This HTML5 document contains 42 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n20http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n14http://localhost/temp/predkladatel/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n13https://schema.org/
n5http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F62156489%3A43110%2F09%3A00139743%21RIV10-MSM-43110___/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n9http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F62156489%3A43110%2F09%3A00139743%21RIV10-MSM-43110___
rdf:type
n19:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
The paper is aimed at analysing the level of destination management in the tourist region of Moravian Karst and its surroundings which is a part of the tourist marketing region of South Moravia. This area manages a great potential for tourism development, whereas at the same time there is not any destination agency that would fulfil a coordination function and would ensure sustainable development of tourism. With the help of a questionnaire survey it has been found out that there are a few independent subjects operating in this area that deal with the development of tourism; however the cooperation among them is at minimum level. In the conclusion of the paper certain measurements have been suggested that should lead to improving the development of tourism in this area relating to the full-value activities of a destination agency which performs destination management functions at the principle of private-public-partnership. Destination management company could be strategic aliance of subjects operat Příspěvek je zaměřen na analýzu úrovně destinačního managementu v turistické oblasti Moravský kras a okolí, která je součástí turistického marketingového regionu Jižní Morava. Oblast disponuje značným potenciálem pro rozvoj cestovního ruchu, přičemž zde chybí destinační agentura, která by plnila koordinační funkci a zajišťovala udržitelný rozvoj cestovního ruchu. Dotazníkovým šetřením bylo zjištěno, že v oblasti funguje několik nezávislých subjektů zabývajících se rozvojem cestovního ruchu ale spolupráce mezi nimi je minimální. V závěru příspěvku jsou navržena opatření vedoucí ke zlepšení rozvoje cestovního ruchu této oblasti související s plnohodnotnou činností destinační agentury plnící funkce destinačního managementu na principu private-public-partnership. Destinační agentura může být strategická aliance subjektů v oblasti již fungujících. Příspěvek je zaměřen na analýzu úrovně destinačního managementu v turistické oblasti Moravský kras a okolí, která je součástí turistického marketingového regionu Jižní Morava. Oblast disponuje značným potenciálem pro rozvoj cestovního ruchu, přičemž zde chybí destinační agentura, která by plnila koordinační funkci a zajišťovala udržitelný rozvoj cestovního ruchu. Dotazníkovým šetřením bylo zjištěno, že v oblasti funguje několik nezávislých subjektů zabývajících se rozvojem cestovního ruchu ale spolupráce mezi nimi je minimální. V závěru příspěvku jsou navržena opatření vedoucí ke zlepšení rozvoje cestovního ruchu této oblasti související s plnohodnotnou činností destinační agentury plnící funkce destinačního managementu na principu private-public-partnership. Destinační agentura může být strategická aliance subjektů v oblasti již fungujících.
dcterms:title
Analýza destinačního managementu v turistické oblasti Moravský kras a okolí Destination Management Analysys in the Tourist Region of Moravian Karst and its Surroundings Analýza destinačního managementu v turistické oblasti Moravský kras a okolí
skos:prefLabel
Analýza destinačního managementu v turistické oblasti Moravský kras a okolí Destination Management Analysys in the Tourist Region of Moravian Karst and its Surroundings Analýza destinačního managementu v turistické oblasti Moravský kras a okolí
skos:notation
RIV/62156489:43110/09:00139743!RIV10-MSM-43110___
n4:aktivita
n17:Z
n4:aktivity
Z(MSM6215648904)
n4:dodaniDat
n9:2010
n4:domaciTvurceVysledku
n8:1025554
n4:druhVysledku
n11:D
n4:duvernostUdaju
n21:S
n4:entitaPredkladatele
n10:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
303063
n4:idVysledku
RIV/62156489:43110/09:00139743
n4:jazykVysledku
n16:cze
n4:klicovaSlova
destination management; tourism development; partnership
n4:klicoveSlovo
n6:partnership n6:tourism%20development n6:destination%20management
n4:kontrolniKodProRIV
[0684C331628E]
n4:mistoKonaniAkce
MZLU v Brně
n4:mistoVydani
Brno
n4:nazevZdroje
Firma a konkurenční prostředí 2009 - 4. část
n4:obor
n18:AH
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetTvurcuVysledku
1
n4:rokUplatneniVysledku
n9:2009
n4:tvurceVysledku
Vajčnerová, Ida
n4:typAkce
n7:EUR
n4:zahajeniAkce
2009-01-01+01:00
n4:zamer
n5:MSM6215648904
s:numberOfPages
8
n20:hasPublisher
MSD, s. r. o.
n13:isbn
978-80-7392-087-6
n14:organizacniJednotka
43110