This HTML5 document contains 40 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n4http://localhost/temp/predkladatel/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F62156489%3A43110%2F08%3A00128655%21RIV09-MSM-43110___/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n15http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F62156489%3A43110%2F08%3A00128655%21RIV09-MSM-43110___
rdf:type
n7:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
The new conception of mathematics education at university studies of economics is proposed. Some remarks on applications of the method at the University of Defence are mentioned. Je diskutována efektivnost současné výuky aplikované matematiky v manažersko -ekonomických oborech a na základě požadavku využitelnosti kvantitativních metod při zvyšování konkurenceschopnosti prostřednictvím optimalizace nákladů je navržena nová koncepce výukového předmětu. Smyslem nové koncepce je zvýšení schopnosti absolventů formulovat problém, sestavit matematický model a volit vhodné matematické nástroje řešení problému. Koncepce předmětu je vhodná jak pro prezenční formu výuky tak pro e-learning. Je diskutována efektivnost současné výuky aplikované matematiky v manažersko -ekonomických oborech a na základě požadavku využitelnosti kvantitativních metod při zvyšování konkurenceschopnosti prostřednictvím optimalizace nákladů je navržena nová koncepce výukového předmětu. Smyslem nové koncepce je zvýšení schopnosti absolventů formulovat problém, sestavit matematický model a volit vhodné matematické nástroje řešení problému. Koncepce předmětu je vhodná jak pro prezenční formu výuky tak pro e-learning.
dcterms:title
Alternativy ve vysokoškolské výuce aplikované matematiky Alternativy ve vysokoškolské výuce aplikované matematiky Alternatives in Applied Mathematics University Education
skos:prefLabel
Alternatives in Applied Mathematics University Education Alternativy ve vysokoškolské výuce aplikované matematiky Alternativy ve vysokoškolské výuce aplikované matematiky
skos:notation
RIV/62156489:43110/08:00128655!RIV09-MSM-43110___
n3:aktivita
n5:Z
n3:aktivity
Z(MSM6215648904)
n3:cisloPeriodika
4
n3:dodaniDat
n15:2009
n3:domaciTvurceVysledku
n14:3980553
n3:druhVysledku
n16:J
n3:duvernostUdaju
n17:S
n3:entitaPredkladatele
n12:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
355513
n3:idVysledku
RIV/62156489:43110/08:00128655
n3:jazykVysledku
n9:cze
n3:klicovaSlova
applied mathematics; conception of education; pedagogy
n3:klicoveSlovo
n6:applied%20mathematics n6:pedagogy n6:conception%20of%20education
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[194EF11A4FF4]
n3:nazevZdroje
Pedagogická orientace
n3:obor
n11:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n15:2008
n3:svazekPeriodika
18
n3:tvurceVysledku
Janová, Jitka
n3:zamer
n18:MSM6215648904
s:issn
1211-4669
s:numberOfPages
5
n4:organizacniJednotka
43110