virtuálního prostředí při podpoře experimentálních činností žáků a studentů - vzdálené laboratoře, vzdálená měření a virtuální laboratoře. V závěru se pokoušíme nastínit výhody i problematická místa zavádění těchto technologií do pedagogické praxe především všeobecného vzdělávání. The paper deals with the importance of methodological aspects in the chemical education at time of information society. The introduction contents our thinking about using of ICT on science/chemistry methods and their application in the school curriculum. Selected approaches to combination of real and virtual environment using for student's experimental activities are described and by examples completed - remote laboratory, remote sensing and virtual laboratory. We are trying to orientate the conclusion to advantages and limits for the incorporation of mentioned technologies in the pedagogical practice of general education. Studie se zaměřuje na význam metodologických aspektů chemického vzdělávání v období informační společnosti. V úvodu se zamýšlíme nad významem využití informačních a komunikačních technologií při podpoře základních metod přírodovědného a zejména chemického poznávání a jejich průmětem do školního kurikula. Popsány a příklady doloženy jsou vybrané přístupy k využití kombinace reálného a virtuálního prostředí při podpoře experimentálních činností žáků a studentů - vzdálené laboratoře, vzdálená měření a virtuální laboratoře. V závěru se pokoušíme nastínit výhody i problematická místa zavádění těchto technologií do pedagogické praxe především všeobecného vzdělávání.
dcterms:title
Reálný a virtuální chemický experiment - současnost a perspektivy Real and Virtual Chemical Experiment - Present and Perspectives Reálný a virtuální chemický experiment - současnost a perspektivy
skos:prefLabel
Reálný a virtuální chemický experiment - současnost a perspektivy Real and Virtual Chemical Experiment - Present and Perspectives Reálný a virtuální chemický experiment - současnost a perspektivy
skos:notation
RIV/62690094:18440/09:00002460!RIV10-GA0-18440___
n3:aktivita
n15:S n15:P
n3:aktivity
P(GA406/09/0359), S
n3:dodaniDat
n12:2010
n3:domaciTvurceVysledku
n10:7745885 n10:4851072 n10:2715325 n10:4491513
n3:druhVysledku
n9:D
n3:duvernostUdaju
n17:S
n3:entitaPredkladatele
n14:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
338282
n3:idVysledku
RIV/62690094:18440/09:00002460
n3:jazykVysledku
n5:cze
n3:klicovaSlova
Chemical Education; Remote Laboratory; Remote Sensing; Virtual Laboratory; School Chemical Experiment; Computer Simulation of Experimental Activities.
n3:klicoveSlovo
n7:Computer%20Simulation%20of%20Experimental%20Activities. n7:Chemical%20Education n7:Remote%20Sensing n7:School%20Chemical%20Experiment n7:Remote%20Laboratory n7:Virtual%20Laboratory
n3:kontrolniKodProRIV
[F19BB432B5D1]
n3:mistoKonaniAkce
Donovaly, Slovensko
n3:mistoVydani
Banská Bystrica
n3:nazevZdroje
Súčasnosť a perspektívy didaktiky chémie II. : zborník z medzinárodnej konferencie
n3:obor
n11:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
4
n3:pocetTvurcuVysledku
4
n3:projekt
n16:GA406%2F09%2F0359
n3:rokUplatneniVysledku
n12:2009
n3:tvurceVysledku
Myška, Karel Rychtera, Jiří Skalická, Petra Bílek, Martin
n3:typAkce
n4:EUR
n3:zahajeniAkce
2009-05-27+02:00
s:numberOfPages
5
n20:hasPublisher
Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici
n18:isbn
978-80-8083-751-8
n21:organizacniJednotka
18440