This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n18http://localhost/temp/predkladatel/
n14http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n16https://schema.org/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n20http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F62156489%3A43110%2F06%3A00098360%21RIV07-MSM-43110___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n9http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F62156489%3A43110%2F06%3A00098360%21RIV07-MSM-43110___
rdf:type
n13:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
This paper deals with Customer Relationship Management (CRM) as an effective tool of marketing strategy used to ensure maximum information about the needs of clients and their behavior to make it potential to develop closer correlation with them. The article is focused particularly on CRM in the insurance industry. Příspěvěk se zabývá Customer Relationship Management (CRM) jako efektivním nástrojem marketingové strategie používaným ke zjištění informací o potřebách klientů a jejich chování. Účelem je vytvoření efektivní vazby instituce se zákazníky. článek je zejména zaměřen na problematiku CRM v oblasti pojišťovnictví. Příspěvěk se zabývá Customer Relationship Management (CRM) jako efektivním nástrojem marketingové strategie používaným ke zjištění informací o potřebách klientů a jejich chování. Účelem je vytvoření efektivní vazby instituce se zákazníky. článek je zejména zaměřen na problematiku CRM v oblasti pojišťovnictví.
dcterms:title
Customer Relationship Management ve finančních institucích Customer Relationship Management in Financial Institutions Customer Relationship Management ve finančních institucích
skos:prefLabel
Customer Relationship Management ve finančních institucích Customer Relationship Management in Financial Institutions Customer Relationship Management ve finančních institucích
skos:notation
RIV/62156489:43110/06:00098360!RIV07-MSM-43110___
n3:strany
1;4
n3:aktivita
n4:Z
n3:aktivity
Z(MSM6215648904)
n3:dodaniDat
n9:2007
n3:domaciTvurceVysledku
n10:8535752
n3:druhVysledku
n11:D
n3:duvernostUdaju
n17:S
n3:entitaPredkladatele
n20:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
470200
n3:idVysledku
RIV/62156489:43110/06:00098360
n3:jazykVysledku
n8:cze
n3:klicovaSlova
CRM; business intelligence; customer intelligence; customer service; insuarance industry; marketing
n3:klicoveSlovo
n5:insuarance%20industry n5:business%20intelligence n5:customer%20intelligence n5:customer%20service n5:marketing n5:CRM
n3:kontrolniKodProRIV
[43B7EE7FF46B]
n3:mistoVydani
SVŠE Znojmo
n3:nazevZdroje
Nové trendy - nové nápady 2006
n3:obor
n19:AH
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n9:2006
n3:tvurceVysledku
Stojarová, Šárka
n3:zamer
n15:MSM6215648904
s:numberOfPages
4
n14:hasPublisher
SVŠE Znojmo
n16:isbn
80-239-8268-0
n18:organizacniJednotka
43110