This HTML5 document contains 39 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n10http://localhost/temp/predkladatel/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n4http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F62156489%3A43110%2F12%3A00203994%21RIV14-MSM-43110___/
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n19http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F62156489%3A43110%2F12%3A00203994%21RIV14-MSM-43110___
rdf:type
n11:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
The paper describes general aspects of consumer behaviour, its stages, factors and incentives influencing customer's decision making, and the process of purchasing behaviour. Key factors include the influence of environment, effects of marketing tools and customer's personality. Purchasing behaviour process is divided into the stages of recognizing a need, searching for information, evaluation of alternatives, purchasing decision making, purchase, after-purchase behaviour. It emphasizes the importance of the last stage of this process. Paper is elaborated in connection with solution of the research plan of the Faculty of Business and Economics, Mendel University in Brno, No. MSM 6215648904. Článek popisuje obecné aspekty spotřebního chování, jeho stadia, faktory a podněty ovlivňující rozhodování zákazníka, a také proces nákupního chování. Jako klíčové faktory uvádí vliv prostředí, působení marketingových nástrojů a osobnost zákazníka. Proces nákupního chování dělí na fáze rozpoznání potřeb, hledání informací, hodnocení alternativ, nákupní rozhodování, nákup, ponákupní chování, přičemž zdůrazňuje právě význam poslední fáze tohoto procesu. Článek je zpracován v souvislosti s řešením Výzkumného záměru Provozně ekonomické fakulty Mendelovy univerzity v Brně, č. MSM 6215648904. Článek popisuje obecné aspekty spotřebního chování, jeho stadia, faktory a podněty ovlivňující rozhodování zákazníka, a také proces nákupního chování. Jako klíčové faktory uvádí vliv prostředí, působení marketingových nástrojů a osobnost zákazníka. Proces nákupního chování dělí na fáze rozpoznání potřeb, hledání informací, hodnocení alternativ, nákupní rozhodování, nákup, ponákupní chování, přičemž zdůrazňuje právě význam poslední fáze tohoto procesu. Článek je zpracován v souvislosti s řešením Výzkumného záměru Provozně ekonomické fakulty Mendelovy univerzity v Brně, č. MSM 6215648904.
dcterms:title
Proces chování a rozhodování Proces chování a rozhodování Consumer behaviour and decision making
skos:prefLabel
Proces chování a rozhodování Consumer behaviour and decision making Proces chování a rozhodování
skos:notation
RIV/62156489:43110/12:00203994!RIV14-MSM-43110___
n11:predkladatel
n17:orjk%3A43110
n3:aktivita
n12:Z
n3:aktivity
Z(MSM6215648904)
n3:cisloPeriodika
7-8
n3:dodaniDat
n19:2014
n3:domaciTvurceVysledku
n18:7119402
n3:druhVysledku
n16:J
n3:duvernostUdaju
n14:S
n3:entitaPredkladatele
n7:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
162361
n3:idVysledku
RIV/62156489:43110/12:00203994
n3:jazykVysledku
n9:cze
n3:klicovaSlova
consumer behavior
n3:klicoveSlovo
n15:consumer%20behavior
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[1AA2D421128D]
n3:nazevZdroje
Kvasný průmysl
n3:obor
n13:AH
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n19:2012
n3:svazekPeriodika
58
n3:tvurceVysledku
Stávková, Jana
n3:zamer
n4:MSM6215648904
s:issn
0023-5830
s:numberOfPages
4
n10:organizacniJednotka
43110