This HTML5 document contains 42 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n20http://localhost/temp/predkladatel/
n14http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n19https://schema.org/
n4http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F62156489%3A43110%2F08%3A00133306%21RIV09-MSM-43110___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n11http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F62156489%3A43110%2F08%3A00133306%21RIV09-MSM-43110___
rdf:type
n10:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Thanks to protected designation a consumer knows that a concrete designation presents a certain quality or desiderative attributes of a certain product. The consumer is also protected against unfair practices. With respect to the surplus of information about products in the market, a consumer gets a perfect and short information. It is a specific form of objective advertising which supports consumer awareness, in contrast to the subjective advertising which appeals mainly on consumer's feelings, subconscious wishes and instincts. Díky chráněným označením spotřebitel ví, že se za určitým označením nachází jistá kvalita či požadované vlastnosti daného produktu. Současně je spotřebitel chráněn proti nekalým praktikám. Vzhledem k přebytku informací o produktech na trhu dostane spotřebitel jasnou a stručnou informaci. Jde o určitou formu objektivní reklamy, která přispívá k informovanosti spotřebitelů, na rozdíl od stále více se prosazující reklamy subjektivní, která působí především na city spotřebitele, jeho podvědomé tužby a instinkty. Díky chráněným označením spotřebitel ví, že se za určitým označením nachází jistá kvalita či požadované vlastnosti daného produktu. Současně je spotřebitel chráněn proti nekalým praktikám. Vzhledem k přebytku informací o produktech na trhu dostane spotřebitel jasnou a stručnou informaci. Jde o určitou formu objektivní reklamy, která přispívá k informovanosti spotřebitelů, na rozdíl od stále více se prosazující reklamy subjektivní, která působí především na city spotřebitele, jeho podvědomé tužby a instinkty.
dcterms:title
A Consumer and a legal Protection in the Area of a Designation of Grocery and Agricultural Products in the European Union Spotřebitel a ochrana práv v oblasti označování potravin a zemědělských výrobků v rámci Evropské unie Spotřebitel a ochrana práv v oblasti označování potravin a zemědělských výrobků v rámci Evropské unie
skos:prefLabel
Spotřebitel a ochrana práv v oblasti označování potravin a zemědělských výrobků v rámci Evropské unie A Consumer and a legal Protection in the Area of a Designation of Grocery and Agricultural Products in the European Union Spotřebitel a ochrana práv v oblasti označování potravin a zemědělských výrobků v rámci Evropské unie
skos:notation
RIV/62156489:43110/08:00133306!RIV09-MSM-43110___
n3:aktivita
n21:Z
n3:aktivity
Z(MSM6215648904)
n3:dodaniDat
n11:2009
n3:domaciTvurceVysledku
n8:8299846
n3:druhVysledku
n17:D
n3:duvernostUdaju
n5:S
n3:entitaPredkladatele
n18:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
396667
n3:idVysledku
RIV/62156489:43110/08:00133306
n3:jazykVysledku
n7:cze
n3:klicovaSlova
consumer; protected geographical indication; protected designation of origin
n3:klicoveSlovo
n9:consumer n9:protected%20designation%20of%20origin n9:protected%20geographical%20indication
n3:kontrolniKodProRIV
[92FBE75E69A0]
n3:mistoKonaniAkce
Nitra
n3:mistoVydani
Nitra
n3:nazevZdroje
Rozvoj vidieka v európskom priestore
n3:obor
n13:AG
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n11:2008
n3:tvurceVysledku
Vítek, Bohumil
n3:typAkce
n12:EUR
n3:zahajeniAkce
2008-01-01+01:00
n3:zamer
n4:MSM6215648904
s:numberOfPages
3
n14:hasPublisher
Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre
n19:isbn
978-80-552-0159-7
n20:organizacniJednotka
43110