This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n12http://localhost/temp/predkladatel/
n11http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
n15https://schema.org/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F62156489%3A43110%2F99%3A11500005%21RIV%2F2000%2FMSM%2F431100/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n9http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F62156489%3A43110%2F99%3A11500005%21RIV%2F2000%2FMSM%2F431100
rdf:type
n7:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
V blízké budoucnosti lze očekávat, že se Internet stane nejdůležitějším místem k uskutečňování jakýchkoliv obchodních transakcí. Využití efektivnosti a výhodnosti Sítě leží především v rukou prodejců jejich schopnostech a dovednostech než v čekání na zákazníka. Příspěvek pojednává o základních možnostech zvýšení počtu zákazníků Web stránek. V článku jsou také zmíněny výhody a nevýhody elektronické komerce. It is widely expected that the Internet will become a major medium for trade in the near future. The effective strategic use of Net relies less on customers and more on how the technology is managed. This paper deals the main tools how to increase traffic on Web sites. Adventages and disadvantages of e-commerce are discussed.
dcterms:title
Jak zvýšit poptávku na kybernetickém trhu Jak zvýšit poptávku na kybernetickém trhu How to increase demand in cybermarket
skos:prefLabel
Jak zvýšit poptávku na kybernetickém trhu Jak zvýšit poptávku na kybernetickém trhu How to increase demand in cybermarket
skos:notation
RIV/62156489:43110/99:11500005!RIV/2000/MSM/431100
n3:strany
162
n3:aktivita
n4:Z
n3:aktivity
Z(MSM 431100007)
n3:dodaniDat
n9:2000
n3:domaciTvurceVysledku
Stojarová, Šárka
n3:druhVysledku
n16:D
n3:duvernostUdaju
n10:S
n3:entitaPredkladatele
n17:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
743356
n3:idVysledku
RIV/62156489:43110/99:11500005
n3:jazykVysledku
n13:cze
n3:klicovaSlova
cybermarketing, cybermarket, internet, World Wide, Web, electronic commerce, information technology
n3:klicoveSlovo
n14:cybermarket n14:cybermarketing n14:internet n14:electronic%20commerce n14:World%20Wide n14:Web n14:information%20technology
n3:kontrolniKodProRIV
[E00E2CFD6A23]
n3:mistoVydani
MZLU v Brně
n3:nazevZdroje
Mezinárodní konference Firma a konkurenční prostředí
n3:obor
n5:AH
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n9:1999
n3:tvurceVysledku
Stojarová, Šárka
n3:zamer
n19:MSM%20431100007
s:numberOfPages
3
n11:hasPublisher
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně. Provozně ekonomická fakulta
n15:isbn
80-7157-375-2
n12:organizacniJednotka
43110