This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n6http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n5http://localhost/temp/predkladatel/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n16https://schema.org/
n4http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F62156489%3A43110%2F04%3A00002452%21RIV%2F2005%2FMSM%2F431105%2FN/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n10http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F62156489%3A43110%2F04%3A00002452%21RIV%2F2005%2FMSM%2F431105%2FN
rdf:type
skos:Concept n20:Vysledek
dcterms:description
Lecture and seminar are two of main forms of university teaching. Usually the lecture is taken as a more difficult form and that way more experienced teachers are entrusted with lectures. The paper concerns with the necessity of teacherś special facilities for seminar conducting. Seminars can use many activation methods and this way improve effectiveness of teaching. Mezi základní formy vysokoškolské výuky patří přednáška a cvičení. Tradiční pojetí vychází z větší náročnosti přednášky a vyhrazuje ji zkušenějším učitelům. Příspěvek se soustřeďuje na potřebu specifické vybavenosti učitelů i pro cvičení vzhledem k aktivizaci studentů a používání takových metod, které zvyšují efektivnost výuky. Mezi základní formy vysokoškolské výuky patří přednáška a cvičení. Tradiční pojetí vychází z větší náročnosti přednášky a vyhrazuje ji zkušenějším učitelům. Příspěvek se soustřeďuje na potřebu specifické vybavenosti učitelů i pro cvičení vzhledem k aktivizaci studentů a používání takových metod, které zvyšují efektivnost výuky.
dcterms:title
Dilemma of University Teaching Forms Dilema forem vysokoškolské výuky Dilema forem vysokoškolské výuky
skos:prefLabel
Dilema forem vysokoškolské výuky Dilemma of University Teaching Forms Dilema forem vysokoškolské výuky
skos:notation
RIV/62156489:43110/04:00002452!RIV/2005/MSM/431105/N
n3:strany
759;761
n3:aktivita
n15:Z
n3:aktivity
Z(MSM 431100007)
n3:dodaniDat
n10:2005
n3:domaciTvurceVysledku
n19:4721802
n3:druhVysledku
n8:D
n3:duvernostUdaju
n18:S
n3:entitaPredkladatele
n12:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
560668
n3:idVysledku
RIV/62156489:43110/04:00002452
n3:jazykVysledku
n13:cze
n3:klicovaSlova
forms of unibversity teaching;lecture;seminar
n3:klicoveSlovo
n11:forms%20of%20unibversity%20teaching n11:lecture n11:seminar
n3:kontrolniKodProRIV
[2C61D6AFB87C]
n3:mistoKonaniAkce
Praha
n3:mistoVydani
Praha
n3:nazevZdroje
Sborník prací z mezinárodní vědecké konference Agrární perspektivy - Trvale udržitelný rozvoj agrárního sektoru - výzvy a rizika
n3:obor
n21:AO
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n10:2004
n3:tvurceVysledku
Šindlářová, Jana
n3:typAkce
n17:EUR
n3:zahajeniAkce
2004-09-22+02:00
n3:zamer
n4:MSM%20431100007
s:numberOfPages
3
n6:hasPublisher
Česká zemědělská univerzita v Praze. Provozně ekonomická fakulta
n16:isbn
80-213-1190-8
n5:organizacniJednotka
43110