This HTML5 document contains 41 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n18http://localhost/temp/predkladatel/
n5http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61989592%3A15510%2F11%3A10224636%21RIV12-MSM-15510___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n13http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61989592%3A15510%2F11%3A10224636%21RIV12-MSM-15510___
rdf:type
n9:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Vzdělávání studentů se speciálními vzdělávacími potřebami (SVP) v Evropě prošlo v uplynulých 20 letech zásadními změnami a situace v různých evropských zemích je výrazně odlišná. Výuka žáků se SVP se řídí právními předpisy, které definují SVP, odpovídající vzdělání a podpůrné služby. V následujícím textu se zaměříme na rozdíly v aplikované tělesné výchově (ATV) u žáků se SVP ve vybraných zemích partnerů projektu EUSAPA (European standards in Adapted Physical Activities). Aktuální informace o oblasti aplikované tělesné výchovy a podpůrných službách v evropských zemích je možno nalézt na stránkách EUFAPA na adrese www.eufapa.eu. V textu dále představujeme výstupy projektu EUSAPA, především pak funkční mapu ATV a vymezení znalostí, kompetencí a dovedností nutných pro ATV v Evropě. Tyto výstupy byly vypracovány v souladu s předchozími významnými projekty AEHESIS a EIPET. Vzdělávání studentů se speciálními vzdělávacími potřebami (SVP) v Evropě prošlo v uplynulých 20 letech zásadními změnami a situace v různých evropských zemích je výrazně odlišná. Výuka žáků se SVP se řídí právními předpisy, které definují SVP, odpovídající vzdělání a podpůrné služby. V následujícím textu se zaměříme na rozdíly v aplikované tělesné výchově (ATV) u žáků se SVP ve vybraných zemích partnerů projektu EUSAPA (European standards in Adapted Physical Activities). Aktuální informace o oblasti aplikované tělesné výchovy a podpůrných službách v evropských zemích je možno nalézt na stránkách EUFAPA na adrese www.eufapa.eu. V textu dále představujeme výstupy projektu EUSAPA, především pak funkční mapu ATV a vymezení znalostí, kompetencí a dovedností nutných pro ATV v Evropě. Tyto výstupy byly vypracovány v souladu s předchozími významnými projekty AEHESIS a EIPET. The education of students with special educational needs (SEN) in Europe has undergone in the past 20 years, reshaped and the situation in various European countries is significantly different. Teaching students with SEN is governed by the laws that define the SVP, appropriate training and support services. In the following text focuses on the differences in the services and of adapted physical education (APE) for pupils with SEN in selected countries of the partners of the project EUSAPA (European standards in Adapted Physical Activities). Current information on the area of applied physical education and support services in European countries can be found on the website of EUFAPA at www.eufapa.eu. In addition, the text introducing the outputs of the project, particularly functional EUSAPA map of APE and the definition of knowledge, competences and skills necessary for the APE in Europe. These outputs are drawn up in accordance with the preceding important projects AEHESIS and EIPET.
dcterms:title
Kompetence učitelů Aplikované tělesné výchovy The teacher's competences in adapted physical education Kompetence učitelů Aplikované tělesné výchovy
skos:prefLabel
Kompetence učitelů Aplikované tělesné výchovy The teacher's competences in adapted physical education Kompetence učitelů Aplikované tělesné výchovy
skos:notation
RIV/61989592:15510/11:10224636!RIV12-MSM-15510___
n9:predkladatel
n17:orjk%3A15510
n4:aktivita
n16:Z
n4:aktivity
Z(MSM6198959221)
n4:cisloPeriodika
2
n4:dodaniDat
n13:2012
n4:domaciTvurceVysledku
n5:8937001
n4:druhVysledku
n19:J
n4:duvernostUdaju
n15:S
n4:entitaPredkladatele
n10:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
207755
n4:idVysledku
RIV/61989592:15510/11:10224636
n4:jazykVysledku
n14:cze
n4:klicovaSlova
EUSAPA, adapted physical activity, standards
n4:klicoveSlovo
n8:adapted%20physical%20activity n8:standards n8:EUSAPA
n4:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n4:kontrolniKodProRIV
[9510C0285D6A]
n4:nazevZdroje
Tělesná kultura
n4:obor
n11:AM
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetTvurcuVysledku
1
n4:rokUplatneniVysledku
n13:2011
n4:svazekPeriodika
34
n4:tvurceVysledku
Ješina, Ondřej
n4:zamer
n12:MSM6198959221
s:issn
1211-6521
s:numberOfPages
26
n18:organizacniJednotka
15510