This HTML5 document contains 42 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n5http://localhost/temp/predkladatel/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n4http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F62156489%3A43110%2F12%3A00192477%21RIV13-MSM-43110___/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n17http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F62156489%3A43110%2F12%3A00192477%21RIV13-MSM-43110___
rdf:type
skos:Concept n3:Vysledek
dcterms:description
Článek se zabývá problematikou řízení vztahů se zákazníky (CRM). Nejprve je vysvětlena podstata CRM a jeho principy. Pozornost je věnována způsobům uplatnění CRM. Článek se také věnuje procesům, dimenzím a fázím CRM. Závěrečná část článku je věnována vlivům implementace řízení vztahů se zákazníky na jednotlivé podnikové procesy např. na věrnost zákazníků a jejich spokojenost, na náklady a obrat podniku či na zaměstnance. Článek je zpracován v souvislosti s řešením Výzkumného záměru Provozně ekonomické fakulty Mendelovy univerzity v Brně, č. MSM 6215648904. The paper focuses on customer relationship management (CRM). First, the essence of CRM and its principles are explained. Attention is given to the methods of applying CRM. The paper also describes processes, dimension and phases of CRM. The final part of the article contains influences of the implementation of customer relationship management on company process, for example - customer loyalty and satisfaction, costs and turnover or influences on employee. Paper is elaborated in connection with solution of the research plan of the Faculty of Business and Economics, Mendel University in Brno, No. MSM 6215648904. Článek se zabývá problematikou řízení vztahů se zákazníky (CRM). Nejprve je vysvětlena podstata CRM a jeho principy. Pozornost je věnována způsobům uplatnění CRM. Článek se také věnuje procesům, dimenzím a fázím CRM. Závěrečná část článku je věnována vlivům implementace řízení vztahů se zákazníky na jednotlivé podnikové procesy např. na věrnost zákazníků a jejich spokojenost, na náklady a obrat podniku či na zaměstnance. Článek je zpracován v souvislosti s řešením Výzkumného záměru Provozně ekonomické fakulty Mendelovy univerzity v Brně, č. MSM 6215648904.
dcterms:title
Řízení vztahů se zákazníky Řízení vztahů se zákazníky Customer relationship management
skos:prefLabel
Řízení vztahů se zákazníky Customer relationship management Řízení vztahů se zákazníky
skos:notation
RIV/62156489:43110/12:00192477!RIV13-MSM-43110___
n3:predkladatel
n4:orjk%3A43110
n7:aktivita
n18:Z
n7:aktivity
Z(MSM6215648904)
n7:cisloPeriodika
10
n7:dodaniDat
n17:2013
n7:domaciTvurceVysledku
n14:3048748
n7:druhVysledku
n15:J
n7:duvernostUdaju
n19:S
n7:entitaPredkladatele
n11:predkladatel
n7:idSjednocenehoVysledku
165757
n7:idVysledku
RIV/62156489:43110/12:00192477
n7:jazykVysledku
n8:cze
n7:klicovaSlova
customer; processes, dimension and phases of CRM; customer relationship managemetn
n7:klicoveSlovo
n9:customer n9:customer%20relationship%20managemetn n9:processes n9:dimension%20and%20phases%20of%20CRM
n7:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n7:kontrolniKodProRIV
[2042DD940CD9]
n7:nazevZdroje
Kvasný průmysl
n7:obor
n16:AE
n7:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n7:pocetTvurcuVysledku
1
n7:rokUplatneniVysledku
n17:2012
n7:svazekPeriodika
58
n7:tvurceVysledku
Souček, Martin
n7:zamer
n13:MSM6215648904
s:issn
0023-5830
s:numberOfPages
5
n5:organizacniJednotka
43110