This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F62156489%3A43110%2F05%3A00056927%21RIV06-MSM-43110___/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n18http://localhost/temp/predkladatel/
n4http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
n14https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n8http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F62156489%3A43110%2F05%3A00056927%21RIV06-MSM-43110___
rdf:type
skos:Concept n19:Vysledek
dcterms:description
V příspěvku jsou uvedeny výsledky zkušeností autora s užitím vytvořené multimediální výukové podpory výukového procesu předmětů Finanční účetnictví I a II na PEF MZLU v Brně. Tato multimediální podpora se jeví jako nezbytná pro upevnění probírané problematiky a její rozšíření, stejně tak jako získání zpětné vazby o pochopení problematiky studenty. Interaktivní aplikace umožňuje snadnou úpravu parametrů, jako odpisových sazeb, koeficientů či sazeb daně). Aplikace je snadno rozšiřitelná, obsahuje jak modelové příklady tak řadu účetních případů z podnikatelské praxe v rámci jednotlivých účtových tříd a vrcholí účetní závěrkou a sestavením účetních výkazů. In the paper are published author´s experiences with the using of multimedia support of teaching process in courses Financial Accounting I and II at the Mendel University of Agriculture and Forestry -- Faculty of Business and Economics. Author´s multimedia support seems to be necessary for using in the teaching process as well as for students making fast development of knowledges, getting feedback about understanding of instruction and for learning relationships to other courses. Interactive e-learning application makes relatively easy setting up in the even of changing parameters (e.g. depreciation rates, tax rates), in the system are often used data of concrete business entities. V příspěvku jsou uvedeny výsledky zkušeností autora s užitím vytvořené multimediální výukové podpory výukového procesu předmětů Finanční účetnictví I a II na PEF MZLU v Brně. Tato multimediální podpora se jeví jako nezbytná pro upevnění probírané problematiky a její rozšíření, stejně tak jako získání zpětné vazby o pochopení problematiky studenty. Interaktivní aplikace umožňuje snadnou úpravu parametrů, jako odpisových sazeb, koeficientů či sazeb daně). Aplikace je snadno rozšiřitelná, obsahuje jak modelové příklady tak řadu účetních případů z podnikatelské praxe v rámci jednotlivých účtových tříd a vrcholí účetní závěrkou a sestavením účetních výkazů.
dcterms:title
Education of Financial Accounting using of author's E-learning Support Proces výuky finančního účetnictví s vytvořenou e-learningovou podporou Proces výuky finančního účetnictví s vytvořenou e-learningovou podporou
skos:prefLabel
Proces výuky finančního účetnictví s vytvořenou e-learningovou podporou Proces výuky finančního účetnictví s vytvořenou e-learningovou podporou Education of Financial Accounting using of author's E-learning Support
skos:notation
RIV/62156489:43110/05:00056927!RIV06-MSM-43110___
n3:strany
305;312
n3:aktivita
n9:Z
n3:aktivity
Z(MSM6215648904)
n3:dodaniDat
n8:2006
n3:domaciTvurceVysledku
n15:2812932
n3:druhVysledku
n13:D
n3:duvernostUdaju
n20:S
n3:entitaPredkladatele
n11:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
538950
n3:idVysledku
RIV/62156489:43110/05:00056927
n3:jazykVysledku
n12:cze
n3:klicovaSlova
Decison Making; E-learning; Fair and True View of Statements; Financial Accounting; Financial Management; Financial Statements; Interactive Multimedia Support
n3:klicoveSlovo
n6:Financial%20Accounting n6:E-learning n6:Financial%20Statements n6:Financial%20Management n6:Decison%20Making n6:Fair%20and%20True%20View%20of%20Statements n6:Interactive%20Multimedia%20Support
n3:kontrolniKodProRIV
[8CBC9CFCDB64]
n3:mistoVydani
Plzeň
n3:nazevZdroje
EDMAN - Education for Management
n3:obor
n17:AH
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n8:2005
n3:tvurceVysledku
Svoboda, Patrik
n3:zamer
n16:MSM6215648904
s:numberOfPages
8
n4:hasPublisher
Sdružení Evida Plzeň
n14:isbn
80-86596-67-2
n18:organizacniJednotka
43110