This HTML5 document contains 49 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n21http://localhost/temp/predkladatel/
n9http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
n11https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
n20http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00107731%21RIV07-MSM-43110___/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n15http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00107731%21RIV07-MSM-43110___
rdf:type
n12:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Reklama a propagace je důležitou součástí získávání zákazníků. Vinaři se snaží zaujímat spotřebitele doma i v zahraničí různými způsoby, jejichž realizace je ve většině případů značně finančně náročná. Především drobní producenti nemají na masivní reklamní kampaně dostatečné finanční prostředky a tudíž nejsou schopni obstát v mezinárodní konkurenci. Ke zmírnění situace přispívá mimo jiné činnost Vinařského fondu, jehož funkce se od 28. 5. 2004 změnila z poskytovatele podpor výsadby a obnovy vinic na podporování propagace a odbytu vína. Vzhledem k nutnosti navazování nových obchodních kontaktů je také nutná účast vína z ČR na světových vinařských výstavách pořádaných u nás i v zahraničí. Příspěvek je dílčí součástí výzkumného záměru PEF č. MSM 6215648904. Advertising and promotion are important parts of canvassing customers. The wine makers do their best to hold inland and also foreign consumer's interest through different ways, which realizations are mostly extensively finance-demanding. Especially small businessmen don't have enough financial resources for massive advertising campaigns; therefore they aren't able to pass an international competition. Activity of Wine fund is conducive to a de-tension of the situation. Since 28. 5. 2004 the function of Wine fund has been changed from a support provider of vineyards out planting and regeneration to a support of promotion and sales of wine. Considering the need of new commercial ties establishing is also important a participation of Czech wines in world-wine's expositions, taking a place in our country and abroad. This contribution is a fragment of the research project of PEF No. MSM 5215648904. Reklama a propagace je důležitou součástí získávání zákazníků. Vinaři se snaží zaujímat spotřebitele doma i v zahraničí různými způsoby, jejichž realizace je ve většině případů značně finančně náročná. Především drobní producenti nemají na masivní reklamní kampaně dostatečné finanční prostředky a tudíž nejsou schopni obstát v mezinárodní konkurenci. Ke zmírnění situace přispívá mimo jiné činnost Vinařského fondu, jehož funkce se od 28. 5. 2004 změnila z poskytovatele podpor výsadby a obnovy vinic na podporování propagace a odbytu vína. Vzhledem k nutnosti navazování nových obchodních kontaktů je také nutná účast vína z ČR na světových vinařských výstavách pořádaných u nás i v zahraničí. Příspěvek je dílčí součástí výzkumného záměru PEF č. MSM 6215648904.
dcterms:title
Wine fund and promotion of viticulture after the CZ's entrance EU Vinařský fond a propagace vinařství po vstupu ČR do EU Vinařský fond a propagace vinařství po vstupu ČR do EU
skos:prefLabel
Wine fund and promotion of viticulture after the CZ's entrance EU Vinařský fond a propagace vinařství po vstupu ČR do EU Vinařský fond a propagace vinařství po vstupu ČR do EU
skos:notation
RIV/62156489:43110/07:00107731!RIV07-MSM-43110___
n3:strany
110;110
n3:aktivita
n16:Z
n3:aktivity
Z(MSM6215648904)
n3:dodaniDat
n15:2007
n3:domaciTvurceVysledku
n7:6637191 n7:3144429 n7:2695871
n3:druhVysledku
n4:D
n3:duvernostUdaju
n13:S
n3:entitaPredkladatele
n20:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
457941
n3:idVysledku
RIV/62156489:43110/07:00107731
n3:jazykVysledku
n18:cze
n3:klicovaSlova
Export; Expositions; Import; Wine; Wine fund
n3:klicoveSlovo
n8:Import n8:Expositions n8:Wine%20fund n8:Export n8:Wine
n3:kontrolniKodProRIV
[A3104CE8FEB6]
n3:mistoKonaniAkce
Zlín
n3:mistoVydani
Zlín
n3:nazevZdroje
Mezinárodní Baťova doktorandská konference, Recenzovaný sborník abstraktů z konference studentů doktorského studijního programu
n3:obor
n19:GA
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
3
n3:pocetTvurcuVysledku
3
n3:rokUplatneniVysledku
n15:2007
n3:tvurceVysledku
Šperková, Radka Vránová, Helena Zrůst, Josef
n3:typAkce
n10:WRD
n3:zahajeniAkce
2007-04-12+02:00
n3:zamer
n17:MSM6215648904
s:numberOfPages
1
n9:hasPublisher
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
n11:isbn
978-80-7318-529-9
n21:organizacniJednotka
43110