This HTML5 document contains 41 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n15http://localhost/temp/predkladatel/
n10http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n19https://schema.org/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F62690094%3A18440%2F07%3A00001985%21RIV08-GA0-18440___/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n6http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F62690094%3A18440%2F07%3A00001985%21RIV08-GA0-18440___
rdf:type
n9:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
The using of ICT in the education offers many new possibilities but necessary are new knowledge and skills of teachers. In the Czech Republic by State Information Policy in Education (SIPVZ) is offered training module %22ICT on Chemistry Education%22 to teacher. The module is oriented to fill the mentioned gap. One of the basic topics of the module is Internet support of chemistry education. In the article we are presenting the characteristic educational units with using of Internet for general primary chemistry education. Methodical and technical conditions are discussing, too. Proposals of the educational units are based also on results of the research project of the Czech Grant Agency %22Constructivism and its application on integrated natural sciences education%22 realized at authors in the 2005 - 2007. Využití informačních a komunikačních technologií ve výuce nabízí učiteli nové možnosti, ale současně vyžaduje i nové vědomosti a dovednosti budované na nových postojích k této inovaci kurikula. V České republice je v rámci Státní informační politiky ve vzdělávání (SIPVZ) učitelům chemie nabízen vzdělávací modul %22ICT ve výuce chemie%22, který si klade za úkol tyto nedostatky postupně odstraňovat. Jednou z hlavních oblastí ICT podpory výuky chemie je využívání Internetu. V příspěvku se zaměřujeme na prezentaci typových výukových jednotek s využitím Internetu pro výuku chemie jako všeobecně-vzdělávacího předmětu na základní škole včetně návrhů pro jejich metodické a technické zázemí. Návrhy výukových jednotek využívají také výsledky výzkumného projektu GAČR %22Konstruktivismus a jeho aplikace v integrovaném pojetí přírodovědného vzdělávání%22, řešeném na pracovišti autorů v letech 2005 - 2007. Využití informačních a komunikačních technologií ve výuce nabízí učiteli nové možnosti, ale současně vyžaduje i nové vědomosti a dovednosti budované na nových postojích k této inovaci kurikula. V České republice je v rámci Státní informační politiky ve vzdělávání (SIPVZ) učitelům chemie nabízen vzdělávací modul %22ICT ve výuce chemie%22, který si klade za úkol tyto nedostatky postupně odstraňovat. Jednou z hlavních oblastí ICT podpory výuky chemie je využívání Internetu. V příspěvku se zaměřujeme na prezentaci typových výukových jednotek s využitím Internetu pro výuku chemie jako všeobecně-vzdělávacího předmětu na základní škole včetně návrhů pro jejich metodické a technické zázemí. Návrhy výukových jednotek využívají také výsledky výzkumného projektu GAČR %22Konstruktivismus a jeho aplikace v integrovaném pojetí přírodovědného vzdělávání%22, řešeném na pracovišti autorů v letech 2005 - 2007.
dcterms:title
Methodology of Internet Using in Chemistry Education at Basic Schools Metodické postupy pro využívání Internetu ve výuce chemie na základní škole. Metodické postupy pro využívání Internetu ve výuce chemie na základní škole.
skos:prefLabel
Metodické postupy pro využívání Internetu ve výuce chemie na základní škole. Metodické postupy pro využívání Internetu ve výuce chemie na základní škole. Methodology of Internet Using in Chemistry Education at Basic Schools
skos:notation
RIV/62690094:18440/07:00001985!RIV08-GA0-18440___
n4:strany
393-396
n4:aktivita
n16:P
n4:aktivity
P(GA406/05/0188)
n4:dodaniDat
n6:2008
n4:domaciTvurceVysledku
n12:4851072
n4:druhVysledku
n14:D
n4:duvernostUdaju
n20:S
n4:entitaPredkladatele
n18:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
433203
n4:idVysledku
RIV/62690094:18440/07:00001985
n4:jazykVysledku
n7:cze
n4:klicovaSlova
ICT in Chemistry Education; Instruction models supported by Internet; Chemistry Teachers Training
n4:klicoveSlovo
n11:Instruction%20models%20supported%20by%20Internet n11:Chemistry%20Teachers%20Training n11:ICT%20in%20Chemistry%20Education
n4:kontrolniKodProRIV
[2B60E6D77D33]
n4:mistoVydani
Bratislava
n4:nazevZdroje
Aktuálne trendy vo vyučování prírodovedných predmetov
n4:obor
n17:AM
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetTvurcuVysledku
2
n4:projekt
n8:GA406%2F05%2F0188
n4:rokUplatneniVysledku
n6:2007
n4:tvurceVysledku
Bílek, Martin Zemanová, M.
s:numberOfPages
4
n10:hasPublisher
ŠEVT
n19:isbn
978-80-88707-90-5
n15:organizacniJednotka
18440