This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n8http://localhost/temp/predkladatel/
n5http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n17https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n20http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F62156489%3A43210%2F14%3A00225764%21RIV15-MSM-43210___/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n4http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F62156489%3A43210%2F14%3A00225764%21RIV15-MSM-43210___
rdf:type
skos:Concept n11:Vysledek
dcterms:description
O distančním studiu pojednává řada autorů. Všichni se shodují v tom, že se nepřednáší a že jsou kladeny specifické požadavky na výukové opory. Autoři demonstrovali na konferenci multimediální výukovou oporu Nauka o materiálu, určenou pro distanční studium. Tato učební pomůcka obsahuje čtyři moduly: přednášky, procvičování, didaktické testy a konzultace. Uplatnění najde nejen u posluchačů distančního studia, ale i u prezenční a kombinované formy. V přímé výuce lze výhodně aplikovat moduly procvičování a konzultace. O distančním studiu pojednává řada autorů. Všichni se shodují v tom, že se nepřednáší a že jsou kladeny specifické požadavky na výukové opory. Autoři demonstrovali na konferenci multimediální výukovou oporu Nauka o materiálu, určenou pro distanční studium. Tato učební pomůcka obsahuje čtyři moduly: přednášky, procvičování, didaktické testy a konzultace. Uplatnění najde nejen u posluchačů distančního studia, ale i u prezenční a kombinované formy. V přímé výuce lze výhodně aplikovat moduly procvičování a konzultace. A number of authors discusses the problems of distance learning. All agree that there are no direct presentations. That's why the specific requirements for educational support are important. The authors have demonstrated at the conference the multimedia educational support %22Materials science%22, designed for distance learning. This tutorial contains four modules: lectures, exercises, educational tests and consultations. It can be utilized not only for the students of distance learning, but also for daily and combined learning forms. In direct teaching modules can be conveniently applied the practice exercises and consultations.
dcterms:title
Výuková opora pro distanční studium Learning support for distance form of study Výuková opora pro distanční studium
skos:prefLabel
Learning support for distance form of study Výuková opora pro distanční studium Výuková opora pro distanční studium
skos:notation
RIV/62156489:43210/14:00225764!RIV15-MSM-43210___
n3:aktivita
n15:S
n3:aktivity
S
n3:dodaniDat
n4:2015
n3:domaciTvurceVysledku
n9:2613395 n9:6166091
n3:druhVysledku
n19:D
n3:duvernostUdaju
n13:S
n3:entitaPredkladatele
n20:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
54923
n3:idVysledku
RIV/62156489:43210/14:00225764
n3:jazykVysledku
n6:cze
n3:klicovaSlova
material science; distance learning; multimedia tutorial support
n3:klicoveSlovo
n14:distance%20learning n14:material%20science n14:multimedia%20tutorial%20support
n3:kontrolniKodProRIV
[8D6C05813E7A]
n3:mistoKonaniAkce
Hradec Králové
n3:mistoVydani
Hradec Králové
n3:nazevZdroje
Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2014
n3:obor
n16:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:rokUplatneniVysledku
n4:2014
n3:tvurceVysledku
Filípek, Josef Černý, Michal
n3:typAkce
n18:EUR
n3:zahajeniAkce
2014-01-01+01:00
s:numberOfPages
6
n5:hasPublisher
Gaudeamus
n17:isbn
978-80-7435-481-6
n8:organizacniJednotka
43210