This HTML5 document contains 46 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n16http://localhost/temp/predkladatel/
n12http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n21https://schema.org/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00114043%21RIV08-MSM-43110___/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n4http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00114043%21RIV08-MSM-43110___
rdf:type
skos:Concept n10:Vysledek
dcterms:description
The paper deals with the development of marketing of transport services. Changes in political, economic, technological and natural environment called for some legislative changes protecting both customers and manufacturers and/or providers of services. The society and companies are more and more aware of the necessity to apply the socio-ecological concept within the framework of their marketing strategy. Due to increasing amounts of exhaust gases and emissions in the atmosphere the European Union pays increased attention to the negative impact of lorry transport on the environment and the European Parliaments is now also preparing some restrictions in the field of personal transportation. Transformation of the taxation systems, rising oil prices and increasing requirements in the field of labour and transportation safety are the most important factors that influence not only prices but also other components of marketing mix. A rapid development of information and telecommunication technologies (ITT) Příspěvek se zabývá vývojem marketingu dopravních služeb. Změny v politickém, ekonomickém, technologickém a přírodním prostředí vyvolaly nutnost právních úprav, které slouží k ochraně zákazníka i výrobce či poskytovatele služeb. Společnost i firmy si začínají uvědomovat nutnost přechodu k sociální koncepci ve svých marketingových strategiích. Z důvodu zvyšování emisí v ovzduší se v rámci Evropské unie stále větší pozornost věnuje negativním dopadům dopravy na životní prostředí a Evropský parlament již začal s přípravou omezení i osobní přepravy. Transformace daňového systému, zvyšování cen ropy, vyšší požadavky na bezpečnost i to jsou faktory, které výrazně ovlivňují cenu, ale i další prvky marketingového mixu. Prudký rozvoj informačních a telekomunikačních technologii způsobuje další významné změny v marketingu služeb. Příspěvek se zabývá vývojem marketingu dopravních služeb. Změny v politickém, ekonomickém, technologickém a přírodním prostředí vyvolaly nutnost právních úprav, které slouží k ochraně zákazníka i výrobce či poskytovatele služeb. Společnost i firmy si začínají uvědomovat nutnost přechodu k sociální koncepci ve svých marketingových strategiích. Z důvodu zvyšování emisí v ovzduší se v rámci Evropské unie stále větší pozornost věnuje negativním dopadům dopravy na životní prostředí a Evropský parlament již začal s přípravou omezení i osobní přepravy. Transformace daňového systému, zvyšování cen ropy, vyšší požadavky na bezpečnost i to jsou faktory, které výrazně ovlivňují cenu, ale i další prvky marketingového mixu. Prudký rozvoj informačních a telekomunikačních technologii způsobuje další významné změny v marketingu služeb.
dcterms:title
Dopady legislativních změn na marketing dopravních služeb ve vybraných oblastech The impact of legislation changes on marketing in transportation services in the chosen areas Dopady legislativních změn na marketing dopravních služeb ve vybraných oblastech
skos:prefLabel
Dopady legislativních změn na marketing dopravních služeb ve vybraných oblastech Dopady legislativních změn na marketing dopravních služeb ve vybraných oblastech The impact of legislation changes on marketing in transportation services in the chosen areas
skos:notation
RIV/62156489:43110/07:00114043!RIV08-MSM-43110___
n3:strany
1;7
n3:aktivita
n20:Z
n3:aktivity
Z(MSM6215648904)
n3:dodaniDat
n4:2008
n3:domaciTvurceVysledku
n11:8535752 n11:6471986
n3:druhVysledku
n14:D
n3:duvernostUdaju
n19:S
n3:entitaPredkladatele
n13:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
417934
n3:idVysledku
RIV/62156489:43110/07:00114043
n3:jazykVysledku
n17:cze
n3:klicovaSlova
transportation; services; legislation; marketing
n3:klicoveSlovo
n5:transportation n5:services n5:marketing n5:legislation
n3:kontrolniKodProRIV
[1CDC4F0FBD1C]
n3:mistoKonaniAkce
Znojmo
n3:mistoVydani
Znojmo
n3:nazevZdroje
Sborník příspěvků z 2. mezinárodní vědecké konverence Nové trendy - nové nápady 2007
n3:obor
n6:AH
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:rokUplatneniVysledku
n4:2007
n3:tvurceVysledku
Stojarová, Šárka Schwarzová, Zuzana
n3:typAkce
n15:EUR
n3:zahajeniAkce
2007-11-22+01:00
n3:zamer
n7:MSM6215648904
s:numberOfPages
7
n12:hasPublisher
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo
n21:isbn
978-80-903914-2-0
n16:organizacniJednotka
43110