This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n18http://localhost/temp/predkladatel/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61989592%3A15510%2F14%3A33153784%21RIV15-GA0-15510___/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n8http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61989592%3A15510%2F14%3A33153784%21RIV15-GA0-15510___
rdf:type
n15:Vysledek skos:Concept
rdfs:seeAlso
http://www.telesnakultura.upol.cz/index.php/telesnakultura/article/view/190
dcterms:description
The aim of the study was to examine how a below-average motor coordination in the students can be associated with a the visual information processing ability. In the first phase of the study the below-average motor coordination (the MABC-2 test) in the students of the high and vocational schools (n =52) was analysed on its relation to the ability of visual information processing (the computer-based simple and choice reaction test). In the 2nd phase of the study the students with moderate and significant motor difficulties (n = 34) were reassessed two years after the initial testing to examine the changes in motor coordination. The below-average motor coordination correlated with the several measures of choice reaction with a determination R2 9-15%. Of the students with previous finding of a risk of developmental coordination disorder the persistence of motor difficulties was revealed in the 47% of these students. The study suggested that persistence of the motor coordination deficit can be linked to less efficient motor response selection rather than the deficit in the sensory registration of stimuli. Cílem studie byl prozkoumat, jak podprůměrná úroveň motorické koordinace u studentů středních škol může být spojena s kapacitou pro zpracování vizuálních informací. V první fázi studie byl u studentů středních škol a učilišť s podprůměrnou úrovní motorické koordinace (n = 52) analyzován vztah mezi podprůměrnou motorickou koordinací (test MABC-2) a neurokognitivní schopností zpracovat vizuální informace (počítačově řízené testy jednoduché a výběrové reakce na vizuální podněty). V druhé fázi studie byli studenti s mírnými až významnými motorickými obtížemi (n = 34) opakovaně testováni dva roky po vstupním testování pro hodnocení změn motorické koordinace. Podprůměrná úroveň pohybové koordinace korelovala s některými ukazateli výběrové reakce s determinací R2 9-15%. Po dvou letech bylo u 47% studentů s předchozím nálezem rizika vývojové poruchy pohybové koordinace zjištěno přetrvávání motorických obtíží. Studie naznačuje, že přetrvání deficitu v motorické koordinaci u adolescentů se může spojovat s méně účinným výběrem motorické odpovědi spíše než s deficitem v senzorické registraci podnětu. Cílem studie byl prozkoumat, jak podprůměrná úroveň motorické koordinace u studentů středních škol může být spojena s kapacitou pro zpracování vizuálních informací. V první fázi studie byl u studentů středních škol a učilišť s podprůměrnou úrovní motorické koordinace (n = 52) analyzován vztah mezi podprůměrnou motorickou koordinací (test MABC-2) a neurokognitivní schopností zpracovat vizuální informace (počítačově řízené testy jednoduché a výběrové reakce na vizuální podněty). V druhé fázi studie byli studenti s mírnými až významnými motorickými obtížemi (n = 34) opakovaně testováni dva roky po vstupním testování pro hodnocení změn motorické koordinace. Podprůměrná úroveň pohybové koordinace korelovala s některými ukazateli výběrové reakce s determinací R2 9-15%. Po dvou letech bylo u 47% studentů s předchozím nálezem rizika vývojové poruchy pohybové koordinace zjištěno přetrvávání motorických obtíží. Studie naznačuje, že přetrvání deficitu v motorické koordinaci u adolescentů se může spojovat s méně účinným výběrem motorické odpovědi spíše než s deficitem v senzorické registraci podnětu.
dcterms:title
Pohybová koordinace a zpracování vizuálních Informací u studentů středních škol s rizikem vývojové poruchy pohybové koordinace: dvouletá studie Pohybová koordinace a zpracování vizuálních Informací u studentů středních škol s rizikem vývojové poruchy pohybové koordinace: dvouletá studie Motor coordination and visual information processing in high school students at risk of developmental coordination disorder: Two year follow-up study
skos:prefLabel
Motor coordination and visual information processing in high school students at risk of developmental coordination disorder: Two year follow-up study Pohybová koordinace a zpracování vizuálních Informací u studentů středních škol s rizikem vývojové poruchy pohybové koordinace: dvouletá studie Pohybová koordinace a zpracování vizuálních Informací u studentů středních škol s rizikem vývojové poruchy pohybové koordinace: dvouletá studie
skos:notation
RIV/61989592:15510/14:33153784!RIV15-GA0-15510___
n4:aktivita
n12:P
n4:aktivity
P(GAP407/11/0946)
n4:cisloPeriodika
2
n4:dodaniDat
n8:2015
n4:domaciTvurceVysledku
n10:1758144
n4:druhVysledku
n9:J
n4:duvernostUdaju
n17:S
n4:entitaPredkladatele
n16:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
37167
n4:idVysledku
RIV/61989592:15510/14:33153784
n4:jazykVysledku
n19:cze
n4:klicovaSlova
movement skill; school; educational psychology; development; motor coordination
n4:klicoveSlovo
n6:development n6:motor%20coordination n6:school n6:movement%20skill n6:educational%20psychology
n4:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n4:kontrolniKodProRIV
[6AEB3EC65909]
n4:nazevZdroje
Tělesná kultura
n4:obor
n5:AM
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetTvurcuVysledku
2
n4:projekt
n14:GAP407%2F11%2F0946
n4:rokUplatneniVysledku
n8:2014
n4:svazekPeriodika
37
n4:tvurceVysledku
Psotta, Rudolf Kraus, Jan
s:issn
1211-6521
s:numberOfPages
27
n18:organizacniJednotka
15510