This HTML5 document contains 42 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F62156489%3A43110%2F06%3A00096647%21RIV07-MSM-43110___/
n19http://localhost/temp/predkladatel/
n12http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n14https://schema.org/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n15http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F62156489%3A43110%2F06%3A00096647%21RIV07-MSM-43110___
rdf:type
skos:Concept n20:Vysledek
dcterms:description
Příspěvek se zabývá využitím veletrhů v marketingové komunikaci a vytváření podnikové identity. Porovnává výhody a nevýhody prezentace na veletrhu a její návaznost na podnikovou identitu. Dále se zabývá návazností tohoto komunikačního nástroje na další prvky komunikačního mixu. Příspěvek se zabývá využitím veletrhů v marketingové komunikaci a vytváření podnikové identity. Porovnává výhody a nevýhody prezentace na veletrhu a její návaznost na podnikovou identitu. Dále se zabývá návazností tohoto komunikačního nástroje na další prvky komunikačního mixu. The contribution deals with trade fairs in marketing communication and creating of culture identity. It parallels advantages and disadvantages of trade fairs presentation and its succession on corporate identity. Further it deals with succession of trade fairs on other components of communication mix.
dcterms:title
Veletrhy a podniková identita Veletrhy a podniková identita TRADE FAIRS AND CORPORATE IDENTITY
skos:prefLabel
TRADE FAIRS AND CORPORATE IDENTITY Veletrhy a podniková identita Veletrhy a podniková identita
skos:notation
RIV/62156489:43110/06:00096647!RIV07-MSM-43110___
n5:strany
185;192
n5:aktivita
n11:Z
n5:aktivity
Z(MSM6215648904)
n5:dodaniDat
n15:2007
n5:domaciTvurceVysledku
n13:7796854 n13:3048748
n5:druhVysledku
n18:D
n5:duvernostUdaju
n6:S
n5:entitaPredkladatele
n16:predkladatel
n5:idSjednocenehoVysledku
505885
n5:idVysledku
RIV/62156489:43110/06:00096647
n5:jazykVysledku
n17:cze
n5:klicovaSlova
corporate identity; marketing communication; trade fair
n5:klicoveSlovo
n8:corporate%20identity n8:marketing%20communication n8:trade%20fair
n5:kontrolniKodProRIV
[7B5E020E77BD]
n5:mistoVydani
SVŠE Znojmo
n5:nazevZdroje
Nové trendy - nové nápady 2006
n5:obor
n10:AH
n5:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n5:pocetTvurcuVysledku
2
n5:rokUplatneniVysledku
n15:2006
n5:tvurceVysledku
Přibyl, Martin Souček, Martin
n5:zamer
n9:MSM6215648904
s:numberOfPages
8
n12:hasPublisher
SVŠE Znojmo
n14:isbn
80-239-8268-0
n19:organizacniJednotka
43110