This HTML5 document contains 48 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n17http://localhost/temp/predkladatel/
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61989592%3A15510%2F13%3A33148693%21RIV14-MSM-15510___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n12http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61989592%3A15510%2F13%3A33148693%21RIV14-MSM-15510___
rdf:type
n10:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Příspěvek se zabývá nabídkou volnočasových aktivit a příslušných služeb osobám se zdravotním postižením. Snaží se o nalezení vhodných modelů, postupů a obsahu vzdělávacích programů uplatnitelných ve formě vícedenního kurzu v rámci vysokoškolského nebo celoživotního vzdělávání. Cílem našeho příspěvku je vymezit základní rámec a obsahovou strukturu kurzů zaměřených na zvýšení kompetencí pedagogických pracovníků v oblasti volnočasových pohybových aktivit osob se zdravotním postižením. Naší prvotní snahou bylo zjistit, jaká je nabídka služeb pro trávení volného času této cílové skupiny, a v čem dané organizace spatřují překážky pro rozšíření své nabídky. Anketního šetření vlastní konstrukce se zúčastnilo 40 z původně 165 oslovených subjektů (školských a mimoškolských organizací, komerčních firem a neziskových organizací) v 6 krajích. Zjistili jsme, že ačkoliv je dle 97,5 % organizací smysluplné realizovat akce pro osoby se ZdP, má pouze 25 % z nich dostatek informací a prostředků pro jejich realizaci. Dále jsme se rozhodli navrhnout a ověřit obsah vzdělávacích kurzů realizovaných s různými skupinami současných nebo budoucích pedagogických pracovníků v různém prostředí s různou délkou kurzů. Do pilotního šetření, které mělo ověřit především realizovatelnost a přijímání aktivit účastníky bylo zapojeno 29 osob (19 žen, 10 mužů), věkový průměr 28 let. Druhého šetření rozšířeného o zjišťování rozvoje subjektivně vnímaných kompetencí se pak účastnilo 88 osob (53 žen, 35 mužů), věkový průměr byl 23 let. Na základě výsledků, které jsme zjistili prostřednictvím metod dotazovacích, pozorování, logické analýzy dat a vlastních zkušeností jsme vytvořili doporučení pro model systematického vzdělávání ve vybrané oblasti. Příspěvek se zabývá nabídkou volnočasových aktivit a příslušných služeb osobám se zdravotním postižením. Snaží se o nalezení vhodných modelů, postupů a obsahu vzdělávacích programů uplatnitelných ve formě vícedenního kurzu v rámci vysokoškolského nebo celoživotního vzdělávání. Cílem našeho příspěvku je vymezit základní rámec a obsahovou strukturu kurzů zaměřených na zvýšení kompetencí pedagogických pracovníků v oblasti volnočasových pohybových aktivit osob se zdravotním postižením. Naší prvotní snahou bylo zjistit, jaká je nabídka služeb pro trávení volného času této cílové skupiny, a v čem dané organizace spatřují překážky pro rozšíření své nabídky. Anketního šetření vlastní konstrukce se zúčastnilo 40 z původně 165 oslovených subjektů (školských a mimoškolských organizací, komerčních firem a neziskových organizací) v 6 krajích. Zjistili jsme, že ačkoliv je dle 97,5 % organizací smysluplné realizovat akce pro osoby se ZdP, má pouze 25 % z nich dostatek informací a prostředků pro jejich realizaci. Dále jsme se rozhodli navrhnout a ověřit obsah vzdělávacích kurzů realizovaných s různými skupinami současných nebo budoucích pedagogických pracovníků v různém prostředí s různou délkou kurzů. Do pilotního šetření, které mělo ověřit především realizovatelnost a přijímání aktivit účastníky bylo zapojeno 29 osob (19 žen, 10 mužů), věkový průměr 28 let. Druhého šetření rozšířeného o zjišťování rozvoje subjektivně vnímaných kompetencí se pak účastnilo 88 osob (53 žen, 35 mužů), věkový průměr byl 23 let. Na základě výsledků, které jsme zjistili prostřednictvím metod dotazovacích, pozorování, logické analýzy dat a vlastních zkušeností jsme vytvořili doporučení