This HTML5 document contains 48 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n17http://localhost/temp/predkladatel/
n12http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n20http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
n6https://schema.org/
shttp://schema.org/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F62156489%3A43410%2F07%3A00114573%21RIV08-MSM-43410___/
n18http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F62156489%3A43410%2F07%3A00114573%21RIV08-MSM-43410___
rdf:type
n9:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Lesní hospodářství České republiky řeší problém dostatku dřeva a jeho nízké ceny na trhu. Současně objem stavební výroby dlouhodobě roste v rozpětí 6 -- 10 % ročně. Podíl dřevostaveb na celkovém objemu stavební výroby však lehce překračuje pouhá dvě procenta. V tomto parametru silně zaostáváme za mnoha vyspělými zeměmi, kde se tento ukazatel pohybuje mezi 10 -- 80 %. Zlepšování marketingu a public relations dřevostaveb je nezbytnou součástí řešení této situace. Potenciál zlepšování v této oblasti je stále poměrně velký. Podpora výroby a prodeje dřevostaveb a hledání nových cest zvýšení odbytu dřevostaveb představuje řešení problémů, které by pomohlo celému lesnicko-dřevařskému sektoru, zlepšilo by bytovou politiku a navíc také snížilo poškozování životního prostředí a spotřebovávání neobnovitelných přírodních surovin. Lesní hospodářství České republiky řeší problém dostatku dřeva a jeho nízké ceny na trhu. Současně objem stavební výroby dlouhodobě roste v rozpětí 6 -- 10 % ročně. Podíl dřevostaveb na celkovém objemu stavební výroby však lehce překračuje pouhá dvě procenta. V tomto parametru silně zaostáváme za mnoha vyspělými zeměmi, kde se tento ukazatel pohybuje mezi 10 -- 80 %. Zlepšování marketingu a public relations dřevostaveb je nezbytnou součástí řešení této situace. Potenciál zlepšování v této oblasti je stále poměrně velký. Podpora výroby a prodeje dřevostaveb a hledání nových cest zvýšení odbytu dřevostaveb představuje řešení problémů, které by pomohlo celému lesnicko-dřevařskému sektoru, zlepšilo by bytovou politiku a navíc také snížilo poškozování životního prostředí a spotřebovávání neobnovitelných přírodních surovin. Czech forestry is facing a problem of timber abundance and low market price. At the same time, the production of building industry has been for a long time increasing every year by 6-10%. However, the share of wood structures in the total volume of building industry production amounts to only slightly above two percent. In this parameter, the Czech Republic heavily lags behind many advanced countries in which the indicator ranges between 10-80%. Enhanced marketing and public relations in the field of wood structures are necessary for the solution of this unfavourable situation. The potential for improvement is still relatively high. Support to the manufacture and sales of wood structures and search of new ways to increase sales of wood structures represent the solution of problems that would help the entire forest and timber industry, improving at the same time the housing situation, abating damages to environment and reducing the consumption of non-renewable natural resources.
dcterms:title
Možnosti zlepšování marketingu a public relations dřevostaveb v České republice Possibilities to improve marketing and public relations for wood structures in the Czech Republic Možnosti zlepšování marketingu a public relations dřevostaveb v České republice
skos:prefLabel
Possibilities to improve marketing and public relations for wood structures in the Czech Republic Možnosti zlepšování marketingu a public relations dřevostaveb v České republice Možnosti zlepšování marketingu a public relations dřevostaveb v České republice
skos:notation
RIV/62156489:43410/07:00114573!RIV08-MSM-43410___
n5:strany
107;111
n5:aktivita
n7:Z
n5:aktivity
Z(MSM6215648902)
n5:dodaniDat
n18:2008
n5:domaciTvurceVysledku
n14:8066965 n14:1293494
n5:druhVysledku
n15:D
n5:duvernostUdaju
n21:S
n5:entitaPredkladatele
n10:predkladatel
n5:idSjednocenehoVysledku
435490
n5:idVysledku
RIV/62156489:43410/07:00114573
n5:jazykVysledku
n13:cze
n5:klicovaSlova
timber industry; wood structures; forestry; promotion of wood structures; economy of wood structures; marketing of wood structures
n5:klicoveSlovo
n8:wood%20structures n8:promotion%20of%20wood%20structures n8:timber%20industry n8:marketing%20of%20wood%20structures n8:forestry n8:economy%20of%20wood%20structures
n5:kontrolniKodProRIV
[DB05904CC990]
n5:mistoKonaniAkce
Zvolen
n5:mistoVydani
Zvolen
n5:nazevZdroje
Marketing a obchod 2007
n5:obor
n19:GK
n5:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n5:pocetTvurcuVysledku
2
n5:rokUplatneniVysledku
n18:2007
n5:tvurceVysledku
Kalousek, František Lenoch, Josef
n5:typAkce
n11:EUR
n5:zahajeniAkce
2007-11-27+01:00
n5:zamer
n20:MSM6215648902
s:numberOfPages
5
n12:hasPublisher
Technická univerzita vo Zvolene. Drevárska fakulta. Katedra marketingu, obchodu a svetového lesníctva
n6:isbn
978-80-8093-026-4
n17:organizacniJednotka
43410