This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n18http://localhost/temp/predkladatel/
n15http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
n3https://schema.org/
shttp://schema.org/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F62156489%3A43110%2F10%3A00165281%21RIV11-MSM-43110___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n11http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F62156489%3A43110%2F10%3A00165281%21RIV11-MSM-43110___
rdf:type
skos:Concept n16:Vysledek
dcterms:description
The paper deals with the lifetime value. This objective is part of the theme %22Customer relationship management%22. Contribution is depended on qualitative marketing research, which was realised in years 2009 and 2010. Project is based on in-depth interview with 122 respondents. Research is focusing on customer total costs, loyalty of customer, profit, reference value, customer value, value of customer awareness and marketing costs. Analysis is prerequisite to construction of lifetime value model. Tématem příspěvku je hodnota zákazníka, která náleží do oblasti řízení vztahů se zákazníky. Příspěvek se opírá o kvalitativní výzkum probíhající v letech 2009 a 2010. Je založen na 122 hloubkových rozhovorech s respondenty z různých odvětví. Faktory, které jsou v příspěvku analyzovány jsou náklady na vztah se zákazníkem, loajalita zákazníků, ziskovost vztahů, hodnota doporučení, hodnota pro zákazníka, hodnota informovanosti, úroveň marketingových nákladů. Analýza je předpokladem pro sestavení modelu hodnoty zákazníka. Tématem příspěvku je hodnota zákazníka, která náleží do oblasti řízení vztahů se zákazníky. Příspěvek se opírá o kvalitativní výzkum probíhající v letech 2009 a 2010. Je založen na 122 hloubkových rozhovorech s respondenty z různých odvětví. Faktory, které jsou v příspěvku analyzovány jsou náklady na vztah se zákazníkem, loajalita zákazníků, ziskovost vztahů, hodnota doporučení, hodnota pro zákazníka, hodnota informovanosti, úroveň marketingových nákladů. Analýza je předpokladem pro sestavení modelu hodnoty zákazníka.
dcterms:title
Lifetime value Hodnota zákazníka Hodnota zákazníka
skos:prefLabel
Hodnota zákazníka Lifetime value Hodnota zákazníka
skos:notation
RIV/62156489:43110/10:00165281!RIV11-MSM-43110___
n7:aktivita
n14:Z
n7:aktivity
Z(MSM6215648904)
n7:dodaniDat
n11:2011
n7:domaciTvurceVysledku
n17:3048748
n7:druhVysledku
n21:D
n7:duvernostUdaju
n13:S
n7:entitaPredkladatele
n12:predkladatel
n7:idSjednocenehoVysledku
262003
n7:idVysledku
RIV/62156489:43110/10:00165281
n7:jazykVysledku
n8:cze
n7:klicovaSlova
lifetime value; customer value; customer relationship management; loyalty
n7:klicoveSlovo
n9:lifetime%20value n9:customer%20value n9:customer%20relationship%20management n9:loyalty
n7:kontrolniKodProRIV
[C40ED9989056]
n7:mistoKonaniAkce
Brno
n7:mistoVydani
Brno
n7:nazevZdroje
Firma a konkurenční prostředí 2010
n7:obor
n20:AE
n7:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n7:pocetTvurcuVysledku
1
n7:rokUplatneniVysledku
n11:2010
n7:tvurceVysledku
Souček, Martin
n7:typAkce
n19:EUR
n7:zahajeniAkce
2010-03-11+01:00
n7:zamer
n10:MSM6215648904
s:numberOfPages
6
n15:hasPublisher
Provozně ekonomická fakulta, Mendelova univerzita v Brně
n3:isbn
978-80-7375-385-6
n18:organizacniJednotka
43110