This HTML5 document contains 40 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n20http://localhost/temp/predkladatel/
n11http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F62156489%3A43310%2F10%3A00160629%21RIV11-MSM-43310___/
n4http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
n9https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n5http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F62156489%3A43310%2F10%3A00160629%21RIV11-MSM-43310___
rdf:type
n7:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
The book is devoted to the basic instruments of the contemporary marketing as for example marketing management, marketing strategies, marketing plan, marketing environment and portfolio analysis, marketing information system, consumer behaviour, market segmentation, marketing mix, international and service marketing. New, the second edtion contains some new parts, especially completely new chapter about marketing in local development. Many examples are results of own empirical research elaborated within the framework of the Research Project of the Faculty of Business and Economics, Mendel University in Brno No. MSM 6215648904 called Czech national economy in processes of integration and globalisation and development of agrarian sector and sector of services under new conditions of European integrated market. Kniha pojednává o základních nástrojích současného marketingu jako jsou marketingové řízení, marketingové strategie, marketingový plán, analýza marketingového prostředí,analýza portfolia, marketingová informační soustava, chování zákazníka, segmentace trhu, marketingový mix, mezinárodní marketing a marketing služeb. Nové, druhé vydání bylo aktualizováno a rozšířeno zejména o kapitolu o marketingu v místním rozvoji. Mnohé vlastní příklady jsou výsledky vlastních empirických šetření, které jsou součástí řešení PEF Mendelovy univerzity v Brně VZ MSM 621 564 8904 Česká ekonomika v procesech integrace a globalizace a vývoj agrárního sektoru a sektoru služeb v nových podmínkách evropského integrovaného trhu. Kniha pojednává o základních nástrojích současného marketingu jako jsou marketingové řízení, marketingové strategie, marketingový plán, analýza marketingového prostředí,analýza portfolia, marketingová informační soustava, chování zákazníka, segmentace trhu, marketingový mix, mezinárodní marketing a marketing služeb. Nové, druhé vydání bylo aktualizováno a rozšířeno zejména o kapitolu o marketingu v místním rozvoji. Mnohé vlastní příklady jsou výsledky vlastních empirických šetření, které jsou součástí řešení PEF Mendelovy univerzity v Brně VZ MSM 621 564 8904 Česká ekonomika v procesech integrace a globalizace a vývoj agrárního sektoru a sektoru služeb v nových podmínkách evropského integrovaného trhu.
dcterms:title
Marketing pro začátečníky Marketing pro začátečníky Marketing for beginners
skos:prefLabel
Marketing pro začátečníky Marketing pro začátečníky Marketing for beginners
skos:notation
RIV/62156489:43310/10:00160629!RIV11-MSM-43310___
n3:aktivita
n10:Z
n3:aktivity
Z(MSM6215648904)
n3:dodaniDat
n5:2011
n3:domaciTvurceVysledku
n4:9898441
n3:druhVysledku
n19:B
n3:duvernostUdaju
n12:S
n3:entitaPredkladatele
n18:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
269705
n3:idVysledku
RIV/62156489:43310/10:00160629
n3:jazykVysledku
n16:cze
n3:klicovaSlova
consumer behavior and decision; marketing management; marketing instruments
n3:klicoveSlovo
n15:consumer%20behavior%20and%20decision n15:marketing%20instruments n15:marketing%20management
n3:kontrolniKodProRIV
[4EB99167192A]
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevZdroje
Marketing pro začátečníky
n3:obor
n13:AH
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetStranKnihy
192
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n5:2010
n3:tvurceVysledku
Foret, Miroslav
n3:zamer
n14:MSM6215648904
s:numberOfPages
192
n11:hasPublisher
Computer Press
n9:isbn
978-80-251-3234-0
n20:organizacniJednotka
43310