This HTML5 document contains 45 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F62690094%3A18440%2F06%3A00001978%21RIV08-GA0-18440___/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n13http://localhost/temp/predkladatel/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n4http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n5http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F62690094%3A18440%2F06%3A00001978%21RIV08-GA0-18440___
rdf:type
skos:Concept n12:Vysledek
dcterms:description
The paper deals with the importance of methodological aspects in the natural science education at time of starting information society. The introduction contents our thinking about using of ICT on science methods and their application in the school curriculum. Selected approaches to Internet using for student's experimental activities are described and by examples completed - remote laboratory, remote sensing and virtual laboratory. We are trying to orientate the conclusion to advantages and limits for the incorporation of mentioned technologies in the pedagogical practice of general education. Studie se zaměřuje na význam metodologických aspektů přírodovědného vzdělávání v období počínající informační společnosti. V úvodu se zamýšlíme nad významem využití informačních a komunikačních technologií při podpoře základních metod přírodovědného poznávání a jejich průmětem do školního kurikula. Popsány a příklady doloženy jsou vybrané přístupy k využití Internetu při podpoře experimentálních činností žáků a studentů - vzdálené laboratoře, vzdálená měření a virtuální laboratoře. V závěru se pokoušíme nastínit výhody i problematická místa zavádění těchto technologií do pedagogické praxe především všeobecného vzdělávání. Studie se zaměřuje na význam metodologických aspektů přírodovědného vzdělávání v období počínající informační společnosti. V úvodu se zamýšlíme nad významem využití informačních a komunikačních technologií při podpoře základních metod přírodovědného poznávání a jejich průmětem do školního kurikula. Popsány a příklady doloženy jsou vybrané přístupy k využití Internetu při podpoře experimentálních činností žáků a studentů - vzdálené laboratoře, vzdálená měření a virtuální laboratoře. V závěru se pokoušíme nastínit výhody i problematická místa zavádění těchto technologií do pedagogické praxe především všeobecného vzdělávání.
dcterms:title
Remote and Virtual Laboratories in Instruction and in Preparation of Natural Sciences Teachers Vzdálené a virtuální laboratoře ve výuce a v přípravě učitelů přírodovědných předmětů. Vzdálené a virtuální laboratoře ve výuce a v přípravě učitelů přírodovědných předmětů.
skos:prefLabel
Remote and Virtual Laboratories in Instruction and in Preparation of Natural Sciences Teachers Vzdálené a virtuální laboratoře ve výuce a v přípravě učitelů přírodovědných předmětů. Vzdálené a virtuální laboratoře ve výuce a v přípravě učitelů přírodovědných předmětů.
skos:notation
RIV/62690094:18440/06:00001978!RIV08-GA0-18440___
n3:strany
361-372
n3:aktivita
n18:P
n3:aktivity
P(GA406/05/0188)
n3:cisloPeriodika
4
n3:dodaniDat
n5:2008
n3:domaciTvurceVysledku
n4:4851072
n3:druhVysledku
n7:J
n3:duvernostUdaju
n11:S
n3:entitaPredkladatele
n9:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
508687
n3:idVysledku
RIV/62690094:18440/06:00001978
n3:jazykVysledku
n15:cze
n3:klicovaSlova
Natural Science Education; Remote Laboratory; Remote Sensing; Virtual Laboratory; School Natural Science Experiment; Computer Simulation of Experimental Activities.
n3:klicoveSlovo
n14:Computer%20Simulation%20of%20Experimental%20Activities. n14:School%20Natural%20Science%20Experiment n14:Remote%20Laboratory n14:Virtual%20Laboratory n14:Natural%20Science%20Education n14:Remote%20Sensing
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[49D49B6A9648]
n3:nazevZdroje
Pedagogika
n3:obor
n17:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:projekt
n16:GA406%2F05%2F0188
n3:rokUplatneniVysledku
n5:2006
n3:svazekPeriodika
LVI
n3:tvurceVysledku
Turčáni, M. Bílek, Martin
s:issn
0031-3815
s:numberOfPages
12
n13:organizacniJednotka
18440