This HTML5 document contains 45 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00111802%21RIV08-MSM-43110___/
n20http://localhost/temp/predkladatel/
n13http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
n6https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n14http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00111802%21RIV08-MSM-43110___
rdf:type
skos:Concept n17:Vysledek
dcterms:description
Příspěvek přibližuje význam obchodních značek obecně, maloobchodních značek a národní značky na potravinách KLASA zvláště jako z významné marketingové nástroje podpory prodeje. Komparuje úspěšnou propagaci značky KLASA s dříve udělovanou značkou Czech Made. Upozorňuje na nutnost změny nástrojů podpory prodeje potravin prodávaných pod značkou KLASA, v souladu s legislativou EU. Uvádí příklad pomazánkového másla, u něhož bude nezbytné změnit název, neboť obsah tuku v pomazánkovém másle neodpovídá předepsanému obsahu tuku másla. Na číselných výsledcích od roku 2003 do roku 2007 ukazuje na dynamiku vývoje výrobků oceněných značkou KLASA. Poukazuje na to, že ekonomický přínos označených výrobků není možno exaktně vyjádřit, pro mnoho faktorů ovlivňujících prodejnost potravin. Zřejmé jsou mimoekonomické přínosy, což potvrzují podnikatelé prodávající výrobky pod značkou KLASA. The Article nears general importance of business brands, retail brands and national brands on groceries KLASA especially as the significant sales-support marketing tools. It compares successful propagation of KLASA brand with earlier compassionate brand Czech Made. It highlights necessity of change tools for sales support of groceries sold with brand KLASA, conformable with the EC legislature. It features example of spread butter which must be renamed because content oil in spread butter mismatchs specified content oil butter. On numeral results since 2003 till 2007 dynamism of rising count of products appreciated with brand KLASA is shown. It points on fact that the economic contribution is not possible to express exactly. The extraeconomic contributions are evident. Příspěvek přibližuje význam obchodních značek obecně, maloobchodních značek a národní značky na potravinách KLASA zvláště jako z významné marketingové nástroje podpory prodeje. Komparuje úspěšnou propagaci značky KLASA s dříve udělovanou značkou Czech Made. Upozorňuje na nutnost změny nástrojů podpory prodeje potravin prodávaných pod značkou KLASA, v souladu s legislativou EU. Uvádí příklad pomazánkového másla, u něhož bude nezbytné změnit název, neboť obsah tuku v pomazánkovém másle neodpovídá předepsanému obsahu tuku másla. Na číselných výsledcích od roku 2003 do roku 2007 ukazuje na dynamiku vývoje výrobků oceněných značkou KLASA. Poukazuje na to, že ekonomický přínos označených výrobků není možno exaktně vyjádřit, pro mnoho faktorů ovlivňujících prodejnost potravin. Zřejmé jsou mimoekonomické přínosy, což potvrzují podnikatelé prodávající výrobky pod značkou KLASA.
dcterms:title
Merchandise brands increase salability of grocery goods Obchodní značky zvyšují prodejnost potravinářského zboží Obchodní značky zvyšují prodejnost potravinářského zboží
skos:prefLabel
Merchandise brands increase salability of grocery goods Obchodní značky zvyšují prodejnost potravinářského zboží Obchodní značky zvyšují prodejnost potravinářského zboží
skos:notation
RIV/62156489:43110/07:00111802!RIV08-MSM-43110___
n3:strany
141;149
n3:aktivita
n15:Z
n3:aktivity
Z(MSM6215648904)
n3:dodaniDat
n14:2008
n3:domaciTvurceVysledku
n9:1623672 n9:4584562
n3:druhVysledku
n18:D
n3:duvernostUdaju
n10:S
n3:entitaPredkladatele
n16:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
438446
n3:idVysledku
RIV/62156489:43110/07:00111802
n3:jazykVysledku
n8:cze
n3:klicovaSlova
appreciated products; merchandise brands; sales promotion; private brands; KLASA; groceries
n3:klicoveSlovo
n4:private%20brands n4:merchandise%20brands n4:KLASA n4:appreciated%20products n4:groceries n4:sales%20promotion
n3:kontrolniKodProRIV
[D80A531C70D6]
n3:mistoVydani
Vydavateľské a edičné stredisko SPU v Nitre
n3:nazevZdroje
Marketing v teórii, výskume a praxi
n3:obor
n19:AH
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:rokUplatneniVysledku
n14:2007
n3:tvurceVysledku
Presová, Radmila Tvrdoň, Oldřich
n3:zamer
n12:MSM6215648904
s:numberOfPages
286
n13:hasPublisher
Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre
n6:isbn
978-80-8069-957-4
n20:organizacniJednotka
43110