pro model systematického vzdělávání ve vybrané oblasti. The paper deals with the theme of offers leisure time activities and relevant services for persons with disabilities. It tries to set patterns, practices, and content of educational programs applicable in the form of multi-day course in undergraduate or lifelong learning. T The aim of our paper is to define the basic framework of the structure and content of courses aimed at enhancing the competence of teaching staff in the area of leisure-time physical activities for people with disabilities. Our initial goal was to find out what have been the offers of services for the leisure time activities of this target group, and what an organizations have seen obstacles to the expansion of its menu. Investigating questionnaire of our own construction was attended by 40 of 165 originally polled bodies (educational and nonschool organizations, commercial businesses and non-profit organizations) in the 6 counties. We found that although according to 97.5% of organizations to implement meaningful events for persons with a disability, has only 25% of them plenty of information and resources for their implementation. In addition, we have decided to design and verify the contents of training courses carried out with different groups of current or future teaching staff in different environments with different length courses. In the pilot survey, which should verify in particular the feasibility and acceptance of activities participants were 29 persons (7 women, 10 men), the average age of 28 years. The second extended the investigation about development of the subjectively perceived competence then took part in 88 people (53 women, 35 men), the average age was 23 years old. On the basis of the results, which we found on the basis of methods of query logic, observation, data analysis and our own experience we have created a recommendation for model systematic education in the selected area.
dcterms:title
Vzdělávání budoucích pedagogických pracovníků pro realizaci outdoorových aktivit s účastí osob se zdravotním postižením Vzdělávání budoucích pedagogických pracovníků pro realizaci outdoorových aktivit s účastí osob se zdravotním postižením Education of Prospective Educators in Relation to Outdoor Activities of Petrsons with Disabilities
skos:prefLabel
Vzdělávání budoucích pedagogických pracovníků pro realizaci outdoorových aktivit s účastí osob se zdravotním postižením Vzdělávání budoucích pedagogických pracovníků pro realizaci outdoorových aktivit s účastí osob se zdravotním postižením Education of Prospective Educators in Relation to Outdoor Activities of Petrsons with Disabilities
skos:notation
RIV/61989592:15510/13:33148693!RIV14-MSM-15510___
n10:predkladatel
n11:orjk%3A15510
n4:aktivita
n15:O
n4:aktivity
O
n4:cisloPeriodika
1
n4:dodaniDat
n12:2014
n4:domaciTvurceVysledku
n6:8937001 n6:4357485 n6:6437311 n6:6826881
n4:druhVysledku
n16:J
n4:duvernostUdaju
n8:S
n4:entitaPredkladatele
n9:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
116909
n4:idVysledku
RIV/61989592:15510/13:33148693
n4:jazykVysledku
n7:cze
n4:klicovaSlova
dramaturgy courses; professional assumptions; pedagogical competence; adapted physical education; adapted physical activity
n4:klicoveSlovo
n5:dramaturgy%20courses n5:pedagogical%20competence n5:professional%20assumptions n5:adapted%20physical%20education n5:adapted%20physical%20activity
n4:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n4:kontrolniKodProRIV
[E18241D1CBCE]
n4:nazevZdroje
Aplikované pohybové aktivity v teorii a praxi
n4:obor
n18:AM
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
4
n4:pocetTvurcuVysledku
4
n4:rokUplatneniVysledku
n12:2013
n4:svazekPeriodika
4
n4:tvurceVysledku
Vašendová, Jana Ješina, Ondřej Šindelková, Klára Brusová, Petra
s:issn
1804-4204
s:numberOfPages
14
n17:organizacniJednotka
15510