This HTML5 document contains 42 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n15http://localhost/temp/predkladatel/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61989592%3A15510%2F13%3A33148527%21RIV14-MSM-15510___/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n14http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61989592%3A15510%2F13%3A33148527%21RIV14-MSM-15510___
rdf:type
skos:Concept n7:Vysledek
dcterms:description
Studijní obory aplikované pohybové aktivity (APA) a aplikovaná tělesná výchova (ATV) jsou vyučovány na FTK UP v Olomouci samostatně se třemi společně orientovanými moduly zaměřenými na pedagogickou (respektive učitelskou) způsobilost, aplikované pohybové aktivity a speciální pedagogiku. Na začátku studia je dle nově akreditovaných studijních oborů zařazen společný letní kurz se zaměřením na seznámení se s budoucím obsahem výuky a rozvojem individuálních profesních kompetencí. Do našeho výzkumného šetření, jehož cílem bylo zjistit vybrané předpoklady pro studium, vliv vstupního kurzu na očekávané profesní kompetence bylo zapojeno 88 osob (53 žen, 35 mužů), věkový průměr byl 23 let (nejmladší 19, nejstarší 50 let). Na základě našich zjištění je nejčastějším dokončeným vzděláním středoškolské (nepříbuzného oboru). Očekávaným zaměstnáním, které by chtěli na základě studia obou oborů vykonávat je učitel (nejčastěji se zaměřením na tělesnou výchovu). Pouze 2 % studentů nemělo v době šetření zkušenosti s prací s osobami se zdravotním postižením (nejčastější zkušenosti jsme zaznamenali s osobami s tělesným postižením). Z hlediska přínosu vstupního kurzu považují studenti za nejvýraznější rozvoj kooperativních kompetencí, vysoce hodnotí formování mezilidských vztahů a porozumění základních přístupů při modifikacích programů pro potřeby osob se speciálními potřebami. Studijní obory aplikované pohybové aktivity (APA) a aplikovaná tělesná výchova (ATV) jsou vyučovány na FTK UP v Olomouci samostatně se třemi společně orientovanými moduly zaměřenými na pedagogickou (respektive učitelskou) způsobilost, aplikované pohybové aktivity a speciální pedagogiku. Na začátku studia je dle nově akreditovaných studijních oborů zařazen společný letní kurz se zaměřením na seznámení se s budoucím obsahem výuky a rozvojem individuálních profesních kompetencí. Do našeho výzkumného šetření, jehož cílem bylo zjistit vybrané předpoklady pro studium, vliv vstupního kurzu na očekávané profesní kompetence bylo zapojeno 88 osob (53 žen, 35 mužů), věkový průměr byl 23 let (nejmladší 19, nejstarší 50 let). Na základě našich zjištění je nejčastějším dokončeným vzděláním středoškolské (nepříbuzného oboru). Očekávaným zaměstnáním, které by chtěli na základě studia obou oborů vykonávat je učitel (nejčastěji se zaměřením na tělesnou výchovu). Pouze 2 % studentů nemělo v době šetření zkušenosti s prací s osobami se zdravotním postižením (nejčastější zkušenosti jsme zaznamenali s osobami s tělesným postižením). Z hlediska přínosu vstupního kurzu považují studenti za nejvýraznější rozvoj kooperativních kompetencí, vysoce hodnotí formování mezilidských vztahů a porozumění základních přístupů při modifikacích programů pro potřeby osob se speciálními potřebami. Study of adapted physical activity (APA) and adapted physical education (ATV) are taught on the FTK UP Olomouc, together with three individually-oriented modules aimed at teaching ability, adapted physical activity and special pedagogy. Summer course focusing on getting to know the future content of teaching and the development of individual professional qualifications is jointed at the beginning of the study. The aim of the investigation was to determine the prerequisites for study, the influence of the input rate on the expected professional competence were involved 88 people (53 women, 35 men), the average age was 23 years old (the youngest 7, the eldest 50 years). On the basis of our findings is the most common secondary education completed (an unrelated field). The expected employment, which they would like to study (both discipline) is a teacher (most often with a focus on physical education). Only 2% of students not in the IP experience working with persons with disabilities (the most common experiences we have with persons with disabilities). In terms of the benefits of the course, students shall be considered as input for easing the development of cooperative skills, highly evaluate the formation of interpersonal relationships and understanding of basic approaches when modifications programs to the needs of persons with special needs.
dcterms:title
Očekávané kompetence studentů oborů aplikované pohybové aktivity a aplikovaná tělesná výchova a jejich rozvoj na základě vstupního předmětu kurz pobytu v letní přírodě The expected competencies of the student branches of adapted physical activity and adapted physical education and their improving on the base of the course of outdoor summer camp Očekávané kompetence studentů oborů aplikované pohybové aktivity a aplikovaná tělesná výchova a jejich rozvoj na základě vstupního předmětu kurz pobytu v letní přírodě
skos:prefLabel
Očekávané kompetence studentů oborů aplikované pohybové aktivity a aplikovaná tělesná výchova a jejich rozvoj na základě vstupního předmětu kurz pobytu v letní přírodě Očekávané kompetence studentů oborů aplikované pohybové aktivity a aplikovaná tělesná výchova a jejich rozvoj na základě vstupního předmětu kurz pobytu v letní přírodě The expected competencies of the student branches of adapted physical activity and adapted physical education and their improving on the base of the course of outdoor summer camp
skos:notation
RIV/61989592:15510/13:33148527!RIV14-MSM-15510___
n7:predkladatel
n8:orjk%3A15510
n4:aktivita
n10:I
n4:aktivity
I
n4:cisloPeriodika
3
n4:dodaniDat
n14:2014
n4:domaciTvurceVysledku
n12:8937001 n12:4357485
n4:druhVysledku
n11:J
n4:duvernostUdaju
n18:S
n4:entitaPredkladatele
n13:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
93078
n4:idVysledku
RIV/61989592:15510/13:33148527
n4:jazykVysledku
n17:cze
n4:klicovaSlova
professional competence; pedagogical competence; experiential education
n4:klicoveSlovo
n5:experiential%20education n5:professional%20competence n5:pedagogical%20competence
n4:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n4:kontrolniKodProRIV
[9BAEB4F90A57]
n4:nazevZdroje
Studia Sportiva
n4:obor
n9:AM
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n4:pocetTvurcuVysledku
2
n4:rokUplatneniVysledku
n14:2013
n4:svazekPeriodika
7
n4:tvurceVysledku
Ješina, Ondřej Brusová, Petra
s:issn
1802-7679
s:numberOfPages
15
n15:organizacniJednotka
15510