This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n17http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n14http://localhost/temp/predkladatel/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
n3https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n20http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00115573%21RIV08-MSM-43110___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n5http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00115573%21RIV08-MSM-43110___
rdf:type
skos:Concept n21:Vysledek
dcterms:description
Příspěvek se zabývá problematikou image měst Znojma. Začíná teoretickým vysvětlením pojmu image města. Potom je prezentován vlastní empirický marketingový výzkum image Znojma, realizovaný v březnu 2007 The paper deals with some problems of the image of Znojmo city. In starts with theoretical explanation of term image of city. Than own empirical marketing research of Znojmo image is presented. Marketing research was conducted in March 2007. Příspěvek se zabývá problematikou image měst Znojma. Začíná teoretickým vysvětlením pojmu image města. Potom je prezentován vlastní empirický marketingový výzkum image Znojma, realizovaný v březnu 2007
dcterms:title
Marketingový výzkum image Znojma Marketingový výzkum image Znojma Marketing research of image Znojmo
skos:prefLabel
Marketingový výzkum image Znojma Marketing research of image Znojmo Marketingový výzkum image Znojma
skos:notation
RIV/62156489:43110/07:00115573!RIV08-MSM-43110___
n4:strany
72;74
n4:aktivita
n13:Z
n4:aktivity
Z(MSM6215648904)
n4:dodaniDat
n5:2008
n4:domaciTvurceVysledku
n10:9898441
n4:druhVysledku
n18:D
n4:duvernostUdaju
n12:S
n4:entitaPredkladatele
n20:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
432166
n4:idVysledku
RIV/62156489:43110/07:00115573
n4:jazykVysledku
n7:cze
n4:klicovaSlova
city image; marketing research; marketing communication
n4:klicoveSlovo
n9:marketing%20communication n9:city%20image n9:marketing%20research
n4:kontrolniKodProRIV
[B728CAC40FA2]
n4:mistoKonaniAkce
Znojmo
n4:mistoVydani
Znojmo
n4:nazevZdroje
Sborník příspěvků z 2. mezinárodní vědecké konverence Nové trendy - nové nápady 2007
n4:obor
n15:AH
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetTvurcuVysledku
1
n4:rokUplatneniVysledku
n5:2007
n4:tvurceVysledku
Foret, Miroslav
n4:typAkce
n19:EUR
n4:zahajeniAkce
2007-11-22+01:00
n4:zamer
n16:MSM6215648904
s:numberOfPages
414
n17:hasPublisher
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo
n3:isbn
978-80-903914-2-0
n14:organizacniJednotka
43110