This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n21http://localhost/temp/predkladatel/
n20http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n4http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n10https://schema.org/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F62156489%3A43110%2F06%3A00093301%21RIV07-MZE-43110___/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n9http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F62156489%3A43110%2F06%3A00093301%21RIV07-MZE-43110___
rdf:type
skos:Concept n14:Vysledek
dcterms:description
Integration of the Czech Republic into the European Union brings a number of changes into winegrowing and wine-production. It can be expected, that the pressure of foreign producers on Czech customers and Czech wine market will grow. Because our producers will have to orientate on the customer. Therefore it will be -- more than before -- necessary to cognise customers, their attitudes towards wine consumption, their habits, preferences, and expectations. Because these paper includes partial results of research oriented on conventions and behaviour of consumers on the wine market in the Czech Republic. The results include processed primary data acquired in the period of September to December 2003 from 1000 respondents from the whole Czech Republic. Half of the data (i.e. 500 respondents) were based on phone questioning, and half on direct personal questioning. Based on direct questioning was found, that the most important factors for wine purchase are type, price, sort of wine and domicile of or Vstup České republiky do Evropské unie přiná?í řadu změn i do vinohradnictví a vinařství. Lze předpokládat, ?e se bude tlak zahraničních producentů na na?e zákazníky a na ná? trh vína stupňovat. Proto pro na?e výrobce bude stě?ejní, důsledněj?í orientace na zákazníka. Bude nutné, více ne? dosud, poznávat zákazníky, jejich postoje ke spotřebě vína, jejich zvyklosti, preference a očekávání. Tento příspěvek proto obsahuje dílčí výsledky průzkumu orientovaného na zvyklosti a chování spotřebitelů na trhu vína v ČR. Ve výsledcích jsou zpracována primární data získaná v období od září do prosince roku 2003 od 1000 respondentů z celé České republiky. Sběr dat byl provedený u jedné poloviny tj. 500 respondentů telefonickým a u druhé poloviny respondentů osobním dotazováním. Na základě přímého dotazování byly zji?těny nejdůle?itěj?í faktory ovlivňující nákup vína. Je to typ vína, jeho cena, druh vína a oblast či země původu vína. Vstup České republiky do Evropské unie přiná?í řadu změn i do vinohradnictví a vinařství. Lze předpokládat, ?e se bude tlak zahraničních producentů na na?e zákazníky a na ná? trh vína stupňovat. Proto pro na?e výrobce bude stě?ejní, důsledněj?í orientace na zákazníka. Bude nutné, více ne? dosud, poznávat zákazníky, jejich postoje ke spotřebě vína, jejich zvyklosti, preference a očekávání. Tento příspěvek proto obsahuje dílčí výsledky průzkumu orientovaného na zvyklosti a chování spotřebitelů na trhu vína v ČR. Ve výsledcích jsou zpracována primární data získaná v období od září do prosince roku 2003 od 1000 respondentů z celé České republiky. Sběr dat byl provedený u jedné poloviny tj. 500 respondentů telefonickým a u druhé poloviny respondentů osobním dotazováním. Na základě přímého dotazování byly zji?těny nejdůle?itěj?í faktory ovlivňující nákup vína. Je to typ vína, jeho cena, druh vína a oblast či země původu vína.
dcterms:title
Rozhodování spotřebitelů při nákupu vína Rozhodování spotřebitelů při nákupu vína DECISION MAKING IN WINE PURCHASE
skos:prefLabel
DECISION MAKING IN WINE PURCHASE Rozhodování spotřebitelů při nákupu vína Rozhodování spotřebitelů při nákupu vína
skos:notation
RIV/62156489:43110/06:00093301!RIV07-MZE-43110___
n3:strany
819;824
n3:aktivita
n19:P
n3:aktivity
P(QF3276)
n3:dodaniDat
n9:2007
n3:domaciTvurceVysledku
n12:7312946
n3:druhVysledku
n17:D
n3:duvernostUdaju
n6:S
n3:entitaPredkladatele
n16:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
498079
n3:idVysledku
RIV/62156489:43110/06:00093301
n3:jazykVysledku
n13:cze
n3:klicovaSlova
behaviour of consumers, decision making, market research, primary data
n3:klicoveSlovo
n11:behaviour%20of%20consumers n11:market%20research n11:decision%20making n11:primary%20data
n3:kontrolniKodProRIV
[71C28BA933DA]
n3:mistoKonaniAkce
Nitra
n3:mistoVydani
Nitra
n3:nazevZdroje
Zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie Medzinárodné vedecké dni 2006
n3:obor
n7:AE
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:projekt
n4:QF3276
n3:rokUplatneniVysledku
n9:2006
n3:tvurceVysledku
Chládková, Helena
n3:typAkce
n18:EUR
n3:zahajeniAkce
2006-05-17+02:00
s:numberOfPages
6
n20:hasPublisher
Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre
n10:isbn
80-8069-704-3
n21:organizacniJednotka
43110