This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n4http://localhost/temp/predkladatel/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F62690094%3A18440%2F02%3A00000554%21RIV%2F2003%2FGA0%2F184403%2FN/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n6http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F62690094%3A18440%2F02%3A00000554%21RIV%2F2003%2FGA0%2F184403%2FN
rdf:type
skos:Concept n18:Vysledek
dcterms:description
Příspěvek ukazuje problémy a možnosti realizace konstruktivních přístupů k vyučování matematice. This paper shows the problems and possibilities of realisation of the constructive approaches to the mathematics education.
dcterms:title
Realismus konstruktivních přístupů k vyučování matematice Constructive Approaches to the Mathematics Teaching Realismus konstruktivních přístupů k vyučování matematice
skos:prefLabel
Realismus konstruktivních přístupů k vyučování matematice Realismus konstruktivních přístupů k vyučování matematice Constructive Approaches to the Mathematics Teaching
skos:notation
RIV/62690094:18440/02:00000554!RIV/2003/GA0/184403/N
n5:strany
40-47
n5:aktivita
n9:P
n5:aktivity
P(GA406/02/0829)
n5:cisloPeriodika
1
n5:dodaniDat
n6:2003
n5:domaciTvurceVysledku
n17:2030837
n5:druhVysledku
n12:J
n5:duvernostUdaju
n14:S
n5:entitaPredkladatele
n10:predkladatel
n5:idSjednocenehoVysledku
661570
n5:idVysledku
RIV/62690094:18440/02:00000554
n5:jazykVysledku
n16:cze
n5:klicovaSlova
Constructive approaches, mathematics education, problem solving, school practice
n5:klicoveSlovo
n8:school%20practice n8:Constructive%20approaches n8:problem%20solving n8:mathematics%20education
n5:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n5:kontrolniKodProRIV
[917EE9947BEF]
n5:nazevZdroje
Disputationes scientificae
n5:obor
n15:AM
n5:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n5:pocetTvurcuVysledku
1
n5:pocetUcastnikuAkce
0
n5:pocetZahranicnichUcastnikuAkce
0
n5:projekt
n7:GA406%2F02%2F0829
n5:rokUplatneniVysledku
n6:2002
n5:svazekPeriodika
II
n5:tvurceVysledku
Kuřina, František
s:issn
1335-9185
s:numberOfPages
7
n4:organizacniJednotka
18440