This HTML5 document contains 40 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n7http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n6http://localhost/temp/predkladatel/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n14https://schema.org/
n20http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00107489%21RIV08-MSM-43110___/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n15http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00107489%21RIV08-MSM-43110___
rdf:type
skos:Concept n10:Vysledek
dcterms:description
The paper briefly defines the principles of marketing. It focuses on marketing research and marketing mix as basic tools of marketing. The contribution of marketing research for marketing directing is ilustrated by examining the sample of shopping centre visitors -- the visitors of shopping centre Olympia, Brno -- Modřice. Příspěvek stručně vymezuje podstatu marketingu. Ze základních marketingových nástrojů si všímá marketingového výzkumu a marketingového mixu. Přínos marketingového výzkumu pro marketingové řízení je ilustrován na příkladu sondy o návštěvnících obchodně - zábavního centra Olympia v Brně Modřicích Příspěvek stručně vymezuje podstatu marketingu. Ze základních marketingových nástrojů si všímá marketingového výzkumu a marketingového mixu. Přínos marketingového výzkumu pro marketingové řízení je ilustrován na příkladu sondy o návštěvnících obchodně - zábavního centra Olympia v Brně Modřicích
dcterms:title
Co je to marketing? What is marketing? Co je to marketing?
skos:prefLabel
Co je to marketing? Co je to marketing? What is marketing?
skos:notation
RIV/62156489:43110/07:00107489!RIV08-MSM-43110___
n3:strany
19;21
n3:aktivita
n11:Z
n3:aktivity
Z(MSM6215648904)
n3:dodaniDat
n15:2008
n3:domaciTvurceVysledku
n12:2873605
n3:druhVysledku
n8:C
n3:duvernostUdaju
n18:S
n3:entitaPredkladatele
n13:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
413986
n3:idVysledku
RIV/62156489:43110/07:00107489
n3:jazykVysledku
n19:cze
n3:klicovaSlova
marketing; marketing research; marketing mix
n3:klicoveSlovo
n4:marketing n4:marketing%20mix n4:marketing%20research
n3:kontrolniKodProRIV
[41AB7013831F]
n3:mistoVydani
V Brně
n3:nazevZdroje
Studijní opory pro posluchače Univerzity třetího věku : I. ročník
n3:obor
n17:AH
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n15:2007
n3:tvurceVysledku
Máchal, Pavel
n3:zamer
n20:MSM6215648904
s:numberOfPages
3
n7:hasPublisher
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně
n14:isbn
978-80-7375-029-9
n6:organizacniJednotka
43110