This HTML5 document contains 50 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n17http://localhost/temp/predkladatel/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61989592%3A15510%2F09%3A00011077%21RIV10-MSM-15510___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n11http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61989592%3A15510%2F09%3A00011077%21RIV10-MSM-15510___
rdf:type
n8:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Dlouhodobě pravidelná realizace pohybové aktivity (PA) ve školní tělesné výchově (TV) umožňuje formovat pozitivní postoje všech, i méně predisponovaných dětí, k pohybově aktivnímu a zdravému životnímu stylu. Celkem u 389 děvčat a 111 chlapců ve věku 13?17 let s nižším a vyšším sebehodnocením sportovní výkonnosti byl zjišťován vliv progresivních vyučovacích jednotek TV na jejich PA a celkové hodnocení v párovém srovnání s tradičními jednotkami TV. V tradičních vyučovacích jednotkách TV převažoval direktivní vyučovací styl a výkonové zaměření, zatímco pro progresivní vyučovací jednotky TV bylo typické řešení pohybových úkolů a diferenciace tělesného zatížení. Párově srovnávané progresivní i tradiční vyučovací jednotky TV byly nekoedukované a vedl je stejný vyučující. PA byla posuzována pomocí aktivního energetického výdeje z akcelerometru Caltrac (kcal/45min), kroků z pedometru Omron (počet/45min) a průměrné srdeční frekvence (tepů/min) ze sporttesteru Polar. Úroveň sportovní výkonnosti a celkového hodn Long-term regular physical activity (PA) in physical education (PE) helps to form positive attitude to physically active and healthy lifestyle in all children including those less predisposed to PA. In total, 389 girls and 111 boys aged 13-17 showing lower and higher self-assessment of their sport performance participated in the survey examining the influence of progressive physical education lessons on their PA and the lesson assessment in comparison to traditional PE lessons. Traditional PE lessons are characterized with directive teaching style and focus on performance, whereas progressive PE lessons are characterized with solving physical activity tasks and individualizing of physical load. The compared progressive and traditional PE lessons were both non-coeducational lessons, taught by the same teacher. PA was assessed based on active energy expenditure measured with Caltrac accelerometer (kcal/45min), number of steps measured by the Omron pedometer (number/45min), and average heart rate (beats/ Dlouhodobě pravidelná realizace pohybové aktivity (PA) ve školní tělesné výchově (TV) umožňuje formovat pozitivní postoje všech, i méně predisponovaných dětí, k pohybově aktivnímu a zdravému životnímu stylu. Celkem u 389 děvčat a 111 chlapců ve věku 13?17 let s nižším a vyšším sebehodnocením sportovní výkonnosti byl zjišťován vliv progresivních vyučovacích jednotek TV na jejich PA a celkové hodnocení v párovém srovnání s tradičními jednotkami TV. V tradičních vyučovacích jednotkách TV převažoval direktivní vyučovací styl a výkonové zaměření, zatímco pro progresivní vyučovací jednotky TV bylo typické řešení pohybových úkolů a diferenciace tělesného zatížení. Párově srovnávané progresivní i tradiční vyučovací jednotky TV byly nekoedukované a vedl je stejný vyučující. PA byla posuzována pomocí aktivního energetického výdeje z akcelerometru Caltrac (kcal/45min), kroků z pedometru Omron (počet/45min) a průměrné srdeční frekvence (tepů/min) ze sporttesteru Polar. Úroveň sportovní výkonnosti a celkového hodn
dcterms:title
Vliv progresivních vyučovacích jednotek tělesné výchovy na tělesné zatížení a celkové hodnocení adolescentů s nižším a vyšším sebehodnocením sportovní výkonnosti. Vliv progresivních vyučovacích jednotek tělesné výchovy na tělesné zatížení a celkové hodnocení adolescentů s nižším a vyšším sebehodnocením sportovní výkonnosti. The influence of progressive physical education lessons on physical load and their total evaluation by adolescents with lower and higher self-assessment of their sport performance
skos:prefLabel
The influence of progressive physical education lessons on physical load and their total evaluation by adolescents with lower and higher self-assessment of their sport performance Vliv progresivních vyučovacích jednotek tělesné výchovy na tělesné zatížení a celkové hodnocení adolescentů s nižším a vyšším sebehodnocením sportovní výkonnosti. Vliv progresivních vyučovacích jednotek tělesné výchovy na tělesné zatížení a celkové hodnocení adolescentů s nižším a vyšším sebehodnocením sportovní výkonnosti.
skos:notation
RIV/61989592:15510/09:00011077!RIV10-MSM-15510___
n6:aktivita
n15:Z
n6:aktivity
Z(MSM6198959221)
n6:cisloPeriodika
2
n6:dodaniDat
n11:2010
n6:domaciTvurceVysledku
n9:7864892 n9:9842543 n9:7650574
n6:druhVysledku
n18:J
n6:duvernostUdaju
n14:S
n6:entitaPredkladatele
n12:predkladatel
n6:idSjednocenehoVysledku
349491
n6:idVysledku
RIV/61989592:15510/09:00011077
n6:jazykVysledku
n13:cze
n6:klicovaSlova
accelerometer Caltrac; pedometer Omron; heart rate monitor Polar; active energy expenditure; steps; physical activity; motivation; environment
n6:klicoveSlovo
n7:steps n7:physical%20activity n7:environment n7:active%20energy%20expenditure n7:pedometer%20Omron n7:accelerometer%20Caltrac n7:motivation n7:heart%20rate%20monitor%20Polar
n6:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n6:kontrolniKodProRIV
[1A769A42C9B1]
n6:nazevZdroje
Tělesná kultura
n6:obor
n16:AM
n6:pocetDomacichTvurcuVysledku
3
n6:pocetTvurcuVysledku
4
n6:rokUplatneniVysledku
n11:2009
n6:svazekPeriodika
32
n6:tvurceVysledku
Skalik, Krysztof Sigmundová, Dagmar Frömel, Karel Sigmund, Erik
n6:zamer
n10:MSM6198959221
s:issn
1211-6521
s:numberOfPages
21
n17:organizacniJednotka
15510