This HTML5 document contains 48 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n21http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n15http://localhost/temp/predkladatel/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F62156489%3A43110%2F11%3A00180507%21RIV12-MSM-43110___/
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n12https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n17http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F62156489%3A43110%2F11%3A00180507%21RIV12-MSM-43110___
rdf:type
skos:Concept n13:Vysledek
dcterms:description
In recent years, dairy producers decided to use milk machine as a form of direct sales of milk to consumers. Small producers use this machines because purchasers pay them low price for milk. It also helps them to make a direct link to the consumers. This paper introduces selected results of a marketing survey, which was implemented in March 2011 for a sample of 367 respondents. A partial goal of this investigation was to determine consumer behavior when purchasing milk from vending machines. The article introduces consumer attitudes to milk from machines and the reasons that lead consumers to use this method of purchase. V posledních letech se někteří producenti mléka rozhodli využít automaty jako přímou formu prodeje mléka spotřebiteli. Malí producenti tak částečně řeší nízké výkupní ceny odběratelů a zároveň vytváří přímou vazbu na zákazníka. Tento příspěvek seznamuje s vybranými výsledky marketingového šetření, které bylo realizováno v březnu 2011 u vzorku 367 respondentů. Dílčím cílem tohoto šetření bylo poznat spotřební chování při koupi mléka z automatů. Příspěvek seznamuje s postoji spotřebitelů k automatům na mléko a důvody, které vedou konzumenta k využívání tohoto způsobu nákupu. V posledních letech se někteří producenti mléka rozhodli využít automaty jako přímou formu prodeje mléka spotřebiteli. Malí producenti tak částečně řeší nízké výkupní ceny odběratelů a zároveň vytváří přímou vazbu na zákazníka. Tento příspěvek seznamuje s vybranými výsledky marketingového šetření, které bylo realizováno v březnu 2011 u vzorku 367 respondentů. Dílčím cílem tohoto šetření bylo poznat spotřební chování při koupi mléka z automatů. Příspěvek seznamuje s postoji spotřebitelů k automatům na mléko a důvody, které vedou konzumenta k využívání tohoto způsobu nákupu.
dcterms:title
Chování spotřebitele při nakupování mléka z mlékomatu Consumer behavior when purchasing milk from milk machine Chování spotřebitele při nakupování mléka z mlékomatu
skos:prefLabel
Chování spotřebitele při nakupování mléka z mlékomatu Consumer behavior when purchasing milk from milk machine Chování spotřebitele při nakupování mléka z mlékomatu
skos:notation
RIV/62156489:43110/11:00180507!RIV12-MSM-43110___
n13:predkladatel
n14:orjk%3A43110
n3:aktivita
n11:S
n3:aktivity
S
n3:dodaniDat
n17:2012
n3:domaciTvurceVysledku
n6:6660517 n6:6927033 n6:9395954
n3:druhVysledku
n16:D
n3:duvernostUdaju
n7:S
n3:entitaPredkladatele
n9:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
190304
n3:idVysledku
RIV/62156489:43110/11:00180507
n3:jazykVysledku
n19:cze
n3:klicovaSlova
consumer behavior; sale of milk; personal interviews; questionnaire; milk machine
n3:klicoveSlovo
n4:questionnaire n4:milk%20machine n4:sale%20of%20milk n4:consumer%20behavior n4:personal%20interviews
n3:kontrolniKodProRIV
[150985A7367D]
n3:mistoKonaniAkce
Karviná
n3:mistoVydani
Opava
n3:nazevZdroje
Sborník příspěvků IV. Mezinárodní vědecké konference doktorandů a mladých vědeckých pracovníků
n3:obor
n18:AH
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
3
n3:pocetTvurcuVysledku
3
n3:rokUplatneniVysledku
n17:2011
n3:tvurceVysledku
Vršková, Veronika Procházková, Zuzana Procházková, Lenka
n3:typAkce
n20:CST
n3:zahajeniAkce
2011-11-04+01:00
s:numberOfPages
8
n21:hasPublisher
Slezská univerzita v Opavě
n12:isbn
978-80-7248-620-5
n15:organizacniJednotka
43110