This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n18http://localhost/temp/predkladatel/
n14http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n19https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F62156489%3A43110%2F14%3A00214191%21RIV15-MSM-43110___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n17http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F62156489%3A43110%2F14%3A00214191%21RIV15-MSM-43110___
rdf:type
n12:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
This paper describes the results of the partial analytical research aimed at identification of the key topical factors affecting quality in the sector of the providers of tourism services. The quality of provided service has a direct impact on business efficiency. The article includes classification of various factors into the elementary quality dimensions based on empirical and conceptual support, in literature specifically the initial models developed by Grönroos and Parasuraman [3, 9] and subsequent determination of the importance of these dimensions in selecting a service provider in view of a potential client. A primary questionnaire survey was applied to achieve the stated objectives and subsequent statistical verification of the hypotheses. Příspěvek popisuje výsledky dílčího analytického výzkumu, jehož cílem byla identifikace v současnosti klíčových faktorů ovlivňujících kvalitu v sektoru zprostředkovatelů služeb cestovního ruchu. Kvalita poskytovaných služeb má přímý dopad na ekonomickou efektivitu podniků. Součástí článku je roztřídění jednotlivých faktorů do základních dimenzí kvality, vycházejících z empirické i teoretické podpory v literatuře konkrétně modely rozvinuté Grönroosem a Parasuramanem [3,9] a následné určení významu těchto dimenzí při rozhodování o výběru zprostředkovatele služby z pohledu potencionálního klienta. K dosažení stanovených cílů byl využit primární dotazníkový výzkum a následné statistické ověření stanovených hypotéz. Příspěvek popisuje výsledky dílčího analytického výzkumu, jehož cílem byla identifikace v současnosti klíčových faktorů ovlivňujících kvalitu v sektoru zprostředkovatelů služeb cestovního ruchu. Kvalita poskytovaných služeb má přímý dopad na ekonomickou efektivitu podniků. Součástí článku je roztřídění jednotlivých faktorů do základních dimenzí kvality, vycházejících z empirické i teoretické podpory v literatuře konkrétně modely rozvinuté Grönroosem a Parasuramanem [3,9] a následné určení významu těchto dimenzí při rozhodování o výběru zprostředkovatele služby z pohledu potencionálního klienta. K dosažení stanovených cílů byl využit primární dotazníkový výzkum a následné statistické ověření stanovených hypotéz.
dcterms:title
Quality dimensions in tourism services Dimenze kvality služeb cestovního ruchu Dimenze kvality služeb cestovního ruchu
skos:prefLabel
Dimenze kvality služeb cestovního ruchu Quality dimensions in tourism services Dimenze kvality služeb cestovního ruchu
skos:notation
RIV/62156489:43110/14:00214191!RIV15-MSM-43110___
n3:aktivita
n13:S
n3:aktivity
S
n3:dodaniDat
n17:2015
n3:domaciTvurceVysledku
n11:1713094 n11:1025554
n3:druhVysledku
n16:D
n3:duvernostUdaju
n6:S
n3:entitaPredkladatele
n10:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
11591
n3:idVysledku
RIV/62156489:43110/14:00214191
n3:jazykVysledku
n20:cze
n3:klicovaSlova
tourism; service quality; travel agency; dimension of quality
n3:klicoveSlovo
n8:tourism n8:service%20quality n8:travel%20agency n8:dimension%20of%20quality
n3:kontrolniKodProRIV
[7173D4988DFA]
n3:mistoKonaniAkce
Hradec Králové
n3:mistoVydani
Hradec Králové
n3:nazevZdroje
Hradecké ekonomické dny
n3:obor
n7:AE
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:rokUplatneniVysledku
n17:2014
n3:tvurceVysledku
Vajčnerová, Ida Ryglová, Kateřina
n3:typAkce
n15:EUR
n3:zahajeniAkce
2014-01-01+01:00
s:numberOfPages
8
n14:hasPublisher
Universita Hradec Králové
n19:isbn
978-80-7435-368-0
n18:organizacniJednotka
43110