This HTML5 document contains 45 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n16http://localhost/temp/predkladatel/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61989592%3A15510%2F13%3A33148352%21RIV14-MSM-15510___/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n11http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61989592%3A15510%2F13%3A33148352%21RIV14-MSM-15510___
rdf:type
n8:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
The purpose of this work is the presentation of the questionnaire of the Self-Efficacy Scale for Physical Education Teacher Education Majors towards the Children with Disabilities (SE-PETE-D), which should be used in the future to identify self-efficacy of the students of the teacher training in physical education. At the same time will be also presented the results of a pilot study of standardization of this questionnaire in the conditions of the Czech environment. A key concept of questionnaire is self-efficacy. and introduced its the Canadian-American psychologist Albert Bandura (1997). A pilot study and comparison encompass bachelor students took part in the teaching of physical education, students of bachelor studies in adapted physical education and students of the follow-up master degree in adapted physical education. The results show that students of bachelor studies in adapted physical education have higher self-efficacy than students of bachelor studies in physical education. Účelem práce je představení dotazníku Self-Efficacy Scale for Physical Education Teacher Education Majors towards Children with Disabilities (SE-PETE-D), který chceme v budoucnu využit v České republice ke zjišťování self-efficacy pro práci integrované tělesné výchově u studentů učitelství tělesné výchovy. Zároveň budou také prezentovány výsledky pilotní studie restandardizace tohoto dotazníku v podmínkách českého prostředí. Klíčovým pojmem, se kterým dotazník pracuje, je self-efficacy, a zavedl ho kanadsko-americký psycholog Albert Bandura (1997). Pilotní studie se zúčastnili studenti navazujícího magisterského studia v oboru aplikovaná tělesná výchova. Komparace se zúčastnili studenti bakalářského studia učitelství tělesné výchovy, studenti bakalářského studia aplikovaná tělesná výchova. Porovnání skupin proběhlo za pomocí t-testu. Z výsledků je vyplívá, že studenti aplikovaných pohybových aktivit mají vyšší self-efficacy pro práci v integrované tělesné výchově, než studenti učitelství tělesné výchovy. Účelem práce je představení dotazníku Self-Efficacy Scale for Physical Education Teacher Education Majors towards Children with Disabilities (SE-PETE-D), který chceme v budoucnu využit v České republice ke zjišťování self-efficacy pro práci integrované tělesné výchově u studentů učitelství tělesné výchovy. Zároveň budou také prezentovány výsledky pilotní studie restandardizace tohoto dotazníku v podmínkách českého prostředí. Klíčovým pojmem, se kterým dotazník pracuje, je self-efficacy, a zavedl ho kanadsko-americký psycholog Albert Bandura (1997). Pilotní studie se zúčastnili studenti navazujícího magisterského studia v oboru aplikovaná tělesná výchova. Komparace se zúčastnili studenti bakalářského studia učitelství tělesné výchovy, studenti bakalářského studia aplikovaná tělesná výchova. Porovnání skupin proběhlo za pomocí t-testu. Z výsledků je vyplívá, že studenti aplikovaných pohybových aktivit mají vyšší self-efficacy pro práci v integrované tělesné výchově, než studenti učitelství tělesné výchovy.
dcterms:title
Výsledky pilotní studie dotazníku SE-PETE-D, který zjišťuje důvěru studentů učitelství tělesné výchovy v jejich kompetence k realizaci výuky integrovasné tělesné výchovy The results of the pilot study of questionnaire SE-PETE-D, which checks the trust of students of physical education teacher in their competence to implement classes in an integrated physical education Výsledky pilotní studie dotazníku SE-PETE-D, který zjišťuje důvěru studentů učitelství tělesné výchovy v jejich kompetence k realizaci výuky integrovasné tělesné výchovy
skos:prefLabel
Výsledky pilotní studie dotazníku SE-PETE-D, který zjišťuje důvěru studentů učitelství tělesné výchovy v jejich kompetence k realizaci výuky integrovasné tělesné výchovy The results of the pilot study of questionnaire SE-PETE-D, which checks the trust of students of physical education teacher in their competence to implement classes in an integrated physical education Výsledky pilotní studie dotazníku SE-PETE-D, který zjišťuje důvěru studentů učitelství tělesné výchovy v jejich kompetence k realizaci výuky integrovasné tělesné výchovy
skos:notation
RIV/61989592:15510/13:33148352!RIV14-MSM-15510___
n8:predkladatel
n9:orjk%3A15510
n3:aktivita
n15:S
n3:aktivity
S
n3:cisloPeriodika
3
n3:dodaniDat
n11:2014
n3:domaciTvurceVysledku
n13:6026931 n13:5562082 n13:8937001
n3:druhVysledku
n17:J
n3:duvernostUdaju
n10:S
n3:entitaPredkladatele
n18:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
115730
n3:idVysledku
RIV/61989592:15510/13:33148352
n3:jazykVysledku
n7:cze
n3:klicovaSlova
self-efficacy, integration, physical education, people whit disabilities
n3:klicoveSlovo
n4:self-efficacy n4:people%20whit%20disabilities n4:integration n4:physical%20education
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[DB4CD8C9AC91]
n3:nazevZdroje
Studia Sportiva
n3:obor
n5:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
3
n3:pocetTvurcuVysledku
3
n3:rokUplatneniVysledku
n11:2013
n3:svazekPeriodika
7
n3:tvurceVysledku
Baloun, Ladislav Ješina, Ondřej Kudláček, Martin
s:issn
1802-7679
s:numberOfPages
13
n16:organizacniJednotka
15510