This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n16http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n4http://localhost/temp/predkladatel/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F62156489%3A43670%2F10%3A00157043%21RIV11-MSM-43670___/
n10https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n12http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F62156489%3A43670%2F10%3A00157043%21RIV11-MSM-43670___
rdf:type
skos:Concept n14:Vysledek
dcterms:description
Pedagogická praxe je jak v kurzech celoživotního vzdělávání, tak i v bakalářských studijních učitelského zaměření považována za vyvrcholení vzdělávacích aktivit studentů. V podmínkách výukových programů uskutečňovaných na vysokoškolském ústavu Institutu celoživotního vzdělávání (dále ICV) Mendelovy univerzity v Brně je organizována jako individuální řízená pedagogická praxe převážně ve 14ti denních cyklech. Jejím stěžejním cílem je poskytnout studentům učitelských vzdělávacích programů zkušenost s vykonáváním učitelské profese, přičemž je v jejím rámci dbáno na to, aby jim umožnila získat nezbytné podněty pro rozvoj jejich profesní kompetence. Příspěvek se zabývá využitím procesního modelování pro potřeby managementu Individuální pedagogické praxe studentů ICV Mendelovy univerzity v Brně. Modelování procesu umožňuje naplánovat jak procesy stávající, tak také budoucí. Na vysokoškolském ústavu ICV Mendelovy univerzity v Brně je využíváno procesního modelování k podchycení nových procesů vznikající Pedagogická praxe je jak v kurzech celoživotního vzdělávání, tak i v bakalářských studijních učitelského zaměření považována za vyvrcholení vzdělávacích aktivit studentů. V podmínkách výukových programů uskutečňovaných na vysokoškolském ústavu Institutu celoživotního vzdělávání (dále ICV) Mendelovy univerzity v Brně je organizována jako individuální řízená pedagogická praxe převážně ve 14ti denních cyklech. Jejím stěžejním cílem je poskytnout studentům učitelských vzdělávacích programů zkušenost s vykonáváním učitelské profese, přičemž je v jejím rámci dbáno na to, aby jim umožnila získat nezbytné podněty pro rozvoj jejich profesní kompetence. Příspěvek se zabývá využitím procesního modelování pro potřeby managementu Individuální pedagogické praxe studentů ICV Mendelovy univerzity v Brně. Modelování procesu umožňuje naplánovat jak procesy stávající, tak také budoucí. Na vysokoškolském ústavu ICV Mendelovy univerzity v Brně je využíváno procesního modelování k podchycení nových procesů vznikající Teaching experience is both a course of lifelong learning, so bachelor's degree also in the teaching specialization considered the culmination of students' educational activities. In terms of educational programs offered by the Higher Institute of Lifelong Learning Institute (the ICV), of the Mendel University in Brno is organized as an individual guided teaching experience primarily in the 14-day cycles. Its key objective is to provide students with experience teaching educational programs to perform the teaching profession, which is under its care is taken to enable them to obtain the necessary impetus for the development of their professional competence. The paper deals with the use of process modeling for management needs individual teaching practice students ICV Mendel University in Brno. Modelling the process allows to plan how existing processes and also the future. Higher Institute for ICV Mendel University in Brno is used process modeling to capture new processes arising from the development
dcterms:title
Využití procesního modelování při realizaci pedagogické praxe Use of process modeling in the implementation of educational practice Využití procesního modelování při realizaci pedagogické praxe
skos:prefLabel
Využití procesního modelování při realizaci pedagogické praxe Využití procesního modelování při realizaci pedagogické praxe Use of process modeling in the implementation of educational practice
skos:notation
RIV/62156489:43670/10:00157043!RIV11-MSM-43670___
n3:aktivita
n19:S
n3:aktivity
S
n3:dodaniDat
n12:2011
n3:domaciTvurceVysledku
n11:2873605 n11:5119391
n3:druhVysledku
n18:C
n3:duvernostUdaju
n8:S
n3:entitaPredkladatele
n17:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
297795
n3:idVysledku
RIV/62156489:43670/10:00157043
n3:jazykVysledku
n15:cze
n3:klicovaSlova
Process Modeling; process-driven model of management of individual teaching practice; Teacher professional fields of study subjects; Individual controlled teaching career; degree program Specialization in Pedagogy; teacher training program of practical teaching and training
n3:klicoveSlovo
n7:Individual%20controlled%20teaching%20career n7:Teacher%20professional%20fields%20of%20study%20subjects n7:Process%20Modeling n7:degree%20program%20Specialization%20in%20Pedagogy n7:teacher%20training%20program%20of%20practical%20teaching%20and%20training n7:process-driven%20model%20of%20management%20of%20individual%20teaching%20practice
n3:kontrolniKodProRIV
[E471643F2E9E]
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevZdroje
Pedagogická praxe
n3:obor
n9:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetStranKnihy
148
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:rokUplatneniVysledku
n12:2010
n3:tvurceVysledku
Máchal, Pavel Linhartová, Dana
s:numberOfPages
8
n16:hasPublisher
Tribun EU
n10:isbn
978-80-7399-947-6
n4:organizacniJednotka
43670