This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n20http://localhost/temp/predkladatel/
n15http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
n11https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F62156489%3A43410%2F10%3A00166222%21RIV12-MSM-43410___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n5http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F62156489%3A43410%2F10%3A00166222%21RIV12-MSM-43410___
rdf:type
skos:Concept n18:Vysledek
dcterms:description
Forest roads are in comparison with the network of public roads have less traffic workload, but the intensity of transport, roadway load, soil bearing capacity and structural layers require specific design attention. These low volume roads are constructed for economical and recreational purpose. Forest zones are known for their very low bearing soil. Every building in the countryside is under scrutiny by environmentalists and conservationists, as the selection of technologies and material handling space narrowing, while maintaining the criteria of reliability, durability and cost efficiencies. Condition for the correct design of the roadway is the correct parameterization of the limit, quantification of inputs and design of appropriate project solutions. The goal of this article is to introduce the new laboratory method IBI Immediate bearing index which is currently being implemented. Síť lesních cest a rekreačních stezek patří k dopravně méně vytíženým komunikacím, avšak jejich výjimečnost spočívá v multifunkčním využití. Tyto komunikace jsou základním prvkem zpřístupnění chráněných území a oblastí s vysokým rekreačním potenciálem. Značná část chráněných území se vyznačuje složitým vodním režimem s negativními důsledky na únosnost podloží cest a stezek. Všechny stavební zásahy do chráněných území jsou pod permanentní kontrolou ekologů, ochránců přírody i jejich uživatelů, což při výběru technologií a materiálů zužuje manipulační prostor, při zachování kritérií spolehlivosti, životnosti a finanční efektivity. Stěžejním parametrem návrhu vozovek cest i těles stezek je správné posouzení kvality podloží. Cílem příspěvku je ukázat vliv vlhkosti a míry zhutnění na únosnost podloží a představení nově zaváděné laboratorní metody IBI (Immediate bearing index) na stanovení okamžité únosnosti podloží. Síť lesních cest a rekreačních stezek patří k dopravně méně vytíženým komunikacím, avšak jejich výjimečnost spočívá v multifunkčním využití. Tyto komunikace jsou základním prvkem zpřístupnění chráněných území a oblastí s vysokým rekreačním potenciálem. Značná část chráněných území se vyznačuje složitým vodním režimem s negativními důsledky na únosnost podloží cest a stezek. Všechny stavební zásahy do chráněných území jsou pod permanentní kontrolou ekologů, ochránců přírody i jejich uživatelů, což při výběru technologií a materiálů zužuje manipulační prostor, při zachování kritérií spolehlivosti, životnosti a finanční efektivity. Stěžejním parametrem návrhu vozovek cest i těles stezek je správné posouzení kvality podloží. Cílem příspěvku je ukázat vliv vlhkosti a míry zhutnění na únosnost podloží a představení nově zaváděné laboratorní metody IBI (Immediate bearing index) na stanovení okamžité únosnosti podloží.
dcterms:title
Evaluation options of forest roads subsoil and forestway quality Možnosti hodnocení kvality podloží vozovek lesních cest a rekreačních stezek Možnosti hodnocení kvality podloží vozovek lesních cest a rekreačních stezek
skos:prefLabel
Možnosti hodnocení kvality podloží vozovek lesních cest a rekreačních stezek Možnosti hodnocení kvality podloží vozovek lesních cest a rekreačních stezek Evaluation options of forest roads subsoil and forestway quality
skos:notation
RIV/62156489:43410/10:00166222!RIV12-MSM-43410___
n3:aktivita
n8:Z
n3:aktivity
Z(MSM6215648902)
n3:dodaniDat
n5:2012
n3:domaciTvurceVysledku
n9:4118189
n3:druhVysledku
n16:D
n3:duvernostUdaju
n4:S
n3:entitaPredkladatele
n10:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
272817
n3:idVysledku
RIV/62156489:43410/10:00166222
n3:jazykVysledku
n19:cze
n3:klicovaSlova
bearing soil; FEM (Finite element method); Immediate bearing index; becoming accessible
n3:klicoveSlovo
n13:bearing%20soil n13:becoming%20accessible n13:FEM%20%28Finite%20element%20method%29 n13:Immediate%20bearing%20index
n3:kontrolniKodProRIV
[0595A7B10F94]
n3:mistoKonaniAkce
Křtiny
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevZdroje
Rekreace a ochrana přírody
n3:obor
n12:JN
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:rokUplatneniVysledku
n5:2010
n3:tvurceVysledku
Humplík, Přemysl Ševelová, Lenka
n3:typAkce
n21:CST
n3:zahajeniAkce
2010-05-05+02:00
n3:zamer
n17:MSM6215648902
s:numberOfPages
4
n15:hasPublisher
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně
n11:isbn
978-80-7375-398-6
n20:organizacniJednotka
43410