This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n21http://localhost/temp/predkladatel/
n13http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n7https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F62156489%3A43110%2F06%3A00095629%21RIV07-GA0-43110___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n8http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F62156489%3A43110%2F06%3A00095629%21RIV07-GA0-43110___
rdf:type
skos:Concept n20:Vysledek
dcterms:description
Marketing je oblast, ve které může kdykoliv dojít k zastarání cílů, politiky, strategie či aktivit. Každá firma by proto měla pravidelně zhodnocovat svůj přístup k trhu. Jedna z nejúčinnějších metod tohoto hodnocení je marketingový audit. Správně provedený marketingový audit a důsledné dodržení doporučení z auditu vyplývajících, může firmě ušetřit značné finanční prostředky a vede ke splnění stanovených cílů firmy - přispívá k odhalení problémových míst a získávání podkladů pro zlepšení marketingového podnikového systému. Příspěvek je zaměřen na spokojenost zákazníka, tedy jednu z významných součástí marketingového auditu. Marketing je oblast, ve které může kdykoliv dojít k zastarání cílů, politiky, strategie či aktivit. Každá firma by proto měla pravidelně zhodnocovat svůj přístup k trhu. Jedna z nejúčinnějších metod tohoto hodnocení je marketingový audit. Správně provedený marketingový audit a důsledné dodržení doporučení z auditu vyplývajících, může firmě ušetřit značné finanční prostředky a vede ke splnění stanovených cílů firmy - přispívá k odhalení problémových míst a získávání podkladů pro zlepšení marketingového podnikového systému. Příspěvek je zaměřen na spokojenost zákazníka, tedy jednu z významných součástí marketingového auditu. Marketing is a field where our goals, policies, strategies and activities can become anytime outdated. Even if only for this reason, every firm should regularly evaluate its approach to the market. One of the most effective methods is marketing audit. A correctly completed marketing audit and consistent observation recommendations gained from the audit can lead to cost reduction, help to goal fulfilling, reveal weaknesses and provide data for more effective marketing system of the firm. This article is focused on customer satisfaction -- one of the very significant parts of marketing audit.
dcterms:title
Marketingový audit spokojenosti zákazníka MARKETING AUDIT OF CUSTOMER SATISFACTION Marketingový audit spokojenosti zákazníka
skos:prefLabel
Marketingový audit spokojenosti zákazníka Marketingový audit spokojenosti zákazníka MARKETING AUDIT OF CUSTOMER SATISFACTION
skos:notation
RIV/62156489:43110/06:00095629!RIV07-GA0-43110___
n3:strany
577;581
n3:aktivita
n12:P
n3:aktivity
P(GP402/06/P297)
n3:dodaniDat
n8:2007
n3:domaciTvurceVysledku
n18:1025554 n18:1713094
n3:druhVysledku
n14:D
n3:duvernostUdaju
n4:S
n3:entitaPredkladatele
n11:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
484230
n3:idVysledku
RIV/62156489:43110/06:00095629
n3:jazykVysledku
n19:cze
n3:klicovaSlova
customer satisfaction; marketing audit
n3:klicoveSlovo
n9:customer%20satisfaction n9:marketing%20audit
n3:kontrolniKodProRIV
[22D0ABCCA940]
n3:mistoKonaniAkce
Nitra
n3:mistoVydani
Nitra
n3:nazevZdroje
Zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie Medzinárodné vedecké dni 2006
n3:obor
n16:AH
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:projekt
n10:GP402%2F06%2FP297
n3:rokUplatneniVysledku
n8:2006
n3:tvurceVysledku
Vajčnerová, Ida Ryglová, Kateřina
n3:typAkce
n17:EUR
n3:zahajeniAkce
2006-05-17+02:00
s:numberOfPages
5
n13:hasPublisher
Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre
n7:isbn
80-8069-704-3
n21:organizacniJednotka
43110