This HTML5 document contains 53 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n21http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n6http://localhost/temp/predkladatel/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n16https://schema.org/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00113701%21RIV08-MSM-43110___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n9http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00113701%21RIV08-MSM-43110___
rdf:type
n18:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Pojem Web 2.0 označuje druhou generaci internetových služeb, která uživatelům umožňuje spoluvytvářet a sdílet informace novým způsobem. Na oblast Webu 2.0 v návaznosti na e-commerce lze nahlížet ze dvou úhlů. Z hlediska technologického by bylo možné pod značku Web 2.0 zařadit e-commerce projekty využívající nové technologie (AJAX, RSS, podcasting apod.), které umožňují jednoduchých způsobem doručovat informace rychle, často a přímo k cílovým zákaznickým skupinám. Z uživatelského hlediska však technologické řešení není tím nejdůležitějším, podstatná je především možnost personalizace, uživatelský komfort a zákaznická podpora. Pod značku Web 2.0 pak spadají takové e-commerce projekty, které používají principy namířené co nejvíce k uživatelům služeb a případně nechávají samotné uživatele, aby se sami podíleli na obsahu či tvorbě webu. Příspěvek se zabývá technologiemi a principy spadajícími pod koncept Webu 2.0 a diskutuje možné přínosy a případná rizika jejich využití v e-commerce projektech. Pojem Web 2.0 označuje druhou generaci internetových služeb, která uživatelům umožňuje spoluvytvářet a sdílet informace novým způsobem. Na oblast Webu 2.0 v návaznosti na e-commerce lze nahlížet ze dvou úhlů. Z hlediska technologického by bylo možné pod značku Web 2.0 zařadit e-commerce projekty využívající nové technologie (AJAX, RSS, podcasting apod.), které umožňují jednoduchých způsobem doručovat informace rychle, často a přímo k cílovým zákaznickým skupinám. Z uživatelského hlediska však technologické řešení není tím nejdůležitějším, podstatná je především možnost personalizace, uživatelský komfort a zákaznická podpora. Pod značku Web 2.0 pak spadají takové e-commerce projekty, které používají principy namířené co nejvíce k uživatelům služeb a případně nechávají samotné uživatele, aby se sami podíleli na obsahu či tvorbě webu. Příspěvek se zabývá technologiemi a principy spadajícími pod koncept Webu 2.0 a diskutuje možné přínosy a případná rizika jejich využití v e-commerce projektech. The phrase Web 2.0 refers to the second generation of internet services, which facilitate collaboration and sharing between users. The Web 2.0 concept can be considered from different viewpoints. From the technology point of view the label Web 2.0 could be applied to the e-commerce projects, where the above mentioned technologies are used, that enable to pass along the information fast, frequently and directly to the target customer group. From the user point of view the technical solution is not the most important. However, the possibility of personalization, user friendliness and support are highly appreciated. The Web 2.0 phrase could refer to the kind of e-commerce projects that focus mainly on the costumers of the services and perhaps let them cooperate on contents or development of the website. This paper focuses on the technologies and methods that come under the Web 2.0 concept and describes some of the possible benefits and risks of using them in e-commerce projects.
dcterms:title
Potenciál využití technologií platformy Web 2.0 v e-commerce projektech The potential benefits of using Web 2.0 technologies in e-commerce projects Potenciál využití technologií platformy Web 2.0 v e-commerce projektech
skos:prefLabel
Potenciál využití technologií platformy Web 2.0 v e-commerce projektech The potential benefits of using Web 2.0 technologies in e-commerce projects Potenciál využití technologií platformy Web 2.0 v e-commerce projektech
skos:notation
RIV/62156489:43110/07:00113701!RIV08-MSM-43110___
n3:strany
51;52
n3:aktivita
n15:Z
n3:aktivity
Z(MSM6215648904)
n3:dodaniDat
n9:2008
n3:domaciTvurceVysledku
n14:7036906 n14:1062778
n3:druhVysledku
n7:D
n3:duvernostUdaju
n17:S
n3:entitaPredkladatele
n11:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
442896
n3:idVysledku
RIV/62156489:43110/07:00113701
n3:jazykVysledku
n10:cze
n3:klicovaSlova
social networking; community; wiki; tagging; AJAX; RSS; mashup; internet marketing; Web 2.0; e-commerce; weblog
n3:klicoveSlovo
n4:tagging n4:social%20networking n4:RSS n4:internet%20marketing n4:AJAX n4:e-commerce n4:Web%202.0 n4:community n4:wiki n4:mashup n4:weblog
n3:kontrolniKodProRIV
[865911C67F54]
n3:mistoKonaniAkce
Luhačovice
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevZdroje
Obchod a spotřebitel '07
n3:obor
n13:IN
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:rokUplatneniVysledku
n9:2007
n3:tvurceVysledku
Raszková, Magdalena Malo, Roman
n3:typAkce
n19:CST
n3:zahajeniAkce
2007-09-05+02:00
n3:zamer
n12:MSM6215648904
s:numberOfPages
2
n21:hasPublisher
Konvoj
n16:isbn
978-80-7302-131-3
n6:organizacniJednotka
43110