This HTML5 document contains 46 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n18http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n7http://localhost/temp/predkladatel/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
n6https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n20http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00113993%21RIV08-MSM-43110___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n13http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00113993%21RIV08-MSM-43110___
rdf:type
skos:Concept n21:Vysledek
dcterms:description
Příspěvek se zabývá nákupním chování spotřebitele, konkrétně pak rozhodovacím procesem členů rodiny. Identifikuje role, které při rozhodovacím procesu jednotlivý členové rodiny zaujímají. Zjišťuje rozložení spotřeby v rodině a také angažovanost jednotlivých členů rodiny při procesu nakupování. Dále také způsoby a formy provedení samotného výzkumu této problematiky. This paper is trying to describe consumer behavior in terms of how roles in decision-making process are divided among members of family. Research also analyzed proportion of consumption of families and their involvement in each category which were estimated. This paper is trying to describe consumer behavior in terms of how roles in decision-making process are divided among members of family. Research also analyzed proportion of consumption of families and their involvement in each category which were estimated.
dcterms:title
Decision-Making Process of Families Decision-Making Process of Families Rozhodovací proces rodin
skos:prefLabel
Decision-Making Process of Families Rozhodovací proces rodin Decision-Making Process of Families
skos:notation
RIV/62156489:43110/07:00113993!RIV08-MSM-43110___
n3:strany
189;189
n3:aktivita
n16:Z
n3:aktivity
Z(MSM6215648904)
n3:dodaniDat
n13:2008
n3:domaciTvurceVysledku
n15:2839571
n3:druhVysledku
n10:D
n3:duvernostUdaju
n17:S
n3:entitaPredkladatele
n20:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
415947
n3:idVysledku
RIV/62156489:43110/07:00113993
n3:jazykVysledku
n8:eng
n3:klicovaSlova
household; consumption; consumer behavior; decision-making process; family; marketing research
n3:klicoveSlovo
n4:family n4:marketing%20research n4:consumption n4:consumer%20behavior n4:household n4:decision-making%20process
n3:kontrolniKodProRIV
[EA24D881B9A1]
n3:mistoKonaniAkce
MZLU v Brně
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevZdroje
MendelNET 2007. Sborník příspěvků z konference studentů doktorského studia
n3:obor
n11:AH
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n13:2007
n3:tvurceVysledku
Urbánek, Jiří
n3:typAkce
n9:WRD
n3:zahajeniAkce
2007-01-01+01:00
n3:zamer
n12:MSM6215648904
s:numberOfPages
222
n18:hasPublisher
Petr Novák - Gimli
n6:isbn
978-80-903966-6-1
n7:organizacniJednotka
43110