This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n17http://localhost/temp/predkladatel/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61989592%3A15510%2F13%3A33148531%21RIV14-MSM-15510___/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n13http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61989592%3A15510%2F13%3A33148531%21RIV14-MSM-15510___
rdf:type
n7:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Cílem příspěvku je představit model kurzu aplikovaných pohybových aktivit (APA) pro pedagogické pracovníky v oblasti volného času (VČ). Byl vytvořen a ověřen pilotní model a dramaturgický rámec kurzu s využitím zážitkové pedagogiky včetně specifik zpětné vazby. Tohoto pilotního ověření se zúčastnilo 65 studentů oboru APA v prezenční i kombinované formě studia. K idealizaci kurzu jsme došli pomocí ankety a cílené zpětné vazby realizované jako součást kurzů. V příspěvku uvádíme hlavní doporučení pro praxi - návrh personálního obsazení vzdělávacího kurzu, výběr vhodných aktivit pro rozvoj specifických kompetencí, nastavení vhodné fyzické i psychické zátěže apod. Výsledkem naší práce je vypracování modelů vzdělávacích programů ve dvou variantách - třídenní (víkendový) a sedmidenní (týdenní). Kurz je zaměřen na pedagogické pracovníky, instruktory zotavovacích pobytových akcí a ostatní profese zabývající se prací s osobami se speciálními potřebami v kontextu pohybových programů ve VČ. The aim of the paper is to present the model of the course of adapted physical activity (APA) for educational staff working in the field of leisure time (LT). It was created and validated a pilot model and script editing the course framework with the use of experiential pedagogy, including specifics of the feedback. This pilot verification was attended by 65 students of department of APA in attendance as well as the combined form of studies. The idealization of the course we use surveys and targeted feedback implemented as part of the courses. In the paper, we present the main recommendations for the practice of staffing - proposal for a training course, the selection of appropriate activities for the development of specific competencies, setting up appropriate physical and mental burden, etc. The result of our work is to develop models of educational programs in two versions - a three-day (weekend) and 7-day (weekly). The course is aimed at teachers, instructors, fit! ness activities events and other professions engaged in working with persons with special needs in the context of programmes in LT. Cílem příspěvku je představit model kurzu aplikovaných pohybových aktivit (APA) pro pedagogické pracovníky v oblasti volného času (VČ). Byl vytvořen a ověřen pilotní model a dramaturgický rámec kurzu s využitím zážitkové pedagogiky včetně specifik zpětné vazby. Tohoto pilotního ověření se zúčastnilo 65 studentů oboru APA v prezenční i kombinované formě studia. K idealizaci kurzu jsme došli pomocí ankety a cílené zpětné vazby realizované jako součást kurzů. V příspěvku uvádíme hlavní doporučení pro praxi - návrh personálního obsazení vzdělávacího kurzu, výběr vhodných aktivit pro rozvoj specifických kompetencí, nastavení vhodné fyzické i psychické zátěže apod. Výsledkem naší práce je vypracování modelů vzdělávacích programů ve dvou variantách - třídenní (víkendový) a sedmidenní (týdenní). Kurz je zaměřen na pedagogické pracovníky, instruktory zotavovacích pobytových akcí a ostatní profese zabývající se prací s osobami se speciálními potřebami v kontextu pohybových programů ve VČ.
dcterms:title
Model vzdělávacího kurzu aplikovaných pohybových aktivit zaměřený pro pedagogické pracovníky v oblasti volného času Model vzdělávacího kurzu aplikovaných pohybových aktivit zaměřený pro pedagogické pracovníky v oblasti volného času Model of training course in adapter physical aktivity aimed for educional staff working in the field of leisure time
skos:prefLabel
Model of training course in adapter physical aktivity aimed for educional staff working in the field of leisure time Model vzdělávacího kurzu aplikovaných pohybových aktivit zaměřený pro pedagogické pracovníky v oblasti volného času Model vzdělávacího kurzu aplikovaných pohybových aktivit zaměřený pro pedagogické pracovníky v oblasti volného času
skos:notation
RIV/61989592:15510/13:33148531!RIV14-MSM-15510___
n7:predkladatel
n8:orjk%3A15510
n4:aktivita
n9:O
n4:aktivity
O
n4:cisloPeriodika
3
n4:dodaniDat
n13:2014
n4:domaciTvurceVysledku
n15:8937001 n15:6437311
n4:druhVysledku
n5:J
n4:duvernostUdaju
n16:S
n4:entitaPredkladatele
n11:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
88806
n4:idVysledku
RIV/61989592:15510/13:33148531
n4:jazykVysledku
n14:cze
n4:klicovaSlova
competences; outdoor activities; education; experience education
n4:klicoveSlovo
n6:outdoor%20activities n6:competences n6:experience%20education n6:education
n4:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n4:kontrolniKodProRIV
[3813986E744B]
n4:nazevZdroje
Studia Sportiva
n4:obor
n18:AM
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n4:pocetTvurcuVysledku
2
n4:rokUplatneniVysledku
n13:2013
n4:svazekPeriodika
7
n4:tvurceVysledku
Šindelková, Klára Ješina, Ondřej
s:issn
1802-7679
s:numberOfPages
14
n17:organizacniJednotka
15510