This HTML5 document contains 40 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n18http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n5http://localhost/temp/predkladatel/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
n16https://schema.org/
shttp://schema.org/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F62156489%3A43110%2F09%3A00139832%21RIV10-MSM-43110___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n10http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F62156489%3A43110%2F09%3A00139832%21RIV10-MSM-43110___
rdf:type
n11:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Abstrakt Příspěvek popisuje současné nové marketingové aktivity firem v kontextu s novým přístupem sociálního marketingu a při sociální odpovědnosti firem. Společenská sociální odpovědnost firem (CSR) může být konkurenční výhodou i dobrou podporou udržitelného rozvoje firem. Abstrakt Příspěvek popisuje současné nové marketingové aktivity firem v kontextu s novým přístupem sociálního marketingu a při sociální odpovědnosti firem. Společenská sociální odpovědnost firem (CSR) může být konkurenční výhodou i dobrou podporou udržitelného rozvoje firem. Abstract This Paper describe actual new present marketing activity undertakings in context with new paradigm social marketing and with social responsibility firms. Corporate social responsibility undertakings (CSR) can be competitive advantage and good support sustainable growth firms.
dcterms:title
Marketing v kontextu společenské sociální odpovědnosti firem Marketing in context corporate social responsibility of firms Marketing v kontextu společenské sociální odpovědnosti firem
skos:prefLabel
Marketing v kontextu společenské sociální odpovědnosti firem Marketing v kontextu společenské sociální odpovědnosti firem Marketing in context corporate social responsibility of firms
skos:notation
RIV/62156489:43110/09:00139832!RIV10-MSM-43110___
n6:aktivita
n15:Z
n6:aktivity
Z(MSM6215648904)
n6:dodaniDat
n10:2010
n6:domaciTvurceVysledku
n17:8902046
n6:druhVysledku
n20:D
n6:duvernostUdaju
n14:S
n6:entitaPredkladatele
n12:predkladatel
n6:idSjednocenehoVysledku
324749
n6:idVysledku
RIV/62156489:43110/09:00139832
n6:jazykVysledku
n8:cze
n6:klicovaSlova
support sustainable growth firms; competitive advantage; Corporate social responsibility
n6:klicoveSlovo
n7:Corporate%20social%20responsibility n7:support%20sustainable%20growth%20firms n7:competitive%20advantage
n6:kontrolniKodProRIV
[23248AAFB566]
n6:mistoVydani
Brno
n6:nazevZdroje
Sborník z konference
n6:obor
n9:AH
n6:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n6:pocetTvurcuVysledku
1
n6:rokUplatneniVysledku
n10:2009
n6:tvurceVysledku
Urbánek, Tomáš
n6:wos
1
n6:zamer
n19:MSM6215648904
s:numberOfPages
5
n18:hasPublisher
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně
n16:isbn
978-80-7392-087-6
n5:organizacniJednotka
43110