This HTML5 document contains 46 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n17http://localhost/temp/predkladatel/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61989592%3A15510%2F14%3A33150643%21RIV15-GA0-15510___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n11http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61989592%3A15510%2F14%3A33150643%21RIV15-GA0-15510___
rdf:type
skos:Concept n16:Vysledek
rdfs:seeAlso
http://www.ceskakinantropologie.cz/index.php/TestJournal/article/viewFile/347/242
dcterms:description
Hlavním cílem teoretické studie je poskytnout přehled a porovnat testové systémy, které je možné v současné době použít v České republice k hodnocení tělesné zdatnosti u jedinců školního věku. V současnosti je možné na našem území využít následujících pět testových systémů: EUROFIT, FITNESSGRAM, INDARES, OVOV a UNIFITTEST. Každý z nich nabízí určité výhody a nevýhody při jejich používání i při interpretaci naměřených dat. Komparační metodou byla na základě osmi stanovených kritérií jako nejvhodnější vybrána testová baterie FITNESSGRAM, která i přes drobné nedostatky (absence normativně vztažených standardů a vyšší náklady na pořízení potřebného vybavení) nejvíce reflektuje moderní přístupy k hodnocení tělesné zdatnosti. Předložený materiál je příspěvkem k objasnění významu a vývoje konceptu tělesné zdatnosti a z praktického hlediska pomůže učitelům tělesné výchovy k rozhodnutí, který testový systém vybrat na základě specifických školních podmínek. The main aim of the theoretical study is to provide an overview and to compare test systems that can be currently used for evaluation of physical fitness in school-aged individuals in the Czech Republic. EUROFIT, FITNESSGRAM, INDARES, OVOV and UNIFITTEST are currently the most widely used test systems in our country. Each of them has certain advantages and disadvantages in their usage and in the measured data interpretation. The comparative method based on eight criteria set out as the most suitable the test battery FITNESSGRAM despite minor shortcomings (absence of normativem referenced standards and higher cost of necessary equipment). FITNESSGRAM reflects modern approaches to the evaluation of physical fitness. The presented material is a contribution to the clarification of the meaning and the development of the physical fitness concept. From a practical point of view this will help physical education teachers to decide which test system to choose according to the specific school conditions. Hlavním cílem teoretické studie je poskytnout přehled a porovnat testové systémy, které je možné v současné době použít v České republice k hodnocení tělesné zdatnosti u jedinců školního věku. V současnosti je možné na našem území využít následujících pět testových systémů: EUROFIT, FITNESSGRAM, INDARES, OVOV a UNIFITTEST. Každý z nich nabízí určité výhody a nevýhody při jejich používání i při interpretaci naměřených dat. Komparační metodou byla na základě osmi stanovených kritérií jako nejvhodnější vybrána testová baterie FITNESSGRAM, která i přes drobné nedostatky (absence normativně vztažených standardů a vyšší náklady na pořízení potřebného vybavení) nejvíce reflektuje moderní přístupy k hodnocení tělesné zdatnosti. Předložený materiál je příspěvkem k objasnění významu a vývoje konceptu tělesné zdatnosti a z praktického hlediska pomůže učitelům tělesné výchovy k rozhodnutí, který testový systém vybrat na základě specifických školních podmínek.
dcterms:title
Aktuální možnosti hodnocení tělesné zdatnosti u jedinců školního věku Aktuální možnosti hodnocení tělesné zdatnosti u jedinců školního věku Current options of the physical fitness assessment in school-aged children
skos:prefLabel
Current options of the physical fitness assessment in school-aged children Aktuální možnosti hodnocení tělesné zdatnosti u jedinců školního věku Aktuální možnosti hodnocení tělesné zdatnosti u jedinců školního věku
skos:notation
RIV/61989592:15510/14:33150643!RIV15-GA0-15510___
n4:aktivita
n7:P
n4:aktivity
P(GA13-32935S)
n4:cisloPeriodika
1
n4:dodaniDat
n11:2015
n4:domaciTvurceVysledku
n19:8081573
n4:druhVysledku
n9:J
n4:duvernostUdaju
n12:S
n4:entitaPredkladatele
n14:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
2026
n4:idVysledku
RIV/61989592:15510/14:33150643
n4:jazykVysledku
n15:cze
n4:klicovaSlova
health, evaluation, test battery, motor test, somatic measurement, children
n4:klicoveSlovo
n5:health n5:test%20battery n5:children n5:evaluation n5:motor%20test n5:somatic%20measurement
n4:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n4:kontrolniKodProRIV
[BFEF530DD95B]
n4:nazevZdroje
Česká kinantropologie
n4:obor
n18:AM
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetTvurcuVysledku
3
n4:projekt
n8:GA13-32935S
n4:rokUplatneniVysledku
n11:2014
n4:svazekPeriodika
18
n4:tvurceVysledku
Suchomel, Aleš Rubín, Lukáš Kupr, Jaroslav
s:issn
1211-9261
s:numberOfPages
12
n17:organizacniJednotka
15510